Wie zit er in ronde 10?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kangerootje, 26 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kraamzorg87

27 okt 2014
    65
    0
    0
    nagelstyliste
    zuid holland
    Hee meiden....

Terug van weggeweest....! Drukke maand gehad net zoals iedereen en het ook even allemaal los willen laten..... wel de meeste berichten van iedereen gelezen.....! Zoveel reacties gelezen, dus ga niet op iedereen peraoonlijk reageren....maar hoop dat het bij iedereen snel gaat gebeuren en het wat zonniger zal zijn!
    Hier middenin in ronde 13.....vorige weekend duidelijk mijn eisprong gevoeld ( zonder ovulatietesten) en dus ook weer voldoende geklust ( hoop ik althans hihi)
    Nog even afwachten dus en anders eind vd maand een afspraak maken bij de ha om te checken of het allemaal wel of niet oke is.
    Inmiddels vliegen de zwangerschappen om m'n oren en dus ook de aanvragen ( om te komen kramen bij hun)
    Ook weet ik dat nog 3 andere bevriende stellen bezig zijn om zwanger te worden, wat super leuk is, maar de druk ook wel weer verhoogd.
    Tja puntje bij paaltje wil je er niet te veel mee bezig zijn zoals iedereen, alleen lukt dit gewoon niet!! Ik hoop gewoon dat iedereen gelukkig wordt en dat onze wensen spoedig uit mogen komen.....

2. mgx

mgx Niet meer actief

Spannend! Duimen duimen duimen

3. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Wat spannend hier. Zal ook duimen! Sorry dat ik even een tijdje niet hier ben geweest. Heel veel stress gehad weer om schoonvader pff we hebben zelfs onze sloten in het huis moeten vervangen omdat we dreigmailtjes kregen en onze huissleutels niet terug krijgen als we alle spullen die hij ons als cadeau heeft gegeven aan hem terug geven. Heel bizar allemaal. Hij dreigd met advocaten en deurwaarders om de cadeau's van de afgelopen twee jaar terug te krijgen. Dat zijn dus de droger. Maxi cosi, babykleertjes etc echt de meest stomme dingen. Mijn vriend en ik hebben hem nu inmiddels op facebook, telefoon, email geblokkeerd want hij blijft ons overspoelen met dreigmailtjes. We negeren hem en hebben nergens op gereageerd. Ben bang dat hij binnenkort hier zelfs op onze stoep staat zo gestoord is hij wel.. Het begint echt te lijken op stalken en het beangstigt mij heel erg. We hebben echt met een narcist/psychopaat te maken..

4. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Maar gelukkig nu iets moois om naar uit te kijken. Om 11 uur de pretecho en dan weten we of we een jongen krijgen of een meisje. Spannend!

5. mgx

mgx Niet meer actief

Neeeee:| wauw... No words. Wat erg!

En en en?! Ga je het ons vertellen of blijft het een geheimpje?

6. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Haha jaah het wordt een jongen!! Super blij. Was ook duidelijk te zien hihi. Onze dag kan niet meer stuk!

7. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    @dana wat een gedoe zeg!! zo iets sloopt je echt enorm! en wat achterbaks om die cadeaus ook allemaal terug te willen en zo en hier mee te dreigen. hopelijk komt er voor jullie snel rust!

oe en wat leuk een jongentje!! kan je lekker gaan shoppen nu!

@kraamzorg welkom terug! spannend het afwachten of ronde 13 raak is. fijn en bevestigend hea t voelen van je eisprong? vind ik in iedergeval altijd!
    hmm komt hard aan hea die zwangeren. wel leuk en een eer dat ze jou graag allemaal willen als kraamverzorgster. maar kan me ook heel goed voorstellen dat het dubbel is voor je!

hier dan gisteren die redelijk positieven ovulatie test. en nu weet ik even niet meer of we vandaag of morgen moeten klussen.. (denk dat ik vandaag een knaller heb.. en dat ie dan morgen springt zeg maar) wat denken jullie vandaag of morgen aan de klus?

8. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Lin, ja het shoppen kan beginnen! Wat spannend met je positieve ovutest. Zou als ik jou was vandaag en morgen aan de klus. Ze zeggen meestal om de dag klussen maar wij hebben in mijn vruchtbare dagen lekker elke dag geklust en zie hier het resultaat.

9. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Dana, wat leuk!!! Gefeliciteerd meid!! Geniet er maar lekker van, het is je gegund. Ik hoop dat je dat gedoe met je schoonvader uit je hoofd kan zetten... Wat een nare man...

Lin, heb je beide dagen geklust? Dat zou ik ook doen.

Meiden die ervaring hebben met een miskraam; hoe lang bleven jullie bloeden? Ik bloed nu ''al'' 2 weken en 4 dagen, nu is het steeds een klein beetje, maar het blijft maar aanhouden...
    Is dat normaal?

10. kraamzorg87

27 okt 2014
    65
    0
    0
    nagelstyliste
    zuid holland
    Dana super gefeliciteerd met dit leuke nieuws! Fijn om je kindje weer gezien te hebben en wetend dat alles lekker in orde is! Dat wordt shoppen!!!!!!
    Jammer dat je zo'n rare schoonvader hebt die dit soort dingen allemaal.doet! Ik zou zeker aangifte doen als je je bedreigt voelt...! Heeft je vriend ook nog een brief gestuurd naar hem?

@kangerootje, meid wat vervelend dat je nog steeds vloeit! Hadden ze ook geen tijdsbestek gegeven hoeland het normaal is dag dit aanhoudt?
    Ik begrijp dat je er zo snel mogelijk vanaf wilt zijn, om het af te sluiten, maar ook weer een nieuwe ronde tegemoet te gaan...

@ linn, spannend weer die wacht weken!

Hoe staat het er bij jullie voor MGX en Annemarie?

11. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    @kangarootje vervelend zeg dat je al zo lang vloeit! ik heb geen idee of dat hoort! hopelijk voor jou is dat snel over! dan kun je weer verder!! hoe is het verder met je? kan me voorstellen dat t vloeien ook confronterend werkt.

uiteindelijk hebben we het idd maandag geklust. nu stijgt mijn temperatuur weer dus mijn ei is geweest! klinkt ook heel stom maar inmiddels beginnen we er ook wat makkelijker over te denken. ach.. als het deze maand niet lukt proberen we het volgende maand toch weer. klinkt stom maar we zijn een beetje klaar met die druk!
    dus we schuiven weer aan op het wachtbankje, het potje tarwekiemolie op het aanrecht.. en we zien t wel weer!
    @kraamzorg zit jij nu ook op het wachtbankje?

12. kraamzorg87

27 okt 2014
    65
    0
    0
    nagelstyliste
    zuid holland
    Ja nog steeds op het wachtbankje, volgens de kalender zou ik volgende week rond de 21ste ongesteld moeten worden, maar aamgezien mn cyclus nogal schommelt tussen de 28 en 35 dagen kan het ook wel langer duren nog... ik wil wachten tot volgend weekend, anders ga ik testen.

13. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Wat spannend meiden... Ik ben benieuwd, hopen dat t raak is voor jullie..!!
    Ze hebben gezegd dat het bloeden vorige week donker en zo goed als over moet zijn, het is wel donker en ook zo goed als over, maar het blijft maar een klein beetje.. Super vervelend inderdaad, ik wil gewoon graag verder..

14. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Kraamzorg, we hebben geen brief naar mijn schoonvader gestuurd. Eigenlijk helemaal niks we negeren hem helemaal want hij wil gewoon aandacht en wil een reactie van ons proviceren. Nu we hem overal op hebben geblokkeerd is het gelukkig wat rustiger geworden. Er valt nu echt een last van ons schouders af.

Kangerootje, wat vervelend dat je nog vloeit. Ik snap dat je snel verder wilt. Volgens mij komt het wel vaker voor dat vrouwen 2 weken vloeien na een miskraam. Ligt er ook aan hoelang je zwanger bent geweest. Ik heb na mijn curretage nog een week nabloeding gehad maar was toen ook minder ver zwanger als jij. Ik hoop dat het snel over gaat bij je en dat je weer verder kunt.

Lin, wat spannend die wachtweken. Ik zal voor je duimen meid!

15. annaenmarie

annaenmarie Actief lid

25 nov 2010
    313
    0
    16
    Kok
    Turnhout, België
    hoi meiden,

@ dana, wat een engerd die schoonvader van je. Goed dat hij uit jullie leven want zo iemand ben je liever arm dan rijk.

@ kangerootje, van dan vloeien is vrij normaal hoor. Schilt van persoon tot persoon. Ik ben wel altijd exact 6 weken na mijn miskramen en de vroegboortes ongesteld geworden. Ze geven meestal tussen de 4à6 weken weer een eisprong. Maar ik snap dat je wilt dat dit snel achter de rus is.

@ Lin,weer spannend afwachten dus. Maar wat je zegt we beginnen inmiddels er ook wat makkelijker over te denken dat heb ik nu ook. Je kunt het niet forceren hé want door zoveel druk op jezelf te leggen gaat het niet rapper komen hoor, integendeel zelfs! Ons tijd komt er wel!

@ Kraamzorg, jij ook op de wachtbanken? Wat doe je om die periode door te komen?

Vandaag is het de verjaardag van mijn oudste. Ze zou 5 zijn geworden.

16. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Annaenmarie; veel sterkte...... Vandaag moet wel een moeilijke dag voor je zijn! Ik wil je een dikke digiknuffel geven en hoop zo voor je dat 2015 jouw jaar wordt..!!

Nog een vraag, je zei dat je 4á6 wk na je miskraam weer ongesteld werd. Bedoel je dan: nadat het bloeden over was, of vanaf het begin van de miskraam?

17. kraamzorg87

27 okt 2014
    65
    0
    0
    nagelstyliste
    zuid holland
    Sterkte Annenmarie!! Dit zijn altijd van die rot dagen...

Om terug te komen op jouw vraag: ik probeer me bezig te houden met andere dingen, onlangs een weekendje weg geboekt met vriendinnen, ik organiseer een bingo op de voetbal vereniging waar ik vrijwilliger ben en ben vandaag begonnen met uitkijken naar een eventuele zomervakantie.... vh weekend ben ik gelukkig druk met leuke dingen! Maar volgende week ben ik heel de week vrij, dus zal ik het wel moeilijk krijgen....

18. annaenmarie

annaenmarie Actief lid

25 nov 2010
    313
    0
    16
    Kok
    Turnhout, België
    @ kangerootje, vanaf het begin van de miskraam. Moet je geen bloed laten trekken bij je gynaecoloog om te zien of de hcg uit je bloed is? Ik denk dat ik zo'n 4 weken na mijn miskraam bloed moest laten trekken.

@ Kraamzorg, Leuk dat je je wat bezighoudt. Naar waar heb je je weekendje geboekt? En naar waar wil je op zomervakantie?

Al 2 jaar vind ik het zeer moeilijk om een vakantie te boeken en zo ben ik al enkele vakanties misgelopen omdat ik zwanger kon zijn dus heb ik er dit jaar genoeg gepland. In februari met mijn vriend naar Londen (voor mijn verjaardag) en goede vrienden van ons wonen daar. In Mei waarschijnlijk naar Barcelona met mijn collega's. Een ex-collega is er pas gaan wonen en in zomervakantie naar Italië. Het is met de familie van mijn vriend dus als ik niet mee kan is dat ook geen probleem.

Dankjewel kangerootje en kraamzorg! Dit zijn zeker van die rotdagen maar ik heb me best goed geamuseerd vandaag. eerst mijn vriend naar zijn werk gereden en dan ben ik op de koop geweest. Dat doe ik altijd die 2 dagen. Ik wil al jaren fotokadertjes maken dus heb ik er eindelijk materiaal voor gekocht. Houtenmandjes voor ons boekenrekje zodat ik er wijnglazen in kan deponeren. Op zo'n dagen komen mijn creatieve kanten naar boven:). Door wat er allemaal gebeurt is heb ik zo'n uitstel gedrag gecreëerd. Hebben jullie dat ook?

Ik hoop voor ons allen hier dat 2015 ons jaar wordt! Ik ben het wachten zo beu. Al 5 jaar pff... We hebben bewust 2.5 jaar gewacht om terug aan kinderen te beginnen. Soms denk ik waren we maar eerder terug begonnen maar ik had ook niet gedacht dat ik 2 miskramen gingen meemaken.

19. mgx

mgx Niet meer actief

Wat leukkkkkk @dana! Lekker shoppen en plannen en namen bedenken! Gefeliciteerd!

@kangerootje, bij mij duurde het iets langer dan den aangegeven tijd maar toen was het wel echt nog maar een heel klein beetje. Eigenlijk veel langer want ik was al een week lang aan het bloeden toen ik in het ziekenhuis terecht kwam voor spoedcurretage (waarbij ik ruim 1,5 liter bloed heb verloren waar ik nog steeds herstellende van ben:(.)
    Dus zou me er niet al te druk om maken en anders even de verloskundige of gyn bellen.

@annaenmarie nog een dikke kus, dat zijn de wat vervelende dagen... Leuke dingetjes heb je geshopt. En gewoon op vakantie gaan hoor! Je kan altijd ene vakantie plannen die geschikt is.

Leuk @kraamzorg! Zo probeer ik het ook te doen. Genoeg dingen begin dit jaar dus daardoor kan ik het zwanger worden wat meer los laten (denk ik) ik probeer het iig want mensen blijven toch roepen dat dat de cure is

20. kraamzorg87

27 okt 2014
    65
    0
    0
    nagelstyliste
    zuid holland
    Wat goed zeg Annenmarie dat je zoveel weg gaat dit jaar!!! Dat moet je zeker doen hoor! Ik bedacht me vorig jaar namelijk bij veel dingen....oh nou misschien ben ik dan wel zwanger.... Daar ben ik nu dus mee gestopt omdat ik mezelf daar alleen maar gek mee maak!
    Ik ga met vriendinnen in maart naar Schoorl, plaatsje in noord holland aan zee.
    Wat de zomervakantie betreft, die gaan we nog niet boeken.....als we namelijk wel zwanger zijn voor die tijd, wil ik zoveel mogelijk geld besparen voor baby spullen! Dus we boeken evt last minut dit jaar.....

Deel Deze Pagina