@dana toch weer spannend! heb je niet stiekem even een ovulatie test gedaan vandaag? @ kangarootje en Mgx klopt mijn nod is aankomend weekend/maandag. wil nog wel eens een dagje verschillen. ik mag pas woensdag testen van mij zelf. Maar dat is er tot nu toe nog weinig van gekomen! we gaan het zien. Maar het lijkt wel of deze dagen altijd extra lang duren. pfff! hihi! maar we zullen het zien! oke grappig van die stenen. ga ik ook eens naar kijken!
Wat spannend Dana..!! Toch nog hoop deze ronde! Oh ik hoop het zo voor ons allemaal... We blijven positief: we moeten misschien dubbel zo lang wachten als een ander, maar we zullen ook dubbel zo blij zijn als we zwanger zijn en het goed gaat!!
@ lin1989, ik heb vanavond een ovulatietest gedaan maar die was al iets lichter dus mijn eitje is denk ik al geweest. Nu maar weer op het wachtbankje. Mijn Nod is 24 oktober. Het zal wel leuk zijn als het nu raak is want mijn vader is eind oktober jarig dus zou een leuk cadeautje zijn ook voor hem hihi
Bedankt @dana voor de tip! Dat had ik nog niet eerder gehoord en gelezen dus dat ga ik zeker halen! De rest slik ik wel al.. Hopelijk zit er in mama vitamines ook wat magnesium dan haha. @sapphireArt! Super!! Gefeliciteerd! Goed nieuws goh wat zou het fijn zijn als we dit allemaal hebben deze maand Ik ben inderdaad begonnen met pendelen (ik weet even niet meer wie dar zei ik zit op mijn telefoon en kan niet alles terug lezen) Ik vind het wel spannend om te doen. Tot nu toe klopte de meeste dingen maar dat is pendelen voor mezelf en mijn omgeving, geen idee hoe het werkt met mensen die ik niet heb ontmoet! Ik dacht vandaag oke ik waag het erop en ik ga voor mezelf pendelen, nou daar kwam uit dat er nu al een bevruchting heeft plaats moeten vinden! Zal vast mijn hoop zijn haha
oke spannend met dat Pendelen. Hoe of via wat doe je dat? ken dat helemaal niet. hihi (lekkere leek ben ik)
@lin1989, het pendeltopic zie je helemaal onder zwangerschapspagina. Mijn eitje is nu echt geweest want heb altijd na de eisprong twee weken lang zere borsten hihi nu wachten tot 24 oktober. phoe wat duurt dat wachten altijd lang he. Maar als het deze ronde raak is dan merk ik het als eerst aan het gedrag van mijn honden want die worden dan ineens heel beschermend en knuffelig hihi
Spannend!!! @dana Ik moet maandag bij de gyn zijn voor onderzoek dus ik dacht als er iets gebeurt al is in m'n lichaam dan moet dat vast wel te zien zijn? Idk Hoop het haha
@mgx, ik denk dat het nog te vroeg is om iets te kunnen zien al maar de gyn kan wel zien of de eisprong al is geweest. Na mijn curettage heb ik een controle gehad bij de gyn en die kon toen via de echo duidelijk zien dat mijn eitje gesprongen was. Succes maandag bij de gyn!
Ik ben benieuwd! Maar wel raar ik heb nooit een controle echo gekregen na mijn curretage. Alleen een afspraak om me te vertellen dat er uit het onderzoekje niks was gekomen. Geen idee waar ze eigenlijk naar gekeken hebben
ik heb die controle gehad omdat mijn menstruaties na de curretage erg raar waren. ik verloor tijdens mijn menstruatie alleen een paar druppels bruin bloed en omdat ik daarover erg onzeker van begon te worden hebben ze voor mijn eigen gemoedsrust een echo gemaakt en daaruit bleek gelukkig dat alles goed was. Ik was namelijk erg bang dat ze te veel van mijn baarmoederslijmvlies weg hadden gehaald of iets hadden beschadigt daar binnen.
@Sapphireheart: GEFELICITEERD wat een goed nieuws!! Dat geeft de burger weer moed, he meiden? @Dana hoe is het nu? Spannend zeg voor jou deze maand.. @MGX: waarom moet je naar de gyn? Vanmiddag onder de douche zag ik voor het eerst dat ik doorzichtig, rekbaar slijm had..!! Dat heb ik nooit eerder geconstateerd bij mezelf..!! Zo spannend! Vanavond komt manlief thuis, dan ga ik hem gelijk aan t werk zetten, hahah!
spannend Kangarootje! succes bij de gyn maandag Mgx Hier snap ik af en toe niks van mijn lijf dit weekend. Gisteren duidelijk bruine afscheiding. dat betekend bij mij altijd dat ik de volgende dag ongesteld ga worden.. maar dat zou eigenlijk pas maandag zijn. Nu vandaag veel minder bruine afscheiding dan gisteren.. en mijn temperatuur blijft hoog. pff onzekere dagen! hihi Moest het even delen met jullie! hihi!
Lin wat spannend, heb nog geen testdrang?? @kangerootje, met mij gaat het goed. Heb alleen erg zere borsten maar dat is altijd zo na mn eisprong. Hoe gaat het met jou?
Hee Dana, dat heb ik ook vaak. Hierzo goed, ik voelde vanmiddag pijnscheutjes linksonder in mijn buik, hopelijk de eisprong..! Gisteravond nog geklust dus duimen dat het raak is!!
nee helemaal geen testdrang! normaal vaak wel. vandaag is de afscheiding wat heviger.. ben er toch weer bang voor
Lin ik hoop voor je dat het een innestelingsbloeding is. Morgen gaat mijn vriend weer voor 10 dagen weg voor zijn werk Ik moet nu steeds enorm veel plassen! Echt irritant, ik vermoed een blaasontsteking..