Spannend mgx woensdag! Ik ga heel hard.voor je duimen. Geen bloedverlies.meer gehad? zwanger zijn na een miskraam is niet meer hetzelfde, het is zo spannend!! Bij mij is het bloedverlies ineens gestopt...?! erg raar maar we hebben voor de zekerheid geklust... spannend. oh ja hihi hoe zullen we de titel noemen?
@mgx spannend dinsdag die echo! Super fijn dat je nu extra controle krijgt. Lijkt mij igg! @kangarootje fijn dat je bloeding weg is! Wanneer kreeg je nu dat onderzoeke met die moeilijke naam? Hihi weet de naam ff niet meer. Hier had ik vanaf 9dpo een beetje bloedverlies wat ik echt nog nooit zo vroeg had gehad. Gisteren op 12dpo zette mijn menstruatie door! Door dat t anders ging kreeg iknstiekem wat hoop. Maar helaas we gaan naar ronde 15! Ik baal ervan dat ik deze maand voor mijn gevoel geen grip op mijn cyclus heb.. vraagje vanaf welke dag moet ik nu mijn nieuwe cyclus tellen? 9dpo of de 12dpo? Ik heb even geen idee.
Annaenmarie, wat leuk London! Ben daar nog nooit geweest maar lijkt me echt gaaf om daar eens heen te gaan. Lin, wat vreemd van je bloeding. Hopelijk is het een innestelingbloeding. Die wachtweken zijn altijd killing! Kangerootje, hoe is het nu met jou? Mgx, wat spannend de echo!! Ik hoop dat je een mooi kloppend hartje te zien krijgt! Mijn 20 weken echo is goed gegaan. De kleine is helemaal goed gekeurd gelukkig! Vond het wel heel spannend en heb ook een nacht daarvoor niet kunnen slapen door de spanning. Zou zo graag de echo foto willen laten zien maar durf dat niet echt want dat is voor sommige van jullie misschien te pijnlijk door alles wat jullie hebben meegemaakt. Misschien dat ik daarom niet zoveel meer te vinden ben in dit topic omdat ik jullie niet pijn wil doen met mijn zwangerschap.
@Lin onee wat balen .... Ik vind het echt zo rot voor je, zeker omdat je nu toch weer hoop had door die rare bloeding. Ga je nog eerder de arts contacten om eerder te beginnen met behandelingen, of liever niet? Ik denk dat je je cyclus moet tellen vanaf de dag dat de ms echt goed doorzette, eerste dag van de grote bloeding dus. Hihi het is ook echt een moeilijke naam he! Ik moet 17 maart voor de hysteroscopie Das dus over een maand, ergens zou t natuurlijk super zijn als ik voor die tijd zwanger ben, maar ergens ook wel fijn om te weten wat er nu precies aan de hand is... Maar we zien t wel, ik ga die felbegeerde zwangerschap nu écht niet tegenhouden, als ik nu zwanger wordt vóór het onderzoek, heeft het echt zo moeten zijn vind ik... Hee Dana, wat gaaf dat je 20 weken echo goed was, vast een hele opluchting... Wat lief dat je zo aan ons denkt!! Vind ik echt super lief van je, maar je bent van harte welkom op het topic hoor meis!! (L)
dankjewel Kangerootje! Lin, sorry had erover heen gelezen, wat balen dat je menstruatie toch is doorgekomen! had het zo gehoopt voor je.
Gekkie @dana! We zijn hier hopelijk niet alleen om het forum om alleen maar slecht nieuws en dergelijke met elkaar te delen!
Kom maar op met die echo foto dana! We hadden hier idd door die bloeding hoop. Ik merk alleen dat ik nu allemaal ook niet meer weet. Niet dat ik t had verwacht.. mijn lijf lijkt wel van slag.. en dan word ik ook weer n btje verdrietig! Maar goed ja dat ja kangarootje. . Sorry hoor kwam niet verder dan iets met n h! Spannend over n paar weken.zie je er al n btje tegen op?
@ kangerootje, het zou heel mooi zijn dat je voor het onderzoek zwanger raakt dan heeft het zo moeten zijn idd. Ik zal voor je duimen meis! @mgx, je hebt helemaal gelijk! Maar wil gewoon met iedereen rekening houden. @lin, nou hier komt de foto van ons kleine jongen!
Aaahh Dana wat een onwijs gave foto!! Dankjewel dat je voor me duimt hihi!! Ik zie niet echt tegen de operatie op hoor Lin, ik vind het vooral heel spannend wat er uit komt voor soort afwijking en wat de gyn dan zegt dat mijn kansen zijn...
Heel veel succes morgen mgx! Laat je ons weten hoe het is gegaan? Vind het zo spannend voor je. Hopelijk een mooie echo morgen!
Lief van jullie meiden! Het belangrijkst voor nu: het hartje klopt! 💗💙 Ik zou vandaag 7w1d zijn maar de meting zei 6w5d. Ze zei dat dat helemaal niet erg is omdat het gewoon te klein is om het goed op te kunnen meten en dat ze het officieel pas vanaf 8w4d mogen zeggen. Ik begon helemaal te shaken! Tranen in me ogen alles (van blijdschap natuurlijk) Cyste zit er nog maar niet groter geworden, dus ze verwachten dat dat gewoon vanzelf verdwijnt. 12 maart weer terug!