Jeetje ben ik alles rustig aan het lezen dan lees ik nog over de helft heen. Hoe gaat het nu @kangerootje? Dat is wel vervelend dat het nu zo hevig is... Erg last van?
Ja gaat ik proberen! Gelukkig heb ik her en der wat leuke dingen ingepland! De 20ste maart lekker met de meiden een werkend weg en zelf en ik 1 april nog jarig. Vriend lief geeft ook nog een feestje op 11 april dus het komt vast goed! Jij donderdag weer een echo??? Spannend hoor! Echt super leuk!
Ja! @kraamzorg ik ben nu alweer helemaal zenuwachtig! We hebben hem pas half 7 's avonds dus dat wordt donderdag een lange werkdag...
wat vervelend om te lezen kraamzorg dat je voor je gevoel nog niet echt bent opgeschoten vandaag! hopelijk is het volgende week beter! wel leuk om te lezen dat je leuke dingen onderneemt voor wat afleiding enzo! Hopelijk krijgen jullie de volgende keer meer duidelijkheid! zou zo fijn zijn voor jullie! @kangarootje.. ik heb vanmorgen getest nadat ik had getempt en deze nog hoog was. helaas wit! dus dat is het ook niet.. heb wel besloten dat ik na deze maand ga vragen om een doorverwijzing ipv eind mei. mijn cyclus doet nu 2 cyclussen raar! @ mgx gefeliciteerd nog! vervelend dat je zo duizelig en misselijk bent! maar goed kan me ook voorstellen dat je er ergens ook blij mee bent! hihi! of nja voorstellen jij liever dan ik!!! whahaha! grappig trouwens dat we (ik weet niet wanneer kangarootje, dana en anneenmarie jarig zijn) maar allemaal rond dezelfde periode jarig zijn. ik ben volgende week zondag jarig! haha voor een besloten club moet je een aparte club oprichten volgens mij! bij clubs zeg maar! namen klinken goed!
Hoi meiden, Eindelijk vind ik de fut om hier te komen schrijven en ik heb jullie ook hars gemist. Ik heb even moeten herstellen van de operatie. Nu is alleen mijn navel nog gevoelig. De eerste ronde na de operatie is mislukt. Vandaag nog met mijn gyne gebeld (heb enkele weken geleden bloed moeten laten trekken voor mijn eisprong te bepalen) bleek dat mijn Lh waarde niet goed was. Zegt ze nu pas. Heb ik me heel de tijd druk gemaakt in die wachtweken .Ik ben zo'n 3 dagen overtijd geweest dus ik maar denken dat ik zwanger was. Ze kon niet met zekerheid zeggen waarom mijn lh slecht was. Ze dacht misschien door de operatie. Dus volgende week woensdag moet ik terug bloed laten trekken en krijg ik dan ook pregnyl toegendiend om mijn eisprong juist te kunnen bepalen. Nu zit ik in mijnmenstruatie dagen. Ik heb verschrikkelijk veel pijn gehad. Ik maar hopen dat het na de operatie minder ging zijn? @ kangerootje, spannend je hysteroscopie volgende week. Moet je volledig onder narcose? van de hysteroscopie heb ik geen last gehad maar wel van de laparosopie. @ Dana, oei, je moet het echt rustig aan doen met een lage bloeddruk. Ik heb daar ook last van. Meestal heb ik iets van suiker in mijn handtas. @lin, zo lastig dat je cyclus zo in de war is. Heb je daar altijd last van gehad of is dat sinds kort? Nu we al een tijdje bezig zijn merk ik wel dat mijn eisprong de laatste tijd ook wat verschilt. Weet je we zijn er zo hard mee bezig dat je het verschil merkt. Als ik vroeger een dag of 2 overtijd was had ik het zelfs niet in de gaten. Lin, mijn verjaardag is op 22 september. @ Kraamzorg, lastig dat jullie nu niet meer weten. Wat vind je vriend ervan? Hopelijk de volgende keer meer. Verschrikkelijk al dat wachten. @ mgx, 9 weken al meid proficiat. misselijk en duizelig zijn is niet leuk maar wel een goed symptoom niet? Snap ik dat je zenuwachtig bent voor donderdag. Maar ik heb er een goed gevoel bij meid. Nog 3 weekjes en dan kun je aan de 2de deel van je zwangerschap beginnen.
Sjonge had een heel verhaal getypt druk ik op enter zit ik ineens in een ander forum!! @annaenmarie hoe gaat het nu met je? Vervelend om te lezen dat je geen positief nieuws hebt gehad. Ik vroeg me af waar lh waarde precies voor nodig is en wat het inhoudt als dat te laag is. Is er al een nieuwe datum gepland? Ik denk aan je en wil je veel sterkte wensen Voor iedereen: zal ik morgen kijken hoe er een besloten groepje gemaakt kan worden? Hoe gaat t verder
Meiden ik ben zo verliefd!! Ik heb m'n ukkie zoveel zien bewegen vanavond! Zo bijzonder Ben nog nooit zo ver geweest als nu dus het was echt een hele bijzondere ervaring. Ben iets minder ver: 9w1d dus zal m'n banner maar even gaan aanpassen.
@ Annemarine : wat heftig zeg! Snap dat je er even geen zin meer in had. Ben je inmiddels al geweest om opnieuw bloed te laten afnemen? Ik geloof met de juiste medicatie dat het wel goed komt om je ei te vinden.....Hoop houden meid!! @MGX wauw 😍 wat gaaf om te zien!!! Super leuk! Het is jullie gegund! En nogmaals Gefeliciteerd! Lekker genieten nu, zeker nu je weer een bevestiging hebt gehad! @ linn weet je inmiddels als wanneer je ei is geweest?
wauw!! mgx wat ontzettend mooi! wat zal jij opgelucht zijn helemaal prima van het clubje. ik wacht de uitnodiging wel af! @ kraamzorg... geen idee of mijn ei is geweest! ben maar wel weer gestart met de tarwekiemolie.. mijn menstruatie was 3 weken geleden! dus hij zal wel zijn geweest denk ik! hihi
Ik dacht dat er iets was omdat ik al enkele dagen niets meer van jullie had vernomen. @mgx, wou meid, wat een mooie foto. Je mag er trots op zijn dat je al zover bent geraakt. De lh piek zorgt ervoor dat je je eisprong gaat krijgen. Vlak voor je eisprong is die het hoogst (kun je met een ovulatietest testen) en als die te laag is heb je geen goede of geen eisprong. Dan heb je ook te laag aan oestrogeen. Dit is de eerste keer dat ik dit meemaak. Ik heb vorig jaar 2 keer mijn bloed daarop laten testen en toen was alles in orde dus ik maak me geen zorgen. Allen moet ik nu zo snel mogelijk zwanger worden omdat die endo snel kan terugkomen. @ Kraamzorg, ik moet volgende week woensdag terug naar de gyn en ga er vanuit dat ze dan ook bloed gaan trekken. Ik moet ook de medicatie pregnyl meenemen.Die pregnyl gaat ervoor zorgen dat mijn eitje zeker gaat rijpen en kunnen ze ook juist bepalen wanneer ik mijn ei gaat krijgen. Ben benieuwd! @ Lin, dan is het spannend afwachten meid. Weer die wachtweken in. Ons poepertjes weken (zo noem ik het) gaan beginnen. Als vriendlief vanavond niet te moe is (heeft de late) dan beginnen we er vanavond mee anders morgenavond. Ergens kijk ik er naar uit maar het is weer zo'n opgave. Hebben jullie dat ook? Het is al weer zo'n 3 weken geleden. Na de eisprong hebben we meestal geen sex meer omdat ik het dan beu ben. Hebben jullie dat ook? Ik wil al zolang gewicht kwijt. Enkele kilo's lukt me wel maar dan stopt het ook daarom ben ik maandag een centrifuge gaan kopen om smoothies te maken van fruit en groenten. Ik heb er al enkele lekkere gemaakt maar ik moet er ontzettend veel van plassen en mijn darmen werken ook goed -. Ik maak er 2 per dag een als ombijt en de andere als snack voor 's avonds. Ik hoop dat ik er enkele kilo's mee verliest.
Haha dat heb ik ook telkens als er even niet gereageerd wordt! En wij hadden ook telkens geen seks meer na vruchtbare dagen, en als we dan toch zo eerlijk zijn, nu ook niet hahaha. Ik wil je even snel 1 tip geven over de smoothies! Smoothies horen 'dikkig' te zijn. Als je sapjes maakt verlies je vezels, die ook weer nodig zijn om makkelijker te kunnen afvallen. Lekker hoor meid! Ik heb periodes dat ik het doe! Super lekker
Thx girls! Toch nog een extra keertje over 2 weken omdat ik nu al een paar keer bijna niet trok, wilde eerst stoer zeggen doe maar over 4 weken maar me vriend zei is dat wel zo verstandig ach, hij kent me beter dan ik mijzelf lol
@anneenmarie hier ook hoor.. na de wipweken geen sexs. Niet altijd leuk maar ik en ook manlief zijn t dan zo zat dat we t niet meer op kunnen brengen!
Ok mgx, logisch eigenaar van die smoothie. Die blunder die ik heb vangt de vezels op. Mss de helft erbij doen, goede tip. Na het verlies van marie had ik ook gewoon om de 4 weken controle toen ik weer zwang was van Anna. Ik vond dat zo zenuwslopend. Als ik nu zwanger ben. Opteer ik voor elke week. En ik weet dat mijn gynaecoloog dat ook ok zal vinden. Ok, dan ben ik niet alleen die geen sex heeft na de wipweken.
Mgx, toen ik zwanger was van ons Marie hebben we ook niet veel aan sex gedaan. Die zwangerschappen erna mogt ik geen sex hebben en dan wil je het wel
Hoi lady's! Hoe is het met jullie? Met mij gaat het goed. Mijn menstruatie is gelukkig weer weg, en dinsdag mag ik dan eindelijk naar het ziekenhuis. Heb net mn beentjes even keurig geharst, haha! Het is altijd zo gênant daar met je benen in die stijgbeugels ... @Kraamzorg: Wat jammer meid, dat je nu nog steeds niet weet, waar je aan toe bent.. Het duurt zo lang he dat gedokter, het liefst heb je alle onderzoeken op één dag, en dan aan het eind van de dag weten wat je kunt verwachten.. Ik herken het heel erg. Wanneer heb je weer een nieuwe afspraak staan? En hoe voel je je eronder? Gelukkig heb je nog leuke dingen in de planning staan, lees ik @Lin: Hoe gaat het nu met je cyclus? Is alles weer een beetje op de rit? Het lijkt haast wel of je eigen lijf je voor de gek houdt hé..! Wat goed dat je voor een eerdere doorverwijzing hebt gevraagd.. Ik hoop echt dat je akkoord krijgt en je zo snel mogelijk verder geholpen wordt, want deze onzekerheid elke maand is ook maar niks..! @MGX: Wat een onwijs schattige echo..! Echt zo prachtig om te zien.. Ik kan me voorstellen dat dit een heel bijzondere ervaring is... Wat fijn meid dat tot nu toe alles er goed uit ziet..!! Ik hoop dat je je goed voelt, gelukkig ga je bijna het tweede trimester in... Heb je na de echo nu wat meer vertrouwen in de zwangerschap gekregen? @Annaenmarie: Wat vervelend dat je LH waarde niet goed was... Ook slecht van je gyn zeg, dat ze dat niet eens heeft laten weten.. En jij maar in spanning zitten... Wanneer moet je beginnen met de Pregnyl? Stimuleert dat medicijn zeg maar de eisprong? Wat spannend allemaal, vooral omdat ze je eisprong gaan volgen... Ik hoef voor de hysteroscopie niet onder narcose gelukkig, maar krijg een ruggenprik... Ik hoop inderdaad dat ik er ook weinig last van heb daarna... Goed dat je aan het afvallen bent, ik ga ook meedoen, ben ook wel wat aan de stevige kant.. Maak je ook groene smoothies? Haha, ze werken inderdaad wel op je darmen he @Dana hoe is het nu met je bloeddruk? Doe maar kalm aan meid en lekker veel zoute dropjes eten