Wie zit er in ronde 10?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kangerootje, 26 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mgx

mgx Niet meer actief

Haha dat doen wij ook inderdaad niet nog een zomervakantie boeken! Zelfde idee als jij! Al ben ik er wel echt aan toe! Maar we gaan waarschijnlijk binnenkort een weekendje winterefteling!

2. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Anneenmarie wat goed dat je je zelf een verzetje geeft op zo'n dag als gisteren! Leuk dat je zo aan t freubelen bent.

ook goed dat jullie leuke dingen aan t plannen zijn.
    Hier ook hebben deze week voor eind mei n vakantie geboekt naar de zon. Wilde eerst september maar dat vindenn we teverweg! merk juist dat wij meer van dat soort dingen doen.. om onszelf n btje bezig te houden. Is stom misschien maar voelt voor ons goed.

3. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Hihi herkenbaar dit.. Ik plan ook allemaal leuke dingen om mezelf maar af te leiden; nachtje amsterdam, weekje weg met vriendlief, etc etc.. :)
    Ook vind ik het altijd leuk een hele hoop nieuwe dingen te kopen voor in ons huisje; mooie accessoires, of zelfs een hele verbouwing. Pas hebben we de keuken verbouwd, heeel mooi geworden. Daar heb ik dan wel weer schik van :)

4. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    jaah lekker is dat hea als je dingen in je huisje kan veranderen enzo? kan ik ook altijd zo van genieten! heb hier al wel weer een nieuwe klus geplant hihi

grrr moet morgen een echo laten maken voor mijn been.. zo niet in de mood.. had gehoopt dat ik ergens anders een echo van zal moeten maken..

5. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Aarg, dat is inderdaad niet het soort echo dat je gewild had... :(
    Drama. Hoe is het nu verder met jou in het traject, wanneer hoor je meer van de arts(en)?

6. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    toch geen echo vandaag van mijn been. waarschijnlijk woensdag pas. Hebben nu met de huisarts afgesproken dat we over een maand of 5 een doorverwijzing voor het ziekenhuis krijgen. laten het nu even rusten. niet dat we niet doorgaan maar proberen het wel even enorm los te laten! er is meer in ons leven dan onze grootste wens!! hihi!

hoe is het met t bloeden kangarootje?

7. kraamzorg87

27 okt 2014
    65
    0
    0
    nagelstyliste
    zuid holland
    Ha meiden.....Hier weer even een inzinking gehad gisteravond/vannacht!
    We hebben gisteravond te horen gekregen dat onze allerbeste vrienden 6wkn zwanger zijn...! Ben oprecht heel blij voor ze!! Maar tegelijkertijd weer intens verdrietig voor onszelf.! Ik weet pas sinds kerst dat ze er vanaf oktober mee bezig zijn, en had enigszins ook wel bedacht dat dit kon gaan gebeuren, maar wanneer dat moment aankomt voel je je toch ff heel apart... Heb de ogen uit me kop gejankt en probeer mezelf weer een beetje bij elkaar te rapen..... gistermiddag trouwens een test gedaan ( kon het niet laten) van 2v5 vd kruidvat en deze was helaas negatief...moet wel eerlijk bekennen dat ik nirt weet wanneer ik ongi moet worden, maar dit weekend zit ik op 28 dgn. Ga er dus maar vanuit dat het niet zo is deze maand......

8. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Lieve kraamzorg, wat rot voor je...
    Ik begrijp je gevoel zo ontzettend goed!! Tuurlijk gun je het je vriendin, maar het is tegelijkertijd ook zo ontzettend confronterend en pijnlijk.
    En ook zo oneerlijk: het is nu gewoon JOUW beurt!! :(
    Hou je taai meid, je geduld zal echt worden beloond... Daar blijf ik in geloven...
    Ik hoop stiekem dat je deze maand toch zwanger blijkt te zijn, heb je vaker lange cyclussen?

@Lin; dus over 5 maanden gaan jullie naar het zkh? Spannend allemaal... Ik ben benieuwd. Wel goed dat je nog even rust neemt.

Meiden, Gelukkig zijn er zo enorm veel mogelijkheden tegenwoordig..!! Onze wens gaat vast in vervulling, maar het duurt alleen een stuk langer.. Dat is al een rouwproces op zich...

Hier gaat het wel goed, het bloeden is nu bijna over...
    Gelukkig maar. Ik voel me redelijk opgewekt en durf voorzichtig weer vooruit te kijken. Ik zoek steeds op internet naar vrouwen die dezelfde baarmoederafwijking hebben als ik, en lees gelukkig enorm veel verhalen van vrouwen die wel kindjes hebben gekregen.
    Dat houdt me op de been en ik kan het nu relativeren en in perspectief zien; de arts had ook kunnen zeggen ''dat gaat nooit lukken mevrouw'', maar dat zei ie niet :)
    Dus ik heb nog wel hoop, hoewel ik een volgende zwangerschap enorm bang zal zijn voor een miskraam, ik weet dat het me veel stress gaat kosten...
    Maar, dat heb ik er wel voor over!

9. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    lieve kraamzorg even een dikke digiknuffel! wat kan die hard aan komen zeg! heel begrijpelijk dat je, je zo voelt! weet die vriendin ook dat jullie ook die wens hebben? maar wat kangarootje ook schrijft ook jouw tijd gaat komen. alleen de grootste vraag wanneer en waarom. en dat maakt het slopend!

een jaar geleden kon ik helemaal in de wolken zijn als iemand dicht bij mijn vertelde dat ze zwanger was.. en nu nu raak ik er van slag van! niet altijd hoor! want soms ligt de gun factor ook ander. Mijn collega was al een hele tijd bezig en zijn zaad was echt heel slecht. nu zou ze binnenkort haar eerste afspraak hebben voor de mmm in t ziekenhuis en is ze zelf zwanger geworden! ze zag heel erg tegen die behandelingen op! ze vond het moeilijk om t tegen mij te vertellen omdat ze ook van mijn wens weet! maar ik ben zo blij voor haar dat het haar zo is gelukt! dat ik er dit keer niet van slag van kan zijn zeg maar!

maar laat je weekend niet verpesten hea kraamzorg! houd moed!!

@ kangarootje.. ja merk dat we het even een plekje moeten geven dat het niet zelf lukt zeg maar idd hoe je het schrijft rouwverwerking.. daar komt het wel een beetje op neer. Ik ben bang dat als we nu al meteen naar het ziekenhuis gaan we te snel gaan en ik een harde klap ga krijgen een keer! en dat is het me niet waard! gaat net zo goed met me de laatste tijd!

fijn dat het bloeden bijna over is en dat je weer naar de toekomst durft te kijken! knap! vind het echt dat je het goed op pakt allemaal en er heel nuchter onder bent! wil ik wel even tegen je zeggen! je hebt altijd een behoorlijk moedig woordje voor ons klaar terwijl je zelf ook echt al veel hebt meegemaakt op dit vlak! wilde ik even tegen je zeggen!
    lijkt me wel bevestigend ook dat meer mensen het zelfde baarmoeder afwijking hebben en een goede zwangerschap! dat gaat jullie ook gegund worden!

10. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    #630 Kangerootje, 18 jan 2015
    Laatst bewerkt: 18 jan 2015
    Aah Lin dankjewel voor je lieve woorden..! ;)
    Ik probeer mezelf ook echt moedig te houden en vergelijk me altijd met anderen en dan denk ik; het kan nog veeeel erger...
    Gisteravond late dienst en was samen met een collega aan het werk die al 3 jaar bezig is en tot nu toe nog geen zwangerschap...
    Dat lijkt me vreselijk :$:(

Ik snap heel goed dat je nu nog geen onderzoeken wilt omdat je bang bent een harde klap te krijgen!
    Ik zou toch de natuur nog even de tijd geven; je ziet het maar aan je collega, dat is ook van nature gelukt!

Ik heb dat ook heel sterk, dat ik het de ene persoon heel erg gun en de ander niet.. Zoals pas een collega die na 1 mnd al gelijk zwanger was die het met 5 weken op t werk al vertelde, terwijl ze op 11 wk pas een echo had... Maar ze was er helemaal van overtuigd dat alles wel goed zou zijn, vond ze heel normaal...
    En toen ging t bij mij mis en bij haar nog goed ook :x Dan voel ik me echt een kreng, maar dan ben ik best jaloers :(

Vanmorgen trouwens nog een test gedaan; die was negatief...
    Ben heel benieuwd wanneer ik nu een eisprong heb... Ovutest was ook negatief.

11. kraamzorg87

27 okt 2014
    65
    0
    0
    nagelstyliste
    zuid holland
    Gister ben ik helaas ( zoals ik al dacht) ongesteld geworden.... Dus heb vanmorgen een afspr gemaakt bij de huisarts voor woe ochtend... vind hrt erg spannend maar voelt ook wel als een opluchting. Heb er zonder prof.hulp weinig vertrouwens in op de een of andere manier.....wordt vervolgd dus

12. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Balen Kraamzorg! :(
    Wat goed dat je gelijk de knoop hebt doorgehakt en de huisarts hebt gebeld. Ik ben erg benieuwd, ik hoop voor je dat alles mee mag vallen.......
    Ik snap dat je geen vertrouwen meer hebt in de natuurlijke manier.
    Wordt vervolgd inderdaad.

13. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    meid wat ontzettend balen! weet heel goed hoe het voelt om de knoop naar de huisarts door te hakken. al ben ik nog steeds heel blij dat we dat gedaan hebben! ik duim voor je dat het fijn voelt as woensdag!

14. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    kraamzorg hoe was het bij de dokter? ben even benieuwt!!

15. annaenmarie

annaenmarie Actief lid

25 nov 2010
    313
    0
    16
    Kok
    Turnhout, België
    @ kraamzorg, goed dat je de knoop doorgehakt hebt. Moet een hele opluchting zijn? Ik ben ook benieuwd hoe het bij de huisarts was!

16. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Ik ben ook benieuwd Kraamzorg..!! Vertel! :D

17. kraamzorg87

27 okt 2014
    65
    0
    0
    nagelstyliste
    zuid holland
    Sorry meiden voor de late reactie! Heb namelijk een nieuwe telefoon sinds maandag en was even vergeten dat ik niet meer automatisch was ingelogd!!

Woensdag fijn gesprek gehad bij de ha!! Mochtend direct bloed laten prikken en donderdag hebben we ook het sperma van mijn vriend weggebracht....dinsdag moeten we terug bellen voor de uitslag!! Wanneer er bij mn vriend geen positief nieuws uitkomt moet hij nogmaals een potje inleveren...als er bij mij negatief nieuws uitkomt worden we direct doorgestuurd. De reden waarom ik bloed moest prikken is omdat ze willen kijken of ik wellicht in het verleden chlamydia heb gehad wat nadelig zou kunnen zijn voor je eierstokken. Ik heb er zelf geen weet van, maar je kan het dus ook gehad hebben zonder dat je het weet. Even wachten tot dinsdag dus!

18. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Fijn dat het fij was bij de huisart kraamzorg. Ik heb die bloedtest ook gehad inderdaad. Bij mij was ie negatief.
    Spannend en gek hea om dat zaad weg te brengen. Eigenlijk wil je de uitslag helemaal niet weten. Maar je weet dat t goed is om verder te kunnen.
    Sterkte met afwachten!

@kangarootje komt jouw cyclus al op gang?

19. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Spannend kraamzorg!! Ik hoop echt voor je dat de uitslagen goed zijn!
    @Lin; ik ben nu helemaal gestopt met bloeden en krijg weer wat afscheiding die ik normaal ook had in mijn cyclus, weet niet precies of het bij een eisprong hoort of niet, maar ik denk dat mijn cyclus het weer gewoon doet! :)
    Ben heel benieuwd wanneer ik ongesteld word!! Lijkt me toch wel fijn om te weten, dat alles het weer ''doet''!
    Hoe is het bij jou? Nog nieuws m.b.t. dokters/onderzoeken etc?

MGX hoe gaat het met jou? :)

20. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    @kangarootje. Fijn dat t bloeden nu weg is. Idd lijkt mij ook fijn om te weten dat alles t weer doet. Er gaat ook best n tijd overheen zo hea?

Hier zitten we in de laatste dagen vd wachtweken. Spannend is t niet meer.. word vast gewoon weer ongesteld. Was afgelopen woensdag bij de huisarts voor n echo van mijn been. Ze dachten dat kk trombose had. Gelukkig is dat nu uitgesloten. Nog even wat vragen gesteld over t zwanger worden. Was wel weer fijn. Heb besloten na deze maand te stoppen met tempen en de foliumzuur. Ff loslaten tot na onze vakantie en daarna n afspraak in t zh maken. We gaan t zien!

Deel Deze Pagina