Wie zit er in ronde 10?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kangerootje, 26 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mgx

mgx Niet meer actief

Bedankt meiden! Ik durf het nog niet zo te geloven maar ik blijf positief. haha

Ik zou ook idd zondag of maandag nog eentje doen, @dana maar het blijft spannend zelfs nog na nod!

@Kangerootje, het is niet gek dat je dat gevoel hebt omdat het al 9 keer zo het geval was, maar niet de moed opgeven! ik hoop echt zo voor je dat dit de lucky ronde is! Het zou helemaal niet gek zijn om 7dpo nog niets te voelen hoor...

2. mgx

mgx Niet meer actief

Ik voeg me trouwens bij kangerootje aan, streep is een streep!!

3. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    mgx, had jij ook zn licht streepje op je eerste test deze ronde?
    mijn baarmoeder voelt nu wel heel raar alsof er een baksteen in zit haha dat zware gevoel had ik bij eerdere zwangerschappen ook maar ik moet me nu niet gek maken en ga er vanuit dat de test negatief is...gewoon uit zelfbescherming

4. mgx

mgx Niet meer actief

Mijn eerste test was pas na de afleestijd licht positief, de 2e twee dagen later was binnen de tijd maar nog steeds licht! En vanmorgen dan eindelijk een geloofwaardige binnen de tijd. dus echt het kan!!

Ik probeer blij te zijn en ik ben dat ook wel maar ik durf het gewoon niet zo goed... Ik heb het idee dat ik nog een teleurstelling niet meer aan kan

5. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Wat een verschil tussen ochtend urine en avond urine hihi wilde er zeker van zijn of het niet een indrooglijntje was van vanmorgen. Ik zie dat mijn test nu een stuk donkerder is...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,7 KB
      Weergaven:
      3
  6. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Ik snap er niets van.. Kan hcg zo snel stijgen??

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,6 KB
      Weergaven:
      5
  7. mgx

mgx Niet meer actief

Blijkbaar wel!!!! Hij is duidelijk!!' Mag ik je voorzichtig feliciteren??!

8. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Op het moment waarop ik met een betraand gezicht weer een dikke vette streep door ronde 10 heen zet (een dikke vette rode streep wel te verstaan). Viel mijn oog op dit berichtje.

Zojuist ben ik ronde 11 ingegaan, boos en teleurgesteld, lees ik hier op dit moment zo veel herkenning. Ik wil wel positief zijn, maar na ruim een jaar gestopt te zijn met de pil (aantal rondes wel geprobeerd maar omdat ovulatie "moeilijk" viel, tel ik die uit zelfbescherming maar even niet mee), begin ik net als Kangerootje langzaamaan te denken dat het misschien wel helemaal niet gaat gebeuren op de natuurlijke weg. :(

Ik blijf dit berichtje eventjes volgen.
    Knuffel voor jullie allemaal en voor de gelukkigen met een streepje: GEFELICITEERD!

9. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Je mag me voorzichtig feliciteren hihi

10. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    @ appelboompje geef de moed niet op! Ik had deze ronde precies hetzelfde gevoel.

11. appelboompje

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Ik word gelukkig van die verhalen als die van jou Dana.
    Dat houd me ook op de been.

Voorzichtig gefeliciteerd meid. Is dit jullie eerste kindje?

12. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Appelboompje, dit is ons eerste kindje maar heb hiervoor al 3 miskramen gehad dus durf nog niet 100% helemaal blij te zijn.

13. mgx

mgx Niet meer actief

@appelboompje geef de moed niet op, ik denk dat wij ons hier allemaal zo gevoeld hebben. Ik weet dat elke maand een teleurstelling is als je het streepje niet ziet verschijnen of je menstruatie ineens doorzet. Door met elkaar te praten op dit forum helpt ook een beetje...

14. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    woow dames wat een hoop berichtjes in 1 dag!
    en wat een mooie foto's staan ertussen! beide voorzichtig gefeliciteerd. dit is toch iets positiefs! wat mij ook moed geeft!

Kangarootje wat jij hebt over datje het gevoel hebt dat je het nooit krijgt heb ik ook een beetje. Ik heb meer dat ik me er niks bij kan voorstellen. ik werk met kinderen (oa baby's) en dat maakt het vooral dat het soms heel lastig is om hier mee om te gaan. en dat terwijl we nog helemaal niet enorm lang bezig zijn. maar aan de andere kant geeft het me ook heeel veel hoop en moed! heel veel mensen krijgen een kindje dus ik ook! en ook de testen die ik zojuist bekeken heb geven ook hoop!

Ik voel me wel wat beterder.. Toch een buikgriepje denk ik. Mijn temperatuur is nu ook iets aan het zakken. heel handig een virusje als je begonnen bent met temperaturen haha!

15. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Super Dana, hij wordt steeds donkerder..! Ik begrijp dat je het heel spannend vind en ik hoop echt voor je dat het dit keer goed gaat en je over 9 maanden een wondertje mag verwelkomen!!

Appelboompje; ik begrijp je gevoel helemaal... Het is echt zo akelig als je zo negatief wordt, zo van: het is toch weer mis deze maand.
    Ik heb heel sterk het gevoel: als het nu 9 keer niet is gelukt, waarom zou het dan nu ineens wel lukken, terwijl ik niets anders dan anders heb gedaan?
    Ook omdat mijn man de bof heeft gehad en heel veel jaren heeft gerookt ben ik zo bang, dat een van ons beiden onvruchtbaar blijkt te zijn.
    Ik weet nog niet of ik wel de MMM in wil.

Maar Lin heeft ook gelijk: zoooo veel mensen krijgen een kindje en moeten er lang op wachten!! Wij vast ook!!
    Succesverhalen opzoeken helpt ook!!
    Sterkte lieve meiden! :)

16. appelboompje

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Dana; wat verdrietig! 3 miskramen, dat doet wel echt wat met je! Ik hoop dat je deze prille zwangerschap wel mag voldragen en dat jullie over 9 maanden een wondertje mogen vasthouden!!!!!

Mgx; bedankt voor je bemoediging, moeilijk toch telkens weer als die teleurstelling om de hoek komt he. Meestal kan ik me er na wel weer herpakken hoor en positief zijn.

Lin; zal je echt precies zien ja. Heerst echt van alles op het moment. Beterschap!

17. appelboompje

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Heel herkenbaar Kangerootje. Hier ook wel zo z'n redenen om de boel in twijfel te trekken (helaas heeft mijn lichaam me op medisch gebied al meer dan eens in de steek gelaten, mijn man heeft iets wat overgewicht en beide jaren gerookt (wel al 5 jaar gestopt, maar toch).

Het helpt wel te lezen dat je niet de enige bent met die twijfel, en net als jij weet ik niet of ik toe ben aan een medische molen of dat we dat uberhaubt wel willen.

En succes verhalen helpen zeker.
    Ben je nog nooit zwanger geweest? (We zijn nu ruim een jaar gestopt, 10 serieuze pogingen verder en nog nooit een positieve test gehad).

18. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Hoi appelboompje,
    Wat naar dat je wat gezondheidsproblemen hebt, dat helpt inderdaad ook niet om wat meer vertrouwen in je lichaam en in ''de natuur'' te hebben.
    Grappig dat jij het ook zo ervaart; ik zou idd ook niet zomaar de medische molen inspringen, ik wil dan van tevoren goed weten hoe ver ik wil gaan, enzovoort.

Ik ben inderdaad nog nooit zwanger geweest, vanaf januari dit jaar elke maand op NOD getest en nog nooit een positieve test gezien (ook geen positieve ovulatietest overigens...)

19. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Vandaag 10 dpo en een flinke knaller!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,7 KB