Wie zit er in ronde 10?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kangerootje, 26 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    @babynijn, wat jammer en ik weet hoe je nu voelt dikke digiknuffel.
    @ turkssnoepje, wat spannend zeg! Voorzichtig gefeliciteerd.
    @ sonaira, ik duim voor een positieve test!

2. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    @ lin1989, geef de moed niet op want eens word onze mega geduld beloond! Ik probeer ook altijd positief te blijven, is heel moeilijk weet ik maar afleiding zoeken helpt ook erg goed.

3. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Kangerootje, hoe is het met jou?

4. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    geef ook zeker de moed niet op! geloof ook dat we vroeg of laat allemaal beloond worden met een mooi wondertje! maar soms moet je gewoon geduld hebben. tja en dat is niet mijn sterkste kant! haha!

5. Sonaira

Sonaira Nieuw lid

25 sep 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedank dames,
    Bn echt nerveus me vriend al helemaal hij wilt zo graag een kind hij zit nu al te bedenken hoe hij het huis veilig kan maken en hoe hij de babykamer gaat inrichten dat ik het gewoon sneu gaat vinden als het weer mis is

6. Haartje

Haartje Lid

28 jan 2014
    76
    1
    8
    Wel leuk dat je vriend zo meeleeft! Die van mij wordt al helemaal gek van me over al dat graagzwangerwillenzijngezeur ;)

7. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Gaat gelukkig wel goed hoor..!! ;)
    De ene keer beter dan de andere keer, soms vliegt het me even aan en word ik nerveus. Dan kan ik best depri zijn.
    Een andere keer denk ik: het komt allemaal best goed.
    Hoe ist met jou?

Haha herkenbaar, mijn vent wordt af en toe ook helemaal stapelgek van mij.. :p

8. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    @ kangerootje, met mij gaat het goed. Het help mij enorm om al die gevoelens van teleurstelling van me af te schrijven in een soort dagboek. Denk dat ik toch maar de ovulatietesten er bij pak hihi
    Heb nu ook magnesium pillen gehaald want had ergens gelezen dat vrouwen in duitsland dit ook slikken als ze meerdere miskramen hebben gehad dus ga het eens proberen.

9. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    @ Dana:
    Wat goed dat je het van je afschrijft. Ik denk dat dat belangrijk is..!! En magnesium schijnt idd ook heel goed te zijn, het schijnt zelfs dat bijna alle nederlanders een magnesiumtekort hebben... :O
    Zit jij niet zo ongeveer rondom je eisprong at the moment? Is je vent thuis, of aan t werk?

10. mgx

mgx Niet meer actief

Hier ook ronde 10 voor een eerste kindje! Helaas al 2 keer fout gegaan en ik begin niet alleen een stiekem een beetje zenuwachtig te worden haha.

Ik las net over het van je afschrijven en dat heeft me de eerste maanden geholpen alleen nu lijkt het juist wel in de weg te staan! Alsof ik er teveel mee bezig ben...

Proberen jullie het ook met hulpmiddelen? Zoals extra vitamine/mineralen of misschien wel edelstenen etc?

Ik probeer nu van alles

11. Sonaira

Sonaira Nieuw lid

25 sep 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben al twee dagen overtijd dames ik hoop dat ik een positieve test krijg te zien

12. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Hai mgx! Welkom bij de club...
    Wat erg voor je dat het al 2 keer fout is gegaan... Dat lijkt me erg moeilijk! Ik begrijp dat je er niet te veel mee bezig wilt zijn, zo ervaar ik het ook.
    Daarom doe ik momenteel nu geen extra dingen zoals vitamines enzo (die slik ik wel, maar puur voor mijn gezondheid, ook wel foliumzuur)...
    Ovulatietesten en tempen enzo ga ik ook echt niet aan beginnen..
    Ik voel me eigenlijk een beetje machteloos, zo van: het lukt toch weer niet deze maand..
    Stom he ;)

13. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Wat spannend Sonaira!!
    Ik hoop het ook heel erg voor je...

Ik voel me vandaag weer zo verdrietig.. Soms vliegt het me echt aan... :( Zo bang, dat het deze maand weer niet gaat lukken..
    Ik heb zoiets van: het is nu al 9 keer niet gelukt, waarom zou het nu wel lukken? Sorry voor mijn gemopper, maar ik voel me echt verdrietig en ben heel bang dat t weer niet lukt...

Gisteren een gesprek gehad met mijn leidinggevende. Hij weet nu dat we bezig zijn met kindertjes krijgen, hij raadde het zelf...
    Ik merk nu de laatste maanden dat ik het steeds moeilijker begin te vinden om echt van andere dingen te genieten; voor een jaar geleden stond mijn werk echt op een hoge plaats, genoot ik er intens van en had een enorme 'drive' om alles nóg beter te gaan doen.
    En nu niet meer, ik wil nu alleen maar zwanger worden.. :(

14. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    @ mgx, welkom!
    @ kangerootje, ja zit nu idd rond mijn eisprong en mijn vriend komt vandaag pas thuis terwijl ik gister vermoedelijk al mijn ei heb gehad :(
    Dus deze maand wordt niks...

15. mgx

mgx Niet meer actief

Ik snap je helemaal hoor Kangerootje! Aan mij wordt nu ook telkens gevraagd op het werk of het wel goed met me gaat, of dat er misschien iets is. Het is ook niet niks, je wil er niet teveel mee bezig zijn maar als het iets is wat je zo graag wil dan gaat dat eigenlijk vanzelf.. Ik hoop dat het helpt om erover te praten of hier op het forum.. Ik voel me ook vaak rot en onbegrepen door mijn omgeving.

Elke nieuwe cyclus zeg ik weer ik ga geen ovulatie testen kopen of ik zie het allemaal wel maar het lukt me niet! Deze maand ook gewoon ovulatie testen gedaan waar ik niet wijzer van werd en ik gebruik tarwekiemolie en zelfs edelstenen gekocht vandaar dat ik dat eerder al vroeg.

Meiden, positief blijven! Ik geloof echt dat dat heel veel scheelt

16. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Lieve Kangarootje!! ik wil je even een dikke digi knuffel geven! Helaas moet de ene persoon veel meer geduld hebben voor het grootste cadeau van zijn of haar leven dan de ander. En dat maakt het moeilijk! zeker we er helaas zelf geen grip op hebben! begrijp heel goed hoe je, je voelt.

Mgx heftig 2x misgegaan! vraagje.. wat doe je met die edelsteen? heb er namelijk nog nooit van gehoord.

Hier komen er van het weekend weer spannende dagen aan zal ik ongesteld worden of niet.. spannend. zeker omdat ik deze week en gevoelige borsten heb en misselijk ben (de vorige keren was het 1 van de 2) zucht waarom lijken al die verschijnselen zo op elkaar!!

17. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    @Dana wat balen dat je vent weg is... :( Weet je zeker dat er niet nog een kleine kans is dat je op tijd bent voor je eisprong? Rotgevoel he, als je al van tevoren denkt: het wordt weer niets!

@Mgx ik herken je gevoelens hoor, je wilt er toch alles aan doen het op de natuurlijke manier te laten lukken!
    Ik denk ook dat positief blijven heel belangrijk is, anders word je heel negatief, en dat zal ook best zijn invloed hebben.

@Lin: dankjewel voor je lieve woorden :)
    Het weekend is de NOD begrijp ik? Spannend!! Ga je op je NOD testen? Ik duim voor je...

18. mgx

mgx Niet meer actief

@ lin1989 spannend aankomend weekend! Vreselijk elke keer die laatste dagen die je dan moet wachten he.. Ik hoop dat het voor ons allemaal de klapper is ronde 10! Ik had al eens gelezen over dat een maansteen scheen te helpen bij vruchtbaarheid en het voorkomen van een miskraam. Ik ben zelf aardig spiritueel dus ik dacht why not?! Ik kwam terecht op een site waar ze zelfs een setje verkochten van 4 verschillende stenen. Ik heb er een paar onder me kussen en een paar wisselend in mijn bh of slipje (aangezien het daar moet gebeuren :p) of het helpt weet ik niet, maar ik weet weet wel de alle eerste keer dat ik ze op m'n buik legte er van alles begon te borrelen en gek te doen haha!

@ Kangerootje ja het blijft allemaal lastig. Dit onderwerp alleen al. Wanneer is je nod? Mijn cyclus is aardig gelijk soms een dag verschil. Als goed is zou volgende week donderdag m'n nod moeten zijn. Maar vind het soms wel lastig om te zeggen...

@dana1989 ik zou positief blijven! Soms juist wanneer je het niet meer verwacht.... Boem. Heel veel succes!

19. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Dat heb ik ook vaak gehoord MGX: mijn vriendin was heeel erg bezig met zwanger worden en juist in de maand waarin ze heel weinig seks had gehad en voor haar gevoel steeds te laat; RAAK! :)
    Het kan echt nog Dana..!! :)

Mijn NOD is als het goed is 26 oktober. Dan ga ik uit van een gemiddelde cyclus van 30 dagen, maar vaak is het bij mij nog wel wat later.
    Spannend allemaal. Deze week gaan manlief en ik om de dag klussen en volgende week ook nog, tot ik zeker weet dat mijn ei is geweest.

20. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    @ mgx en kangerootje, Bedankt voor de lieve positieve berichtjes! Heb nu de hele dag al die felle ovulatiepijn (nog erger dan afgelopen maandag) dus wie weet zat ik er maandag naast en heb ik vandaag mn eisprong. Hoop zo voor ons allemaal een postitieve zwangerschapstest deze ronde! @Mgx, slik jij ook magnesium? Het schijnt namelijk te helpen bij vrouwen die meerdere miskramen hebben gehad. Bij mij is het binnen de 10 rondes 3 keer mis gegaan en daarom slik ik nu ook elke dag magnesium naast de multivitamines, tarwekiemolie en foliumzuur. Oja ik zag dat je ook begonnen bent met pendelen. Wat leuk! Ik heb vorige week ook al mijn pendelvraag gesteld aan 2 verschillende pendelaarsters en beide gaven hetzelfde antwoord dat ik in januari 2015 een positieve zwangerschapstest heb... Ik hoop toch wel dat ik die eerder heb hihi

Deel Deze Pagina