Wie zit er in ronde 10?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kangerootje, 26 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kraamzorg87

27 okt 2014
    65
    0
    0
    nagelstyliste
    zuid holland
    Kangerootje: wat jammer dat het niet helemaal naar wens is gelukt! En de berekening is indd een beetje raar! Zal vast volgende week wel goed komen...

Linn: Goed om te horen dat jullir andere stappen hebben genomen! Kan me goed voorstellen dat het je iets rust geeft nu er het e.e.a. onderzocht wordt voor jullie! Spannend ....nu afwachten op het resultaat!!

Ik moet zeggen dat ik er deze maand minder mee bezig ben! (Gaat me aardig goed af!) Ik denk dat het o.a. komt door de tarwekiemolie, sinds ik deze dus gebruik (nu 1.5 week) merk ik dus dat ik geen witte afscheiding heb die duidt op een eisprong die eraan zit te komen....neem aan dat dit komt omdat de tarwekiemolie ervoor zorgt dat je baarmoederslijmvlies dikker wordt om evt innesteling te bevorderen. Als het goed is moet ik afgelopen week m'n eisprong hebben gehad, maar weet dus niet precies wanneer. Heb express geen ovulatietesten gebruikt omdat ik dan bang dat het me weer teveel gaat worden omdat je er dan zo mee bezig bent. Het klussen hebben we zo goed als om de dag gedaan, maar ook 1x 2x achter elkaar, en 1x 2 dgn niet omdat we er dan wel of juist geen zin in hadden....kan dus alle kanten op deze maand.... nog een goede 1.5 week wachten en we weten het weer.....

2. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    @Lin ik begrijp het... Echt lastig allemaal, vooral inderdaad die opmerkingen hoe zwaar het allemaal wel niet is, terwijl je het zelf juist zo graag wilt!
    Ja, ik heb het nieuws nu aan beide families verteld, echt leuk, ze waren dolblij voor ons.
    Mijn beste vriendin wist het al, volgende week wil ik het aan overige vrienden vertellen en de week erop op mijn werk...
    Spannend...

@ Kraamzorg wat goed dat je het deze maand wat beter los kon laten.. Dat lucht vast op zeker?
    Fijn ook dat tarwekiemolie helpt bij je..! Spannend het is altijd afwachten he

Dana en MGX hoe is t met jullie?

3. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    @kangerootje, hier gaat het goed ondanks de misselijkheid. Ik heb nu het vermoeden dat ik een blaasontsteking heb dus dat zal ik even laten controleren. Wat vervelend van je echo! Het lijkt wel alsof ze daar met heel verouderd echo apparatuur werken.. Misschien kan je een echo bureau in de buurt vinden die een pretecho kunnen maken want die onzekerheid is ook niks!
    @ lin, hier weet de hele famillie het al en een paar goede vrienden. Goed van je dat je nu stappen hebt ondernomen. Ik duim voor je meid!

Ik heb deze woendag weer een echo. Vind het wel weer heel erg spannend! Dit zal dan onze termijnecho zijn.

4. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Hoi Dana!
    Fijn dat het goed met je gaat... Is er al bekend of je blaasontsteking hebt? Dat doet volgens mij flink zeer of niet?
    Ik vond het ook best wel vervelend want ik had gehoopt een duidelijk kindje te zien met een knipperend hartje.. Maar ik ga nu geen pretecho meer doen, omdat ik over 6 dagen al een nieuwe echo heb..!

Spannend, morgen heb jij weer een echo.. Ben benieuwd hoor, laat je t ff weten?

5. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Vandaag de uitslag van ha en heb gelukkig geen blaasontsteking.
    Kangerootje ik hoop dat je volgende echo wel heel mooi wordt! Ik heb mijn echo woensdag om 11:00 en laat jullie wel weten hoe het is gegaan.

6. annaenmarie

annaenmarie Actief lid

25 nov 2010
    313
    0
    16
    Kok
    Turnhout, België
    @mgx, het niet lukken van niet zwanger worden heeft niets te maken omdat je rookt. Goed is wat anders. Van mijn eerste dochter (Marie) ben ik ruim op voorhand gestopt met roken. Bij mijn 2de dochter (Anna) heb ik gerookt tot aan de eisprong en toen ben ik gestopt. Bij de 2 miskramen ben ik gestopt met roken dus.... Ik heb me dit maand voorgenomen om me minder druk te maken daarover. Ik heb alles al geprobeerd en ben nog altijd niet zwanger dus nu en dan een sigaretje en een glaasje kan geen kwaad. Als iedereen die dronk en rookte niet zwanger werd dan zou de wereld minder bevolkt zijn :). Ik begin te merken dat stress de grootste boosdoener bij mij is.

@kangerootje, ik duim mee voor je dat je de 15de meer weet. Het komt meer voor dat de termijn niet 100% klopt. Mss heb je een een late eisprong gehad,...? Het kan aan van alles liggen.

@ Lin, goed dat je naar de dokter geweest ben en dat het zaad van je vriend getest is. Een tijd terug heeft mijn vriend dat ook laten doen (op mijn aandringen) en alles was perfect in orde. Zelfs boven het gemiddelde. Alleen zij Ph-waarde was iets onder het gemiddelde. Komt goed wel goed!

@kraamzorg, dan zit je weer in je wachtweken. Spannend meid!

@ Dana, succes met je echo woensdag. Ik hoor van veel mensen dat een blaasontsteking lastig is. Zelf heb ik het nog nooit gehad.

7. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    @kraamzorg. Wat fijn dat je, je beterder voelt. Ik moet eerlijk zijn ik heb afgelopen maand ook tarwekiemolie geslikt en ik voelde me ook wat energievoller. Weet niet of dat kan. maar dat viel mij heel erg op! spannend weer voor jou die wachtweken!

@Dana.. spannend de echo woensdag. maar zeker fijn dat je geen blaasontsteking hebt!

anneenmarie! wat vervelend zeg dat je merkt dat stress de boosdoener is. dan lijkt het me vooral ook heel moeilijk om het soms los te laten! maar ook voor jou gaat het goed komen! en idd een drankje en een sigaretje lijkt mij ook geen kwaad te kunnen. Lekker genieten van het leven!

8. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Vanmorgen de echo gehad en met onze kleine spruit gaat het super😄 wat een verschil met twee weken geleden. Groeit zo snel!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      35,4 KB
      Weergaven:
      1
  9. kraamzorg87

27 okt 2014
    65
    0
    0
    nagelstyliste
    zuid holland
    Wat een mooie echo Dana!!! Heerlijk genieten nu!!

10. annaenmarie

annaenmarie Actief lid

25 nov 2010
    313
    0
    16
    Kok
    Turnhout, België
    @dana, blij om te horen dat alles goed gaat. Nu kan het genieten beginnen!

11. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    woow dana! dat ziet er goed uit!! Lekker van genieten nu!

12. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Wauw, Dana, wat prachtig!! Wat heerlijk om te weten dat het goed gaat... Nog een weekje meis, dan heb je de ''engste'' termijn gehad!
    Ben heel blij voor je..!!

13. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Dankjewel meiden! Ga zeker genieten nu.
    @kangerootje, ik hoop ook voor jouw een mooie echo over een paar dagen!

14. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Dankjewel!! :)
    Ik ben heel benieuwd. ''Gelukkig'' doen mijn borsten sinds gisteren weer enorm zeer, haha.
    Dan denk ik: Joepie, je leeft nog! :)

Ik laat het jullie weten!

15. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    hahaha fijn lijkt me dat idd die tekentjes van leven! geniet er van dames!! het is jullie gegunt! hihi..

pfff hier gaat manlief morgen zijn sperma weg brengen.. en dat vinden we ongemerkt toch heeeeeel spannend!

16. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Lin, wat spannend..!! Wanneer horen jullie de uitslag?
    Ik hoop heel erg voor je dat alles goed is...

17. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    dinsdag waarschijnlijk! dus dat is best snel!

18. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    OOh dat is inderdaad snel!! Spannend!

19. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    ja dat is het zeker. Wij hebben ook besloten om het deze maand verder even rustig aan te doen. Er is de afgelopen week voor ons zelf maar ook met familie en vrienden zoveel gebeurt dat we echt even een stapje terug moeten doen!
    mja gelukkig is het nu lekker weekend! kerstboom staat en we gaan lekker genieten!

20. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Groot gelijk meid doe maar rustig aan en geniet heerlijk van je weekend! Gezellig he die kerstsfeer! :)

Deel Deze Pagina