Hee Dana, gaat heel goed gelukkig! Heb nog wel kwaaltjes als misselijkheid en obstipatie, maar daar dat voelt juist als een bevestiging dat t goed is, hihihi! Morgenavond heb ik weer een echo, zo spannend.. Dan ben ik volgens de verloskundige 10+2, maar ik denk dat ik wel wat vooruit gezet wordt!! Morgenochtend ga ik t aan mijn leidinggevende vertellen.. Heb jij t al op je werk verteld? En gaat t verder goed met je?
Kangerootje wat spannend vanavond je echo!! Ik had het al verteld op mijn werk omdat ik erg vaak misselijk ben kon ik het niet meer verbergen. Hier heb ik twee dagen geen last meer gehad van de misselijkheid dus dacht heeerlijk het is over ahum niet dus! Is vandaag weer in extreme mate terug gekomen want alles wat ik eet gaat er gelijk weer uit.. Ben het wel ff zat dat wc knuffelen.. Maar nog ff doorbijten en hopelijk is het over een paar weken over.
Oo balen dana! Hopelijk is het snel voorbij het misselijk zijn! Wij hebben vandaag de uitslag van het sperma onderzoek gehad. Het was niet heel goed. Er zit 25%levend zaad. Hierdoor hebben we 37% kans om binnen een jaar zelf zwanger te raken. Wij gaan binnenkort naar de huisarts om te bespreken hoe of wat! Pfff heftig om t zo zwart op wit te hebben maar fijn dat er wel wat leeft zeg maar! Succes zo kangoerootje bij de verloskundige
Jeetje Dana wat een uitslag! Maar fijn om te weten waar jullie nu aan toe zijn....geloof dat ik dat liever weet dan elke maand in die onzekerheid! Hoe voelt je man zich eronder? Ben erg benieuwd wat het vervolg nu zal zijn, en hoop ook echt voor je dat jullie snel worden geholpen! Hier vandaag een test gedaan....kon me testdrang niet meer in de hand houden...en helaas negatief! Wacht dus maar gewoon mn menstruatie af deze maand..... ik ben blij als wij ook naar de huisarts gaan....wil gewoon weten of het goed zit ja/nee.
@ Dana, verschrikkelijk die misselijkheid maar langs de andere kant ook een goed teken hé. Ze zeggen dat het na de 12 weken mindert. Ik hoop het zo voor je. Weten jullie het geslacht al want in je banner staat 3 jongens en 1 meisje. Da was eerst toch niet hé? @ Lin, verschrikkelijk meid en ik denk langs de ene kant ook een opluchting, niet? Nu moeten jullie niet meer in die onzekerheid leven. Hoe komt die dokter aan 37%? @kraamzorg, wat balen meid maar langs de andere kant weet je nog niets hé. Het kan altijd in het begin negatief zijn omdat er niet genoeg Hcg in je urine zit. Heb ik al wel meer gehoord. Wanneer gaan jullie naar de huisarts? @kangerootje, ik ben benieuwd hoe het was bij de gyn
@ annemarie, we hebben afgesproken nog 1 maand hierna af te wachten en dan in januari naar de huisarts te gaan....
@kraamzorg, ik hoop dat je niet hoeft te gaan. Maar waarschijnlijk voel je het zelf aan dat het deze maand niet raak is. Maar goed dat je dan in januari langs de huisarts mag want leven in die onzekerheid is ook maar niets
@lin, dat is toch wel even schrikken maar denk ook wel fijn om te weten. @kraamzorg, ik hoop dat het deze maand raak is voor je meid! Duim voor je. @annaenmarie, ik heb in het pendeltopic op het forum gevraagd of er een paar dames voor mij het geslacht willen pendelen en 3 van de dames pendelde een jonge en 1 een meisje dus we zullen zien wie er gelijk heeft van de 4.. 12 januari hebben we een pretecho en ben ik rond de 16 weken dan weten we het geslacht van ons kindje.
Ach Lin wat erg... Hoe voel je je eronder? Overheerst het, dat je blij bent dat je het weet, of ben je vooral bezorgd? Het is inderdaad wel fijn, dat in ieder geval een gedeelte van het zaad leeft. Dan is de kans dat je zwanger wordt er wel. Mijn collega had een man bij wie 0 % maar leefde volgens de artsen en ze werd na 2 jaar toch spontaan zwanger!! Ik hoop dat je toch moed houdt!! Gaan ze nog een keer een zaadonderzoek doen, of niet? Het kan namelijk per keer erg verschillen, de kwaliteit van het zaad!! Bij mijn vriendin was het zaad één keer bijzonder goed, en twee andere keren (voor een IUI poging) zeer slecht!! De arts zei dat dat te maken had met stress bij de man!! Ik stap over 5 minuten in de auto naar de VK.. Brrrrr...
Wat een mooie echo's! Goed om te lezen dat het goed met jullie gaat @dana en @kangerootje. Stiekem ben ik gewoon een beetje jaloers op jullie kwaaltjes hihi. Jeetje lin... Het eerste wat ik mezelf idd ook afvroeg is hoe de arts aan die 37% komt. Vind het knap van jullie dat jullie deze stap hebben genomen. Mijn vriend en ik vinden die stap nog veel te eng...
@mgx, ik snap idd dat die stap eng is. Hoe gaat het verder met je? Je mag best wel wat van mijn misselijkheid overnemen hoor hihi graag zelfs @kangerootje, wat ontzettend spannend. Laat je het weten hoe het is gegaan?
Not so much to tell... Ben aan het einde van m'n menstruatie Zie wel wat ik deze maand doe, ervoor gaan of nog even rust
Ha dames, bedankt voor de lieve woorden aan de hand van de cyclus van de vrouw (de mijne is perfect) en de kwaliteit van het zaad hebben ze n grafiek, en bij bepaalde procenten word je meteen doir gestuurd naar t zh. Wij zitten net boven de zh lijn wij weten niet of we blij of verdrietig moeten zijn en vinden t ook heel onwerkelijk allemaal, mijn man is aangeslagen maar dit komt ook mede door t overleiden van een oom en een vriend met leukemie. . Heftige periode voor ons waarin er veel met onze emoties word gespeeld Ik ga morgen n afspraak maken bij de dokter om verdere afspraken te maken ben wel heel blij dat we deze spannende stap hebben genomen de uitslag bevestigd ons gevoel dat we zo nog maanden hadden kunnen afwachten. T is spannend maar t voelt goed.. onze wens is zo enorm wij kunnen niet langer wachten @kangarootje ben benieuwd naar je echo. HHopelijk was alles goed
Ha meiden, Hierzo helaas slecht nieuws... Het kindje leeft niet meer... De verloskundige kon het ook dit keer niet goed zien en vroeg me even te gaan plassen, aangezien de blaas in de weg zat. Daarna keek ze en keek ze, was wel 5 minuten stil... Toen zei ze; ik ben bang dat ik geen goed nieuws heb. Het kindje was de helft gekrompen ten opzichte van de vorige keer, en het hartje klopte helaas niet. Nu moet ik kiezen tussen afwachten tot de miskraam spontaan op gang komt, of medicatie, of een curretage. Ik ben echt heel erg verdrietig...
Kangeroo: jeetje meis wat k*t zeg!!! Ik snap helemaal dat je verdrietig bent! Dat is wel heftig na zolang wachten..weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen...! Alleen dat ik je heel veel sterkte wil wensen om het een plekje te geven, en een dikke knuffel!! Het is je zoook gegunt....!
Jeetje meid wat verschrikkelijk! Tranen springen in mijn ogen. Ik weet hoe je nu voelt. Heb in januari hetzelfde meegemaakt. Ik wil jou en je partner heel veel sterkte wensen. Hele dikke knuffel meis!
Oooo kangoerootje wat verschrikkelijk! Heb er even geen woorden voor! Snap heel goed dat je verdrietig bent., wat een teleurstelling! Heel veel sterkte meis! En ook van mij n dikke knuffel!