@annenmarie en @kangerootje het gaat hier wel! Had vanmorgen een emotioneel momentje omdat dit onze eerste kerst met z'n 3en 'had moeten zijn' maar ja dan kan je aan zoveel dingen denken dat is natuurlijk ook niet goed! 1 deze dagen m'n eisprong, Pfff ben nu helemaal zenuwachtig van😂
@ dana.. je mag je niet schuldig voelen. blijf je vooral welkom voelen hier! jouw zwangerschap geeft mij juist moed! en dat lees ik bij de andere meiden ook! @ anneenmarie gek dat het zorgsysteem bij jullie zo anders is dan hier in nederland. nja daar pluk jij dan wel weer de vruchten van! hihi. @mgx meis.. ja gek is dat hea. vorig jaar rond dit tijdstip stond ik te trappelen om te beginnen met de echte rondes. Nu sta ik er ook zo anders in dan vorig jaar! ik zat daar vandaag nog over te denken. vorig jaar was ik hoopvol.. kon ik niet wachten en had ik maar 1 wens. Die wens is er nog steeds en ook ben ik nog steeds hoopvol maar op een heel andere manier. Jou tijd komt ook meis! maar dat kun je blijven denken en blijven aanhoren maar zover is het nog niet! 1 voordeel we kunnen wel lekker allemaal (behalve dana dan) wijntjes drinken met kerst! hihi! laten we daar dan maar van genieten! hihi @ kangarootje. je moet echt lang wachten. vind dat je er heel nuchter in staat! knap van je!
Mgx t zelfde. En idd volgend jaar rond deze tijd hebben we t hier vast over bolle buiken en baby's! Fijne dagen ladies!!
Meiden zalige kerst en gelukkig nieuwjaar! 2015 wordt een blij jaar voor ons, ik voel het..!! Koppie omhoog allemaal XXX
Ja, gisterenmiddag begon ik met vloeien, en vandaag houdt dit nog steeds aan. Het is helderrood met stolseltjes en vrij veel. Het lijkt tot nu toe op een gewone menstruatie qua hoeveelheid, het is nog niet echt heftig en heb weinig kramp... Moet van de VK toch naar het ziekenhuis dinsdag, misschien moet ik alsnog pillen, maar ik ben heel erg blij dat het toch natuurlijk op gang gekomen is! Dat had ik niet meer verwacht, tot gisterenmiddag... Wel komt het even hard aan, het is heel definitief... Hoe is het met jullie?
Sterkte Kangerootje!!! Hoop dat het snel achter de rug is voor je....! En ook ik wens iedereen een gezond, liefdevol en vruchtbaar jaar! Dat iedereen maar een gezond kindje mag krijgen.....!
Ha lieve meiden, bedankt voor jullie berichtjes! Vandaag was een heftige dag! Rond 14.30 kreeg ik ineens enorme krampen, de buikpijn was bijna ondraaglijk. Ik ben toen op het toilet blijven zitten en ging af en toe 10 minuten in bed liggen. Ik verloor veel helder bloed met weinig stolsels, en wist niet waar ik het zoeken moest, zó pijnlijk was het! De pijn kwam als een soort weeën, (tenminste mijn voorstelling ervan) het kwam opzetten als een soort golf en zakte dan weer af, om na een minuut weer terug te komen. Ik heb toen mijn vent gebeld en die kwam gelukkig naar huis.. Rond 16.45 ben ik in bed gaan liggen, en ging rond 17.00 uur weer naar de wc in de badkamer. Toen ik ging zitten verloor ik ineens een enorm stolsel, zo groot als een appel! Ik kon het niet goed zien omdat het water van het toilet helemaal rood was, maar ik denk dat dat het vruchtje of het vruchtzakje is geweest... Daarna was de pijn ook abrupt weg, wat een opluchting! Daarna voelde het heel akelig; ik heb gewoon mijn kindje weggespoeld Maar, ik zag het ook niet zitten om te gaan vissen in de toiletpot, het gebeurde allemaal zo snel en was zo akelig... Morgen moet ik naar het ziekenhuis, ik ben erg benieuwd of ik helemaal schoon ben... De buikpijn is nu helemaal weg en ik verlies alleen nog maar helder bloed met kleine stolseltjes... Ik ben erg verdrietig, maar ergens ook opgelucht, en kijk 2015 met vertrouwen tegemoet! Ik hoop jullie ook!! Knuffel mij
Oo kangarootje wat n heftig verhaal! Even n digi knuffel. Hopelijk is alles losgekomen en hoef je nu niet verder behandeld te worden! Laat je even weten hoe t in t zh was?
Bedankt meiden, het komt wel goed met ons allemaal.. Dinsdag naar het ziekenhuis geweest en kreeg toen een inwendige echo. Ik kreeg inderdaad de bevestiging dat ik bijna alles al kwijt was; er waren enkel nog wat kleine bloedstolsels te zien, maar niet veel volgens de gynaecoloog. Daarom mocht ik afwachten en heb ik morgen weer een echo. Ik hoop heel erg dat ik schoon ben en geen medisch handelen nodig is... Hoe is het met jullie? Hebben jullie een fijne oud en nieuw gehad? Ik heb het heel gezellig gehad, maar had ook momenten waarop ik echt verdrietig was. Na de kerkdienst kwam een kennis naar me toe en feliciteerde me met mijn zwangerschap. Dat vond ik echt heel naar, om te moeten zeggen ''Nou eh, ik ben niet zwanger meer..'' Gelukkig heb ik wel weer vertrouwen in de toekomst. Ik had de verloskundige deze week gesproken en verteld over het verloop van mijn miskraam. Zij verwacht dat ik nog maximaal een week bloedverlies blijf houden en dan in Januari mijn cyclus terugkrijg. Ze zei zelfs: '"Eind Januari kun je alweer zwanger zijn..!!'' Nou, ik denk niet dat het bij mij zo snel gaat, maar ik hoop heeeel erg snel weer terug zwanger te zijn... Ik hoop het voor ons allemaal!
Wat fijn meid dat t redelijk schoon was. Hopelijk zijn morgen de laagste stolsels ook weg! Geeft wel veel hoop en moed denk ik dat de verloskundige zo hoopvol is over je cyclus en n zwangerschap. T komt goed meid! Rot idd dat je mensen nu moet vertellen dat er nog geen kindje komt. Wij hebben heerlijke maar ook dubbele dagen gehad. Zijn dinsdag weer naar de dokter geweest en dat hele proces is fijn maar ook confronterend! Waren ook echt op van de periode voor de kerst zieke vriend/overleden oom en nog veel meer dat t r wel ff uit kwam! Maar inmiddels zijn we weer wat uitgerust en voelen we ons weer vrolijk en energievol! hoe is t met de rest?
Hoi allemaal, hoe gaat het? Ik zit er even doorheen. Gisteren bij de gynaecoloog geweest en met betrekking tot de miskraam geen bijzonderheden, het was nog niet helemaal schoon maar ik mag er op wachten en hoef niets te gebruiken. Wel zag de gynaecoloog dat ik een afwijkende vorm baarmoeder heb: er was een soort van scheiding te zien in twee holtes, en een soort tussenschot in de baarmoeder, wat er niet hoort te zitten... Kreeg een heel verhaal over me heen, waarvan ik de helft heb onthouden. Maar in het kort komt het erop neer dat het tussenschot een baby in de weg kan zitten waardoor ik herhaalde miskramen kan doormaken, grote kans heb op een vroeggeboorte of een baby in stuitligging waardoor een keizersnede nodig is... Het heet uterus bicornis en is een aangeboren afwijking... Uterus bicornis - Medicinfo Hierzo staat heel veel info. Ik ben er echt stuk van, er is wel kans op een kindje, maar wel een zwangerschap met complicaties. De gyn wilde eerst onderzoeken gaan verrichten, om te zien hoever het tussenschot in mijn baarmoeder doorloopt. Misschien moet het schot dan operatief worden weggehaald, maar waarschijnlijk in eerste instantie niet, dat hangt ervan af wat de onderzoeken uitwijzen. Liefs Kangeroo
Jeetje dat is wel even schrikken dat begrijp ik heel goed. Probeer niet bij de pakken neer te zitten voordat verdere onderzoeken het bevestigd hebben. Ik had hier eigenlijk ook nog nooit van gehoord heb net je link even helemaal gelezen. Ik snap dat je je nu op dit moment zo voelt want dit komt er ook nog is even bovenop Sterkte lieve Kangerootje en ik hoop dat het voor jou mee valt. En hou wel in je koppie een zwangerschap is niet onmogelijk door dit!!! Knuffel