Hier ook gevoelige borsten maar dat kondigt meestal een menstruatie aan. Wat nu wel anders is ik heb al sinds een paar dagen een gespannen baarmoeder. Hoe is het bij jou afgelopen @lin1989? Ik las dat je bruine afscheiding had? De afgelopen had ik dat ook maar nu ineens alleen roze afscheiding kleine 2 dagen?! @kangerootje wat fijn dat je dat cervixslijm hebt gezien! Dat geeft bij mij altijd wel een fijn gevoel dat ik richting de goede dagen klus. Ik had het ook pas den afgelopen 2 maanden. Ik moest naar de gyn vooral voor mijn eigen gemoedsrust. Sinds 3 maanden steeds tussentijdse bloedingen en die ook steeds langer bleven aanhouden, afgelopen maand 2,5 week zelfs. Ik was bang dat er nog iets niet was opgeruimd in m'n baarmoeder na mijn spoedcurretage. Gelukkig zag mijn baarmoeder en schoon uit en er was ook niets op te merken aan mijn eierstokken. Baarmoederwand zag er nu dik uit dus dat is goed en klopt vanwege m'n cyclus. (Zit nu aan het eind moet deze week ongesteld worden) dus nog een paar spannende dagen voor mij!!
Nog even een ander vraagje: hebben jullie ervaring met de zwanger & kids uiterst gevoelige test? Heeft die test last van indroogstreepjes?
Ik heb daar geen ervaring mee maar gebruik meestal de kruidvat 2 voor 5 testen en die zijn ook gevoelig. Ik teste met mijn eerste zwangerschap 4 dagen voor nod knalpositief
Ik had me voorgenomen om alleen nog maar na mijn nod te testen. Vandaag heeft de drang het van me gewonnen Pff. Ik dacht te lezen dat je na 40 sec een streepje moest zien. Zag ik niet dus hup weg gegooid. Haal ik hem er net uit om toch nog te kijken zit er een licht streepje. Kan mezelf wel voor me kop slaan want ik weet dus nu niet of het een indroogstreepje is of dat hij al binnen 5 min te zien was STOM STOM STOM
Hihi dat heb ik ook een keer gehad dus je bent niet de enige Anders morgenochtend even een test doen. Wanneer is je nod? Spannend meid! Hoop het zo voor je Ik kan op zn vroegst zondag testen.
spannend mgx. fijn dat het bij de gyn goed was allemaal! Hier is mijn menstruatie helaas gisteren toch doorgezet! balen. moeilijk om in deze dagen positief te blijven!
Wat balen Lin1989.. Ik begrijp je gevoelens... Hoop houden meis, het komt echt goed.. Spannend MGX... Ik duim voor je hoor! Vanavond was ik bij mijn beste vriendin, zij en ik begonnen tegelijk met proberen zwanger te worden, ze heeft 2 maanden geleden een mk gehad. Vanavond vertelde ze dat ze alweer 7 weken zwanger is. Ze liep naar de kast, pakte een foto van een echo. Wat ben ik BLIJ voor haar! Ik gun het haar ontzettend, zeker na de miskraam. Toch voel ik me nu zo intens, intens verdrietig. Is dat egoïstisch van me? Ik wil dat echt niet maar ben toch verdrietig.
Ah dat is echt balen @lin. Toch positief proberen te blijven! Ook al is dat na zoveel rondes steeds moeilijker @dana als goed is, is donderdag mijn nod. maar het kan nog wel eens een dag verschillen dus heb me voorgenomen om gewoon vrijdag pas weer te testen! @kangerootje, ik snap je gevoelens echt helemaal! bij mij in mijn omgeving raakt iedereen maar zwanger gepland en ongepland. je zou het zo graag samen met je vriendin willen doen he? Ik snap dat je blij voor haar bent en dat er nog een wat zwaardere kant aan hangt. veel sterkte. Ik vind het niet egoïstisch het is ook gewoon jou droom!
jeetje kangarootje ik merk dat ook ik steeds meer moeite krijg met het nieuws als mensen vertellen dat ze zwanger zijn. kan me ook zeker voorstellen dat dit gewoon heel hard aankomt. je wilt het zelf ook zo graag! Ik heb een vriendinnetje die ongepland zwanger is geraakt en zo af en toe behoorlijk kan doen of haar nu iets aangedaan is! zo appt ze regelmatig met de mededeling dat ze snel moet sporten anders word ze te rond (is 8 maanden zwanger) of meer van dat soort opmerkingen.. het is maar goed dat ze me appt anders zou ik er wat aan doen soms! hahaha!
Ja lastig is dat he..!! Voor iedereen is het zo ''normaal'' of wordt zwangerschap zelfs als een probleem gezien, terwijl het voor ons echt een wonder zou zijn... Echt heel lastig om dan blij te zijn, als een ander het je verteld. Want zelf heb je in je hoofd al 100 keer het moment afgespeeld, hoe jíj het zou vertellen. Maar dat moment komt bij jou steeds maar niet, maar wel bij een ander... Deze hele week hebben manlief en ik om de dag geklust. Hopelijk deze maand raak! Bij jullie al symptomen oid?
Nog zoiets herkenbaars idd... Hmm, volgens m'n vriend heb ik moodswings. Tot het irritante aan toe. Hij zei de laatste keer dat je in zulke buien was, was je zwanger. Door die opmerking krijg ik hoop. Verder eet aanvallen en gevoelige borsten wat ik elke maand heb rond deze tijd. M'n baarmoeder voelt gewoon gespannen en soms wat krampjes. Oja! Sinds vandaag droge ogen... Ik ben angstig dat ik deze symptomen zie terwijl ze er niet echt zijn door die constante teleurstellingen dit jaar En jij? En de rest natuurlijk ben ik ook benieuwd naar..
inderdaad.. soms denk ik doe niet zo raar dat je al weet hoe je het zal vertellen. welke wagen je zal kopen etc etc..maar het is zo moeilijk om het verder los te laten! en ik weet en geloof zeker dat het voor ons allemaal goed komt. maar helaas.. geduld! pfff over 1,5 week moeten wij ook weer aan de klus.. pff klinkt raar maar daar kan ik soms toch ook wel een beetje tegenop zien..dat gemoet! mja hetis voor een goed doel! hihi! spannend weer kangarootje! hou moed! wie weet mag jij over een aantal weken ook het grote nieuws vertellen!!
Heel herkenbaar! Symptomen nu zijn zere borsten, veel plassen, moe en beetje misselijk. Zondag ga ik een test doen
Hier iemand die voorzichtig blij durft te zijn, net een 2e test gedaan en weer een licht streepje. Wilde de foto uploaden voor jullie mening maar dat lukte dus niet
dames ik loop eigenlijk al de hele dag met een vraag rond.. Ben zondag ongesteld geworden. deze dag was ik het licht.. maandag middelmatig (wel gewoon voor mij) dinsdag licht en vandaag minimaal. Nu was ik vorige week steeds zo misselijk.. en nu dus nog steeds. ik twijfel om te testen.. want kan me niet voorstellen dat ik nu zwanger zou zijn. hebben jullie wel eens gehoord van mensen die toch ongesteld worden de eerste keer?
@MGX:GEFELICITEEERD!! Wat super leuk voor je!! Keispannend! Al meer testen gedaan, of al de HA gebeld? @Lin; haha, dat heb ik ook. Alles al gepland xD. Ik begrijp het heel goed hoor, dat je opziet tegen het ''verplichte'' aan het klussen. Erg romantisch is het niet Ik vind het wel goed dat je er echt vertrouwen in blijft hebben! Dat geeft mij ook weer moed! @Dana: Wat spannend, ga je het echt volhouden om niet eerder te testen?
Hee Lin; Kan het geen innestelingsbloeding zijn, en dat het daarom zo licht is? Ik heb wel eens gehoord dat je die wat later kan hebben! TESTEEEEEN Hierzo nog niet echt symptomen, maar ik zit ook pas op 5DPO. Wel had ik vanavond 2 keer een soort ''menstruatiesteekje''. Ik dacht natuurlijk gelijk met mijn paranoide hoofd: De innesteling!! Maar die kun je niet voelen, heb ik gehoord