lief! kangarootje! nog een paar daagjes dan zijn de wipweken (zoals ik ze noem) weer voorbij! hahaha! we zien t wel.. geen idee wanneer mijn eisprong nu is ivm mijn rare cyclus vorige maand.. en nog geen ei gevoelt (doe geen ovulatie testen) dus geen idee waar we aan toe zijn. maar goed dat is ook wel eens prima! kan me goed voorstellen dat je graag wilt dat het door gaat zetten. zodat je weet waar je aan toe bent! komt vast goed meid! eerst lekker weekend! t word mooi weer!!
Hahaha de wipweken! Dat vind ik zo'n grappig woord! Hmmm vervelend is dat als je niet weet waar je ei is. Hierzo weer wat bruinverlies, maar het zet nog niet door...
@kraamzorg, wat spannend een afspraak bij de androloog. Heb je hem ondertussen al gehad of moet je nog? De 12e weer echo. Had vanmorgen even een soort van angstaanval omdat ik 3 dagen geen symptomen meer had. Maar we zullen het allemaal zien volgende week. Hoe is het met de rest?
Oja @kraamzorg, na mijn missed abortion had ik dat ook steeds weet je nog, het was nu voor het eerst dat ik geen raar bruinverlies of bloedverlies had gehad en toen bleek ik zwanger te zijn. Mijn hele hormoonstelsel was ontregelt en had vaker bloedingen dan geen bloedingen volgens mij, ook al was het soms minimaal. Ik heb echt hulp gehad van een natuurgeneeskundige want mijn lichaam kon het blijkbaar niet zonder hulp. En moet je nu eens zien
Ah wat spannend MGX!! Ik duim voor je dat alles nog steeds helemaal goed is... Het is je echt gegund! Wel fijn om te horen dat jij dat ook had en het dus herkenbaar is... Bij mij is volgens mij ook alles totaal out of control... Wat gebruikte jij voor middeltje toen het weer op gang kwam? De ''menstruatie'' (als dat het is?) is nu wel doorgezet vanmiddag...
Het was een behandeling bioresonantie en ze had speciaal druppels meegegeven voor alles wat bij baarmoeder/eierstokken hoorde etc en hormoonhuishouding om alles weer in balans te krijgen.
@kangarootje!! ja de wipweken!! houden we er nog iets vrolijks aan over! hahaha! hmm hopelijk is dit dan toch je menstruatie! (Zou best handig zijn als dit er in een briefje bij zou zitten.. met er op.. ik ben je menstuatie) whahaha sorry) maar dat is niet het geval helaas! ooo vervelend dat je een paniek aanval hebt gehad mgx! hopelijk geeft de echo van as donderdag je een fijne bevestiging! en kun je wat geruster worden!!
Ja *zucht* wat ook weer zo slecht is.... Stress... Is heel moeilijk voor me in te zien dat het OOK goed kan gaan
@ lin en kangerootje. Wipweken hihi zal het onthouden😊 fijn dat je menstruatie begonnen is. Dan weet je even waar je in je cyclus zit. @ mgx, Niet te veel zorgen maken meis, het is heel herkenbaar voor mij als je even een paar dagen geen symptomen hebt gehad maar dit schijnt heel normaal te zijn. Ik maakte me er toen ook wel zorgen om maar dat was echt voor niks. Probeer anders een beetje afleiding te zoeken in je stressmomenten misschien helpt dat. Hopelijk heb je volgende week weer een practige echo van je kleine spruit! Ik moet nu even rustig aan doen want ben vorige week vrijdag flauw gevallen in de winkel door een lage bloeddruk en heb hierdoor nu gekneusde ribben. Dus nu veel aan de soepjes en zoute drop zodat het niet weer kan gebeuren. Vk kan hier ook niet veel aan doen maar lage bloeddruk komt vaker voor in de zwangerschap.
als ik ergens niet van hou dames is een cyclus die ineens totaal in de war is!! zo dat moest ik even kwijt.. zit nu op cyclus dag 16 en nog geen ei gespot. altijd op dag 13 al.. snap er niks van... helemaal fun is dat we daarom dus nu ook al meer dan een week in de wipweken zitten.. en ik niet weet wanneer we daar mee moeten stoppen! maar goed.. laten we vandaag maar veel in de zon zitten! dan ebt mijn frustratie vast weg! hahaha!
Hee! Doe maar rustig aan Dana, dat is niet niks... ARG Lin, vet irritant.. Hoe zou dat kunnen komen dan?? Ook omdat je vorige maand zo'n rare cyclus had? Hmmm... ??? Ik krijg bij zulke vreemde dingen altijd de neiging om te testen, jij niet? Ik ben ongesteld geworden, en het is ONTZETTEND hevig... Ik loop echt letterlijk leeg, lek elke keer door. Echt wel een verschil met vorige maand, dus ik denk dat de gyn toch gelijk had en het vorige maand geen ms was. Nu denk ik haast wel, ook omdat ik enorme buikpijn had, dat heb ik normaal ook altijd... Hopen maar dat ik bij de hysteroscopie dan al helemaal schoon ben!
Oja, zullen we de club besloten maken? Lijkt me een strak plan... Verzin eens een leuke naam, hihi ''De Doorzetters'' hahaha Of: ''De pechvogels die allemaal geluksvogels worden''
Vandaag dan eindelijk een bezoek gehad bij de androloog. Ze konden helaas nog weinig zeggen, ook over het vorige onderzoek nog niet. Volgende week donderdag mag vriend lief een nieuw potje inleveren en wat bloed afnemen voor onderzoek. Op 20 april hebben we de volgende afspraak staan waarin de uitslagen worden besproken en we evt een behandelplan krijgen.
@kraamzorg waar was deze afspraak voor bedoelt dan want nu lijkt het alsof je niet echt verder bent gekomen? Gelukkig is de volgende afspraak volgende week alweer!
@Mgx : doorverwijzing voor verder onderzoek! Alleen wij hadden gehoopt op wat meer te weten te krijgen over het vorige spermaonderzoek. Dat er nog een potje ( misschien wel meerdere) ingeleverd moet worden, had ik al wel begrepen. Maar ben voor m'n gevoel niet echt verder gekomen vandaag. ...
Moest even lezen want ik ben jarig geweest dus had het even druk gehad en dat was niet echt allemaal een pretje als je soms wat duizelig bent en misselijk kan voelen haha. Rustig aan @dana! Hopelijk was het niet erg schrikken voor je, neem je wel genoeg pauze op je werk? Je hebt recht om meer pauze hè! En neemt manlief al taken van je over hihi Hoe maak je een groep besloten @kangerootje? Ik heb er blijkbaar niet zoveel verstand van
Nee, ze had namelijk ook niet de volledige informatie zei ze. Omdat we daar verder alleen op maandag terecht kunnen duurt het allemaal wat langer, en helaas ook ivm met Pasen. .. Hoop dat het vanaf volgende maand allemaal wat sneller gaat