Wie zit er in ronde 10?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kangerootje, 26 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    ik ben altijd zo licht ongesteld.. en heb wel vaker toen getest. Maar juist een negatieve test doet mij altijd zo'n zeer.

Heb afgesproken dat als ik me vrijdag nog zo voel dat ik dan ga testen! moet morgen 13 uur werken. dus hopelijk word de misselijkheid niet erger!! ;)

2. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Ik begrijp je hoor meis, een negatieve test is zo ontzettend confronterend..!
    Hou je ons op de hoogte? Ik ben erg benieuwd!

3. stefani

stefani Lid

15 okt 2014
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo ik ben nieuw hier.
    Ik heb een vraag heb deze maand de 9 e een test gedaan van kruitvat 2voor5
    En die gaf 2 strepen 1 lichte maar je kon hem goed zien en toen werd ik ongi.
    En dat is nu weg maar heb een raar gevoel en als ik rustig lig of zit soort plopjes in mijn buik ben nu 14 maand bezig voor ons 2e kindje wie heeft er informatie voor mij wat ik beste kan doen groetjes stefani

4. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    @stefanie, welkom! Misschien toch maar een test doen voor de zekerheid..
    @lin, het komt idd wel eens voor dat sommige vrouwen denken dat ze hun menstruatie hebben en toch zwanger waren. Spannend!
    @kangerootje, ik heb nu al ontzettende testdrang hihi maarhet zou nu wel te vroeg zijn want zit nu op ongeveer 8 dpo. Denk dat ik niet zwanger ben want de zere borsten nemen ook al af :( verder soms een beetje misselijk en wat steekjes bij de baarmoeder maar ja mijn lichaam kan me behoorlijk voor de gek houden. Ik kan beter van het negatieve uitgaan dan is misschien die teleurstelling wat makkelijker te verwerken. Pff weet gewoon niet wat ik van die symptomen moet denken. ..

5. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    @Stefanie, je moet gewoon nog een test doen en daarvan uitgaan!

@Dana; frustrerend is dat he, dat alle symptomen door elkaar heenlopen en op elkaar lijken. Je moet inderdaad van het slechtste uitgaan, dan kan het alleen maar meevallen.. :(

6. mgx

mgx Niet meer actief

Ik heb ook een paarkeer een positieve test gehad en een verlate menstruatie gekregen. Dan kan het zijn dat er een bevruchting heeft plaatsgevonden maar het vruchtje toch heeft losgelaten. En zelfs daarna nog kan je een positieve test hebben dus ik zou even 3 dagen wachten @stefani

7. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    heb zojuist een test gedaan omdat ik gek werd van de misselijkheid etc. even uitsluiten of het een virusje of wat anders is (de kruidvat 2 voor 5) en deze was negatief.
    dan weet ik ieder geval zeker dat ik een virusje heb.. en dat terwijl ik echt noooit ziek ben. Dus kan het niet zo uitstaan! hahaha!

Ik zou inderdaad binnenkort nog eens testen stefani! spannend!

8. mgx

mgx Niet meer actief

Ah balen @lin :( en goed uitrusten dan maar dit weekend!

9. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Kon me niet in houden heb toch maar een test gedaan en zie wel binnen de 5 minuten een heeel vaag streepje, zal proberen het op de foto te krijgen als dat lukt.

10. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Hier de foto. De test is nog niet droog en kan helaas het niet heel goed op de foto krijgen. Denk zelfd een indrooglijntje maar ja die verschijnen toch als de test droog is? Pff weet het ff niet, ik beschouw em als negatief..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,9 KB
      Weergaven:
      4
  11. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Sorry dames ik krijg het niet beter op de foto. Ben ook veel te vroeg met testen want ben nu 9 dpo

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,7 KB
      Weergaven:
      10
  12. mgx

mgx Niet meer actief

#112 mgx, 17 okt 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 okt 2014
    Ik zie een streepje hoor!!!! Heel licht op mijn telefoon.
    Hier op de pc zie ik het niet maar net dus wel...

wanneer is je nod ook al weer?

13. mgx

mgx Niet meer actief

Oke, ik gooi mijn test vanmorgen er ook meteen even op! :$

14. mgx

mgx Niet meer actief

Nog een keer

15. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Jaaah positief Mgx!! Gefeliciteerd meid!! Ben zo blij voor je
    Heb hier nog een foto van de test nu die droog is.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,3 KB
      Weergaven:
      6
  16. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Dana!! Ik denk dat hij positief is!! Meid wat spannend..!
    Nog 3 dagen wachten en dan nog een test doen.. Ik denk echt dat je zwanger bent hoor, want wit is wit, en streepje is streepje, toch?

MGX: Supergoed, hij is positief!! Wat leuk!!

Lin: Hoe voel je je nu?

Hierzo af en toe vage buikpijn. Verder geen symptomen, zit op 7dpo. Heb het gevoel dat het niet raak is ;)
    Maar, we wachten af!

17. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Ja vind het ook zo spannend. Zo stom van mezelf om zo vroeg te testen natuurlijk maar ja die drang om te testen wordt dan steeds groter. Ik heb tegen mezelf gezegt woensdag pas testen maar dat hou ik toch niet vol hihi dus denk dat ik zondag weer eens een test ga wagen dan zit ik op 11 dpo

18. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Haha, ik begrijp het! Ik heb over precies 1 week mn NOD (uitgaande van de 28 dagen cyclus) en mag dan van mezelf pas testen.
    Maar ik word ook helemaal gek, haha!!
    Echt heel spannend meid, ik hoop zo hard voor je dat je zwanger bent. Ik wil het deze maand zoooo graag worden, helemaal nu mijn beste vriendin ook zwanger is.
    Ik weet echt niet hoe ik ermee om moet gaan, als het deze maand niet lukt, dat lijkt me echt verschrikkelijk :(

19. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Ik begrijp je gevoel. dat heb ik ook, er zijn nu veel vrienden van ons zwanger en dan wil je het zo graag. Ik hoop het zo voor je!

20. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Ja, dat is echt moeilijk.
    Maar wat vooral vervelend is, is dat ik steeds het negatieve gevoel heb, dat ik nooit een positieve test zal zien.
    Dat gevoel kan ik niet uitschakelen, ik kan niet positief zijn omdat ik geen vertrouwen heb dat ik het ooit word..
    Echt vervelend!! Als ik er positief in zou staan, zou ik het veel minder moeilijk te vinden om te wachten, omdat ik dan toch wel de hoop heb dat het lukt...

Deel Deze Pagina