Dat begrijp ik heel goed mgx! Ik durfde toen ook niet helemaal blij te zijn. Pas na de 12 weken begon ik het echt te geloven maar je blijft je toch altijd zorgen maken hoor want zelfs nu als ik de kleine ff een middagje niet heb gevoelt dan maak ik me alweer zorgen. Gelukkig is hij dan in de avond weer wakker als ik stil zit en schopt hij weer alle kanten op. @lin, 8 dagen is best lang idd! Dat is echt vervelend zo lang vloeien meis! Dan is je lichaam wel wat in de war.
Gefeliciteerd MGX! Ik hoop dat je gauw kunt gaan genieten en helemaal ontspannen!! Ben echt blij voor je! Lin, hoe is het nu? Vloeien al over? Echt vreselijk irritant lijkt me?! Hierzo is alles goed, vloeien nog steeds weg, maar heb totaal geen idee of mn cyclus al op gang is uberhaupt, en als dat zo is, heb ik geen idee waar in mn cyclus ik precies zit..! Heb daarom ff ovu testje gedaan, ga zo ff fotootje posten, vond t streepje nl best donker in vergelijking met de andere ovu testjes die ik heb vesleten...
Kijk es, lijkt deze positief in jullie ogen? Ik krijg m niet beter op de foto, in t echt is ie donkerder! Maar ik merk het niet aan vruchtbaar slijm, want nu is het bij mij veel witte vloed (sorry BAH)
denk inderdaad dat je ei er aan komt kangarootje. zal wel fijn zijn voor je.. dan komt de boel weer een beetje normaal op gang! Inmiddels vloei ik al 9 dagen. waarvan 6 dagen een beetje en 2 wat meer! best irritant! maar goed het gaat wel weer over! en dan komen inmiddels de wipweken er ook weer aan! Ik denk trouwens dat ik de komende periode wat minder op het forum ben! lijk wel een wrak momenteel.. kan soms alleen maar huilen! maar probeer wel regelmatig bij jullie te kijken meiden!!
Sterkte Lin.. <3 ik leef met je mee en begrijp dat je je zo voelt ik hoop ook dat mijn ei eraan komt, dat zou super zijn! Maar ik had vandaag wel weinig gedronken, dus misschien dat t streepje daarom donkerder was als normaal? Zucht.. die onzekerheid..
Jaa k#t gewoon hea kangarootje als je niet weet waar je aan toe bent! Hopelijk gaat jouw cyclus binnenkort weer stabiliseren. Ik duim voor je!
Ik ook voor jouw meis! Uiteindelijk komt alles goed. Ik denk vaak; we zitten nu op de lange weg naar het ouderschap; maar ooit zullen we achterom kunnen kijken en zeggen: Het is het allemaal waard geweest! Dikke knuff
@lin wat rottig zo lang, gebeurt maar veel in ons vrouwenlijfje. Rustig aan ermee en ik begrijp je heel goed we hebben het allemaal gehad zo'n vreselijke emotionele dip. Het komt goed!! Als je dat maar tegen jezelf blijft zeggen! @kangerootje nog een ovulatietest gedaan? Ik vind het altijd maar rot dingen heb het de laatste maanden ook niet meer gedaan, je kan dan misschien beter de digitale doen van cb maar die zijn weer zo duur.
lief meiden! Ik kon het afgelopen donderdag allemaal even niet meer hendelen toen collega nummer 7 kwam vertellen dat ze zwanger was.. in ronde 1! ja sneller dan ik had gedacht en nu zitten mijn kinderen wel heel dicht op elkaar. mja dat wilde ik zei ze! Hierna heb ik heel wat afgejankt! ik wil ook zo veel dacht ik! gisteren voelde ik me al stukke beter.. en heb ik besloten dat ik alleen bij jullie af en toe kom kletsen! vind het gewoon fijn! en wil graag weten hoe het met jullie blijft gaan! mgx voel jij je nog steeds goed? en kangarootje je ei al gevonden? en anneenmarie.. hoe is het deze cyclus gegaan?
Aah Lin ik weet PRECIES hoe je je voelt. Wat is het toch onwijs oneerlijk! En dan ook nog eens horen dat die collega het toch wel dicht op elkaar vond.. Zo gemeen haast! Wat zijn mensen ongevoelig..... Ik snap heel goed dat je flink hebt gejankt, dat doe ik ook steeds als ik weer eens een zwangerschapsaankondiging krijg... Je word links en rechts ingehaald! Sterkte meis... Nee, heb mijn ei niet gevonden.. Had de dag na die test van de foto nog een test gedaan en die was ineens veel lichter (???). Ik snap niks van die klotetesten, ik gebruik er nooit meer een. Afgaande op mijn laatste bloeding zou nu ergens mijn NOD zijn, daarom vanmiddag een testje gewaagd, negatief. Weet ik in elk geval waar ik aan toe ben.. Nouja, misschien heeft de gyn gelijk en is mijn cyclus nog niet op gang, maar ik merk wel steeds veranderingen aan mijn afscheiding zeg maar. Vorige week heel rekbaar en doorzichtig, nu wit... Ben ook benieuwd hoe het met de andere meiden is... Kraamzorg; jou ook al een poos niet gesproken?
Ik zit na een tijdje weer eens alles terug te lezen....Mgx wat fijn zeg om een kloppend hartje te horen!, wanneer heb je de eerst volgende echo? En hoe voel je je? En Linn Hoe is het bij jou verder afgelopen? Kangerootje, kom je de wachtdagen een beetje door? Ik ben ff offline geweest....heb hier ups en dons. ... Wij gaan 9 maart voor de 1e keer naar de androloog, dus dat is erg spannend. Vandaar ook niet veel op de radar geweest, heb tot die tijd weinig te melden helaas en probeer er niet al te veel mee bezig te zijn (wat erg moeilijk gaat) Verder wordt ik veel geconfronteerd met de zwangerschap van me beste vriendin, hartstikke leuk maar zo enorm dubbel! !
Dat is gek! Na het posten van mn bericht krijg ik pas de laatste meldingen binnen! Dus enige vragen zijn al beantwoord! Oeps
@Linn : snap ik meis dat je je zo voelt! Eigenlijk hoop ik dat je snel naar het ziekenhuis mag....het mooiste zou natuurlijk zijn op de natuurlijke manier, maar ik heb daar zelf geen vertrouwen meer in. Daarbij geef je jezelf een soort van over en hoef je niet meer elke maand enorm te hopen. Ik leef met je mee! Probeer zoveel mogelijk leuke dingen te doen en de 'leuke' kant van het kinderloos zijn op te pakken :spontane dingen doen, borreltje etc etc..... @kamgerootje: wat raar dat je zo'n vage ovu test had! Heb je ook niets gevoeld? Ik denk dat je er goed aan hebt gedaan om in iedergeval te klussen in de 'ovulatie' periode. Naar het niet, dan schaadt het niet zeggen ze!
@kraamzorg heb veel aan jullie gedacht! Spannend voor jullie volgende week! Hopelijk word jullie dan snel veel duidelijk! Lief dat je t zegt. Wij proberen veel te genieten van de dingen die we samen hhebben. Als ik iets wel geleerd heb de afgelopen periode is dat je moet genieten van wat je hebt.. en dat je nooit zal weten hoe t jn de toekomst zal zijn. Maar neemt niet weg dat ik dat best moeilijk vind @kangarootje. Raar van je ei! Kan me zo goed voorstellen dat je weer toe bent aan n bbtje duidelijkheid aan je cyclus! Hopelijk heb je dat snel! Werkse vandaag meiden.
Wat spannend Kraamzorg... Ik hoop erg voor je dat het meevalt meis!! Laat je even weten hoe het afloopt? Ik begrijp goed hoe je je voelt hoor, het is zo dubbel; tuurlijk gun je het je vriendin, maar je wilt het zelf ook zo graag... Mijn beste vriendin is ook zwanger. Ik ben erg blij voor haar natuurlijk!! Maar toch pijnlijk, we liepen tegelijk en zij heeft vorige week haar Blije Doos opgehaald... Ik had hem anders ook mogen halen... Toch wel dubbel idd... Lin hoe is het nu met jou?
@ kangarootje.. dat lijkt me soms behoorlijk confronterend. zeker omdat jullie een beetje gelijk liepen! as dinsdag komt ook dichtbij voor jou! hier heb ik weer een opleving en voel ik me goed, vrolijk en hoopvol! hihi al zitten we wel momenteel midden in de klusweken.. en merk ik ook aan manlief.. dat we daar zo klaar mee zijn.. dat dat weinig voorstel momenteel zeg maar. en dat is jammer.. maar goed!
Fijn Lin dat je je weer optimistischer voelt!! Ik snap heeel goed dat jullie er klaar mee zijn... Ik hoop echt dat je gauw met behandelingen mag beginnen meis... Dan kan je het misschien beter loslaten... Ik voel me gek genoeg ook weer optimistischer! Heb dan het gevoel dat alles uiteindelijk wel goed gaat komen.. Vanmorgen werd ik wakker met menstruatiepijn, maar ik ben niet ongesteld geworden. Hoop heel erg dat t wel doorbreekt, dan weet ik tenminste waar ik ben in mijn cyclus..! Ook had ik de vorige bloeding geen pijn, dus denk dat buikpijn een teken is dat het nu wel om een echt menstruatie gaat... Maar we zullen zien de 17e of ik echt al schoon ben...!