Wie zit er in ronde 10?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kangerootje, 26 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    hier gaat het goed hoor! nog geen veranderingen qua cyclus.. zitten in de wachtweken!
    Lekker weekend nu!
    Hoe is het bij jou? Gaat er nog iemand carnavallen dit weekend?

2. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Hier gaat het niet zo.
    Ben alleen alwéér begonnen met vloeien, terwijl ik dus vorige week de bloeding heb gehad waarvan ik dacht dat het de menstruatie was.
    Volgens de gyn was dit geen menstruatie, en het feit dat hij nog weefsel zag zitten en ik nu weer ben gaan bloeden betekend toch echt dat het een incomplete miskraam is :(
    Vreselijk, ook aangezien ik nog 5 weken moet wachten tot het restweefsel weg wordt gehaald bij de hysteroscopie...
    Ook geen kans op zwangerschap tot die tijd, want nu komt mijn cyclus niet op gang.. Ik baal als een stekker, merk dat ik wat afstand van het forum neem want ik ben even helemaal klaar met het zwanger worden/zijn!

3. mgx

mgx Niet meer actief

Dat is echt niet leuk! Je wil gewoon dat het klaar is en verder gaan. Dat begrijp ik heel goed! Toch je lichaam de tijd en rust gunnen! Ik heb dat 3 mnd gedaan en toen pas weer voor gegaan omdat je lichaam toch ook ee. Klap krijgt. Ik snap dat je er even klaar mee bent maar het komt allemaal goed!

Ik ging net naar de toilet en had een beetje bruine afscheiding. Maak me meteen heeeeeel erg druk want zo begon het de vorige keer toen het dus niet goed bleek te zitten en het hartje was gestopt met kloppen:'( we gaan nu ergens valentijnslunchen om even me gedachten er vanaf te zetten en vanavond carnalval, zodat ik toch iets doe... Maar man o man dit wil ik gewoon niet zien!!!

4. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Oo kangarootje wat ontzettend vervelend zeg! Je was zo vol moed om weer verder te gaan je nu wordt je weer geremd. Begrijp heel goed dat je er goed klaar mee bent., en 5 weken is ook nog zo ver!

Oo mgx bruine afscheiding begrijp heel goed dat je je meteen weer enorme zorgen maakt! Knap dat je afleiding zoekt al zal t de hele tijd wel in je hoofd rond spoken! Hopelijk loopt t goed af!-

N digi knuffel voor jullie beide meiden!!

5. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Oh nee MGX sterkte!!! :(
    Meid hou vast het kan net zo goed niets betekenen! Mijn zus heeft het bij al haar zwangerschappen gehad!!

6. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    mgx en kangarootje.. ik ben eventjes benieuwt hoe het nu met jullie is!!

7. mgx

mgx Niet meer actief

Thx 💋

Het is gestopt. Dus ik blijf positief.
    Nog een weekje wachten op de echo...

Fingers crossed

8. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Hai hai!
    Gaat wel, nog wel hetzelfde qua bloedverlies.
    Fijn te lezen MGX dat het gestopt is!
    Met jou Lin?

9. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    hmm balen kangarootje! snap dat je er echt even klaar mee bent!
    @ mgx fijn dat het gestopt is! idd nog een week en dan heb je weer een echo! spannend!!

gaat wel goed hoor. nog braaf op de wachtbank! we wachten af!

10. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Toch altijd weer spannend he Lin, die wachtbank!

11. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    ja dat wel.. maar toch merk ik dat de wachtweken mij steeds minder beinvloeden.. en dat de pre- mensturatie kwaaltjes de laatste tijd ook steeds het zelfde zijn.. dus dat geeft wel rust..niet dat ik meteen vol hoop ben als mijn borsten gevoelig zijn of als ik even misselijk ben zeg maar!! anders doet die terleurstelling elke keer zo'n pijn!

12. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Ja, dat kan ik me goed voorstellen.. En het is inderdaad maar beter ook, de teleurstelling is veel erger als je veel hoop had!!
    Wanneer moet jij weer naar een arts of voor een onderzoek?
    Echt over een halfjaar pas?

13. annaenmarie

annaenmarie Actief lid

25 nov 2010
    313
    0
    16
    Kok
    Turnhout, België
    Hoi meiden,

Terug van een weekendje Londen. Het was zalig maar zo druk. Omdat ik niet wist dat Londen zo groot was en ik dus de verkeerde schoenen bij had. Heb ik heel het weekend zere voeten gehad en liep dus ook mank. Ik heb ginder wel nieuwe schoenen gekocht maar het was te laat voor de pijn. Het zal me leren! Ik was ook zo blij dat we ginder mensen kende want anders liepen we helemaal verloren.

@mgx, ik heb bij de zwangerschap van ons Anna ook bruinverlies gehad. Ik denk rond de 7à8 weken. Maar dat wat was na een dag of 2 weg en bij mijn laatste miskraam ook en dat heeft veel langer aangehouden dus je zie maar hé. Wanneer heb je je echo?

@ Lin, wachtweken? pff... Ik ben er ook in beland. Elke keer neem ik me voor om me niet druk te maken en toch gebeurd dat. Wanneer mag/kan je testen?

@kangerootje, nog bloedverlies?

Vorige week donderdag moest ik op controle bij de gyn. Alles was/is perfect in orde. Ze zag ook dat ik mijn ei had of ging krijgen dus ik zat in mijn vruchtbare dagen. En dat kon ik zelf ook bevestigen omdat ik ovulatietesten gebruik. Donderdag en vrijdag (knipperende smiley) Zaterdag (blijvende smiley)dus hebben we die dagen ons best gedaan, behalve vrijdag. Maandag nog voor de zekerheid. Gisteren en vandaag voor de lol mijn temperatuur gemeten maar die wilt maar niet stijgen. Vind het raar want zowel de gyn als mijn ovulatietesten bevestigen dat en heb daarstraks ook nog vaginaal gevoelt. pff ik denk dat ik soms zot ben.
    Als het deze maand niet gelukt is krijg ik de volgende maand pregnyl toegediend. Ergens wel leuk dat ik zo goed opgevolgd word maar ik vind het verschrikkelijk dat ik nu in die mmm zit en dat gedurende heel mijn zwangerschap.

14. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    ooo heerlijk paar dagen londen! maar dat van die schoenen was niet zo handig hihi.. word de pijn al minder? Maaruhm jullie hebben toch ook wel de metro genomen in londen?

@ anneenmarie.. gezellig zitten we samen op het wachtbankje! kopje thee erbij?:) zondag is mijn nod.. Maar ik ga pas testen als ik het maandag nog niet ben! ben het behoorlijk regelmatig! dus we gaan het zien!

kan goed begrijpen dat je de mmm behoorlijk dubbel vind.. merk ook dat ik nu in de fase daarvoor daar soms ook mee worstel.. Het is fijn je word gecheckt, in de gaten gehouden en krijgt veel advies.. maar het is niet zoals je het eigenlijk wilt.. en dat maakt het dubbel denk ik! spannend ook denk nu voor je!

@ kangarootje.. we hebben afgesproken met de dokter om in juni contact te hebben.. maar ik denk dat ik voor onze vakantie in mei ga bellen. zodat we na onze vakantie gewoon verder kunnen! de huisarts heeft gezegd dat zodra ik het gevoel heb dat we verder moeten ik moet bellen. dus dat ga ik dan ook maar doen! hihi.
    Hoe is het bij jou met bloeden?

15. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Oo ik ga netnaar t toilet veeg bloed., dit heb ik nog nooit gehad zit op wachtbank dag 9.. leuk dat loslaten. Hihi

16. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Meiden wat spannend hier bij jullie! :D

@Annaenmarie:
    Relaxed een weekendje London!! :) Hoe is het met je voetjes?;):)
    Meid, wat fijn dat alles er goed uit zag daarbinnen, en ook heel spannend dat je nu zeker weet wanneer je ei geweest is en je goed ''getimed'' hebt!

Ik begrijp dat jullie het vervelend vinden dat je in de mallemolen zit, maar ergens ook fijn, dat je zo intensief wordt opgevolgd, en dat ook bij een zwangerschap Annaenmarie, ze doen dan alles om te voorkomen dat het weer mis gaat meid!!
    Ik vind het ook vervelend dat ik nu die onderzoeken moet ondergaan en ook onder medische controle zal blijven mocht ik weer zwanger worden; je wilt natuurlijk liever dat alles spontaan en zonder zorgen verloopt... Maar we zijn in goede handen meiden!! En ze kunnen zo ongelofelijk veel tegenwoordig!
    @Lin; het is ergens ook een opluchting als je eenmaal de stap hebt gezet he! Maar Lin wat spannend!! Wat gek zo vroeg al bloed.. Ik denk dat gelijk aan een innestelingsbloeding... Jij ook? Aarg op die manier is loslaten niet makkelijk! Ik ben benieuwd naar jullie testen!!

Hierzo nog steeds rare bruine stolsels (sorry bah) maar gelukkig niet veel bloed, dus ik voel me niet slap ofzo...
    Mijn baarmoedermond ligt heel vreemd hoog... Die voel ik elke dag onder de douche, dat helpt om je cyclus te bepalen.. Hmmm toch vreemd, want dat past bij de vruchtbare periode; terwijl ik volgens de gyn nu helemaal niet vruchtbaar ben, aangezien ik nog steeds bloed verlies... Aarg! hahaha...
    Nouja, we gaan het allemaal maar meemaken.. Ik voel me vreemd genoeg wel vrolijk en heb zoiets van whatevs, het komt allemaal op een dag wel goed!!

XX

17. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    nou.. daar dacht ik ook meteen aan kangarootje.. was echt 9dpo. soms begint het 2 dagen eerder met een kleine bloeding.. maar nu is het 5 dagen te vroeg.. Nu vandaag ook 2x een veeg bloed.. Vanavond flink.. verder niks.. het ruikt niet eens naar menstruatie en mijn temp was ook hoog vandaag (ja meteen gaan tempen natuurlijk) we hebben besloten als er zaterdag nog niks is doorgezet dat ik ga testen.

Gek van je baarmoeder dat het zo hoog zit. er zijn best wat meiden op het forum die zo hun cyclus checken. Ik heb er wel eens wat over gelezen maar word er niet echt wijs uit!
    Knap dat je er best vrolijk onder bent! petje af! jij krijgt behoorlijk wat onder je kiezen!!

18. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Hoi dames, sorry dat ik een tijdje hier niet ben geweest. Ik heb het best druk gehad. Vorige week jarig geweest en gister de 20 weken echo gehad. Ik zal vanavond alles even terug lezen hier en op iedereen reageren.

19. mgx

mgx Niet meer actief

@annaenmarie wat leuk Londen! Doen jullie goed! Wel wat minder voor je zielige voetjes natuurlijk hihi. Fijn dat je zo onder controle wordt gehouden en dat het er allemaal goed uit zag! Hopelijk gaat het nu allemaal een stuk vlotter voor jullie. Ik heb dinsdag weer een echo, gelukkig al om 10:00 uur.

@lin wat gek zeg! Je zei nog dat bij jou je cyclus elke x zo hetzelfde uit zag. Hoe staat het er nu voor? Het is zo jammer dat je in zulke situaties moet blijven gissen wat het nou kunnen zijn hè. Ik hoop voor je een innestelingsbloeding!

@kangerootje hoe is het nu met jou? Is het al gestopt? Heb je voor de zekerheid geklust??

Hoe is het met jou @kraamzorg?

20. mgx

mgx Niet meer actief

Kan ondertussen de titel niet veranderd worden 😜

Deel Deze Pagina