Wie zit er in ronde 10?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kangerootje, 26 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mgx

mgx Niet meer actief

Nou bij jou gebeurt er ook het 1 en ander in je leven he @lin. Gelukkig heb je je rust weer een beetje hervonden. Ik begrijp dat dit allemaal niet in je koude kleren gaat zitten...

2015 is het jaar van je dromen. Ik blijf geloven dat onze grootste droom dit jaar voor ons gaat uitkomen!

X

2. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Ik hoop het echt MGX voor jou en voor ons allemaal!!
    Een lief klein gezond kindje voor onszelf... Daar bid ik voor.....

3. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    oo kangarootje ik begrijp heel goed dat dit nieuws even hard aankomt! maar idd zoals mgx zegt de kans op een kindje is absoluut niet uitgesloten! ik heb het ook even doorgelezen.. veel info. het maakt het allemaal wel veel spannender en onzekerder! krijg je binnenkort nog meer onderzoeken zodat jullie verder kunnen?
    maar ik weet zeker dat een lief, klein gezond kindje ook jullie gegund is!

@MGX nou normaal is het bij ons niet zo levendig en roerig maar in december kwam even alles tegelijk! en merkte met ons eigen ding erbij (de doktersbezoeken) dat het even extra heftig was! nja we hebben oudjaarsnacht ff een potje gejankt met vrienden en daarna even lekker een paar uurtjes gefeest! we houden moed!!

Hoe is het bij jullie mgx.. inmiddels al weer druk aan de slag? vorige maand waren jullie even gestopt toch?

4. mgx

mgx Niet meer actief

Ja maandje rust, en deze maand zijn we rustig aan gaan doen maar wel druk geklust in m'n vruchtbare periode. Ten minste wat het had moeten zijn... Had het idee dat ie veel later is gekomen m'n eisprong of eigenlijk helemaal niet. Ik haal misschien volgende ronde maar weer de ovulatie testen erbij maar k heb stille hoop dat dat niet nodig is. Brand nu elke avond een kaarsje haha.

5. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    hmm balen dat je niet zo goed weet wanneer je, je ei hebt gehad. en weer irritant/onzeker die wachtweken! pff ja die ovulatietesten.. vind ik hier ook altijd een dingetje! ik duim voor je mee dat het branden van je kaarsjes helpt! hihi

6. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    ik ben deze ronde zowat niet ongesteld geweest.. 1 dag gemiddeld, 1 dag licht en 1 dag minimaal en daarna klaar. hmm probeer me er maar geen zorgen over te maken

7. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Hee Lin en MGX, hoe is het?
    MGX ik brand een kaarsje met je mee, hopen dat het raak is deze maand.. Dat zou een mooi begin van het jaar zijn voor jou..! :-D
    Lin, wat raar dat je zo kort ongesteld bent. Hoe voel jij je? Heb je nog een beetje moed voor de toekomst en vertrouwen..?

8. mgx

mgx Niet meer actief

Gister al roze verlies en vandaag bruin. Denk dat ik morgen ongesteld ga worden:( ben net bij vrouwtje geweest die zich bezig houdt met natuurgeneeskunde en zij zegt dat m'n hele hormonale huishouding uit balans is en daar heeft ze me iets voor gegeven er kwam ook uit dat ik 9 maanden geleden iets heb meegemaakt waardoor alles uit balans is geraakt en ik ben gaan terug tellen, en dat klopte. M'n missed abortion.
    Ik hoop dat door de behandeling en de druppels die ik heb meegekregen het wat beter gaat worden

9. mgx

mgx Niet meer actief

Vind het zo lief van je Kangerootje. Ik heb ook een kaarsje voor iedereen hier aangestoken. Hoe gaat het nu met jou?

10. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Aah MGX nee :(
    Haat aan de rode duivels! Wat heftig dat die vrouw dat wist, dat het precies 9 maanden geleden was, en toen was ook je MA... :(
    Ik hoop dat het middeltje dat ze je gegeven heeft helpt..! Ik gebruik ook Chlorella, dat is een soort alg die heel gezond is, en ook goed schijnt te zijn voor je hormoonhuishouding.

Met mij gaat het wel, het is nu allemaal een beetje gezakt. Maar oh wat was ik overstuur vrijdag..! Ik dacht echt dat ik nooit meer een kindje zou kunnen krijgen.
    Nu zie ik het meer in perspectief en denk: ik moet er misschien veel voor over hebben, maar ik heb alles over voor een kleintje.. Ik heb wel wat meer vertrouwen.
    Net de gyn gesproken; gevraagd of ik alweer zwanger mag worden, of eerst moet wachten tot de onderzoeken achter de rug zijn. Ik mag wel weer zwanger worden volgens hem, dat was geen ramp met de onderzoeken.
    Ik vroeg ook aan hem of het nu echt moest zien als heel slecht nieuws; of ik nog wel een gezond kindje kan krijgen.
    Hij zei dat hij daar nog niets over kon zeggen, dat kon pas na het onderzoek (wss MRI scan), daarna ging hij bekijken of hij iets aan de baarmoeder moest doen, of dat dat niet nodig is.
    Nouja, we wachten af.... :)

11. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    kangarootje allereerst wil ik even zeggen dat ik je heel dapper vind hoe je om gaat met je miskraam en het nieuws van je baarmoeder! echt knap dat je zo sterk bent en positief probeert te zijn voor de toekomst! gisteren heb ik ook een kaarsje aangezet voor ons allemaal! hihi! grappig! @mgx neemt niet weg dat ik jou ook heel dapper en sterk vind hoor! hihi!;)

hmm ik zie het eigenlijk allemaal even niet zo zonnig in! wil me zelf namelijk niet voor de gek houden. vriendin van mij zei toen ik vertelde dat we van de zomer terug moeten naar de dokter. ooo dan ga je voor controle voor je kindje hoor.. (bij ons is dat bij de huisarts zelf) dat soort dingen lief gezegd, maar zo zie ik dat nog helemaal niet! weet dat het goed komt op welke manier dan ook. maar moet dit op de een of andere manier (dat het niet 1,2,3 zelfstandig lukt) een plekje geven!

idd maar 3 daagjes.. heel licht ongesteld. lijkt steeds minder te worden. volgens de huisarts maakt dat helemaal niet uit. wel.. nu ik met die tarwekiemolie ben gestart is het stabieler. Meteen ongesteld ipv eerst 3 dagen veegjes bloed.
    maar goed.. we blijven lachen en gaan gewoon door!

@hmm balen toch altijd die rode duivels hea mgx. ookal (in ieder geval dat doe ik) hou je er rekening mee het is toch altijd definitief

@kangarootje. pff jij krijgt best wat over je heen met je baarmoeder. weet je al wanneer je die eventuele mri hebt? wel fijn dat je van de gynaecoloog gewoon door mag gaan!

12. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Hoi Lin,

Ik begrijp het heel erg, je weet dat het niet vanzelf gaat en niet makkelijk zal worden, en dat gegeven op zich al moet je even ''verwerken''.
    Als je dat eenmaal hebt geaccepteerd is er weer ruimte om te gaan hopen voor de toekomst en de mogelijkheden die er zijn te gebruiken..!
    Mensen bedoelen dat soort opmerkingen heel lief, maar zelf denk je dan hmmm... Dat zal wel niet zo gemakkelijk gaan.
    Hetzelfde als toen de VK tegen mij zei: Eind januari kun je alweer zwanger zijn..! Nou, daar heb ik echt niet zoveel vertrouwen in ;)

Koppie omhoog hoor, onze dag komt nog wel en dag gaan we er enorm van genieten..!!

13. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    zo is t inderdaad kangarootje! thanks voor je begrip! t komt allemaal goed!
    vraagje.. moet jij nu eerst een menstruatie afwachten? op kan je nu eerdaags een eisprong hebben? geen idee hoe dat werkt na een miskraam..
    pff we "moeten" deze week al weer starten met klussen!:O

14. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Ik wil jullie heel veel sterkte wensen meiden! Kangerootje wat dapper dat je zo sterk en positief blijft, respect hoe jij je hier door heen slaat! Ik zal vanavond een kaarsje branden voor jullie allemaal. Het is jullie zo gegund! Ik hoop dat 2015 een positief jaar zal worden voor jullie allemaal.

15. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    @Lin nee ik hoef geen menstruatie af te wachten. Als het bloedverlies is gestopt komt er gewoon een eisprong, net als normaal na een menstruatie (als het goed is).
    We gaan er gelijk weer voor, maar vind het wel heel spannend nadat de risico's zijn verteld.

@Dana dankjewel!! Hoe is het met jou? Geniet je er van? Het is jou ook heel erg gegund! :)

16. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Kangerootje, met mij gaat het redelijk. Heb veel stress gehad met 3e kerstdag door mijn schoonvader. Gevolg was dat ik al vroege harde buiken kreeg dus verloskudige laten komen maar gaat gelukkig goed met onze kleine maar stress situatie's moet ik nu wel vermijden. Ik heb mijn hele verhaal op het forum in de lounge gedeelte neergezet dus daar kan je het evt terug lezen wat er is gebeurd.

17. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Hee Dana, ik had je topic inderdaad gelezen.. Wat heftig!! :(
    Dat geeft zo veel stress, ruzie in de familie..! Hoe is het nu, is er al een en ander uitgepraat?

18. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    pff dana ik heb het net zitten lezen! jeetje wat een rare situatie zeg! knap dat jullie de beslissing hebben genomen om geen contact meer met ze te hebben! wat zal dat moeilijk zijn zeg!
    Hopelijk kom jij nu een beetje tot rust!

19. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Kangerootje, we hebben nu geen contact met mijn schoonvader en zijn vrouw. We willen dit ook graag zo houden. Mijn vriend schaamd zich rot voor zijn vader en stiefmoeder. Hij is erg verdrietig hierover maar beseft heel goed dat we zulke mensen op afstand moeten houden voor ons gezin. Ik kom nu eindelijk een beetje tot rust.

Deel Deze Pagina