@mgx, sorry voor al die foto's! Snap je boze smiley. Ik duim dat het bij jullie allemaal de lucky ronde is!
Hallo meiden, Hoe is het daar? MGX en Dana, hoe voelen jullie je? Al last van misselijkheid of iets dergelijks? Hoe reageerden jullie mannen?? Hierzo gaat het goed. Vandaag was ik echt intens, intens moe. Ik kon heel de dag wel slapen en voelde me afwezig en traag. Natuurlijk ga ik dan weer vanalles denken, haha... Het kan natuurlijk ook gewoon moeheid zijn, drukke periode achter de rug met een verbouwing, gelukkig is alles nu klaar..!
Kangerootje, wat spannend! Klinkt wel als symptomen van een zwangerschap. Ik heb alleen last van gevoelige tepels en een gespannen baarmoeder maar ben niet misselijk, misschien moet dat nog komen... Mijn vriend is echt heel blij maar wel heel voorzichtig. Maandag ga ik de verloskundige bellen en hopelijk mag ik een vroege echo rond 7 weken
Wat gaaf Dana, ik snap dat jullie nog voorzichtig blij zijn. Ik hoop ook voor je dat je een vroege echo krijgt..!! Hou je ons dan op de hoogte hoe het gaat en of het goed zit? Ik vind het ook echt vreemd dat ik zo moe ben, misschien vanwege de verbouwing (dat alle spanning eruit komt), maar zo moe heb ik me nog nooit gevoeld. Ook heb ik gevoelige borsten, maar alleen bij aanraking. Oh ik hoop het zooooo erg....
Oh ja, nog iets geks: De laatste week een soort van zeer lichte ''menstruatiepijn'', steken in de onderbuik. Dat heb ik normaal nooooit zo vroeg, in ieder geval niet twee weken van tevoren. Zou het dan toch......?
Heel erg spannend! @kangerootje ik hoop het zo erg voor je! Wanneer kan je ook alweer testen? Ik ben ook intens vermoeid. En ik moet zeggen dat had ik ook al heel erg vroeg! Nu 2 weekjes denk ik... vandaag had ik meer last van m'n ogen en voor de rest minder klachten dan de afgelopen dagen, ik trek het dan meteen weer in twijfel... In tegenstelling tot Dana wil ik juist wat later mijn eerste echo.... Vriendjelief ook erg blij en vraagt regelmatig of ik nog steeds niet ongesteld ben geworden, hij vind het dus ook erg spannend
Wat leuk MGX... Zooo spannend allemaal he!! Balen he als je moe bent... Nergens zin in, zo lusteloos. Nog niet misselijk? Ik mag van mezelf pas testen op dag 28, aangezien mijn cyclussen vaak langer duren. Dat is aanstaande vrijdag, nog een weekje dus...
vandaag voor het eerst misselijk...daarna gedoucht en toen trok het weer weg gelukkig! hopelijk een goed teken dat er meer kwaaltjes bij komen...
Hey meiden ik ben een een beetje van slag... Vanmorgen voelde ik me voor het eerst echt misselijk en begon zelfs te kokhalzen, zelfs net voordat ik onder de douche stapte Onder de douche tijdens het wassen zag ik ineens bruin bloed?!?! Ik moet er helemaal van huilen want ik wil zo graag dat het nu een keer goed gaat!!!
Mgx, jeetje ik snap dat je hiervan schrikt en hopelijk is het een innestelingsbloeding en niks ernstigs. ik duim voor je meid!!
Aach mgx wat balen dat je nu zo ongerust bent, ik begrijp je heel goed! Maar bruin bloed; dat kan ook duidelijk op ''oud'' bloed wat de baarmoeder er nog uit perst voordat hij sluit bij een zwangerschap! Het hoeft echt niets ergs te betekenen hoor, mijn zus heeft dat bij alle3 de zwangerschappen de eerste 3 weken gehad. Misschien toch een vroege echo vragen en het doorgeven aan de gynaecoloog? Dan ben je misschien gerustgesteld.. Ik duim voor je!! Spannend Dana, misselijkheid wijst er wel vaak op dat je meer zwangerschapshormoon aanmaakt, dus een goed teken..! @Lin, ik vind het ook erg spannend. Qua timing zaten we deze maand goed, 1,5 week lang om de dag geklust hihi. Hoe is het met jou?
hoe gaat het met jou kangerootje? ben je nog steeds heel erg moe? hoop zo voor je dat je straks ook een positieve test hebt! nog geen testdrang?? @mgx, ik sluit me helemaal aan bij kangerootje. Bruinbloed hoeft nog niets te betekenen. zolang het niet helderrood is en geen kramp hebt zit je nog goed. Dikke digiknuffel meid!
Gaat goed, vandaag niet meer zo moe als gisteren... Heb inderdaad heel erg drang om te testen, maar dat heeft toch nog geen zin. Misschien ga ik wel een ovulatietestje doen, die kunnen bij een zwangerschap volgens mij ook positief zijn, toch? Jij nog misselijk?
Spannend meid! Ik ben niet meer misselijk. Zit nu bij mijn schoonmoeder. Wil het haar zo graag vertellen want ze wil zoo graag oma worden maar hou me nog wel stil tot ik de eerste echo heb gehad.
oo mgx wat spannend zeg! snap dat je er ongerust van word maar ook ik sluit me aan bij kangarootje! wanneer zou jij ongesteld moeten worden? je had toch vroeg getest? gewoon even benieuwt hoor!! Hier snap ik er soms even niks van.. mijn temperatuur blijft hoog ongeveer 36.9/37.1 en heb nu vanaf vorige week vrijdag minimaal bloedverlies.. Maandag en dinsdag was dit wel flink meer.. Dit heb ik echt nooit zo lang. al 1,5 week (normaal 2 dagen best wat bloed verlies en dan 2 dagen minimaal en dat is het wel) Maar de test donderdag was negatief. Dus we wachten het gewoon weer af. as weekend mogen we weer aan de klus. Maar ben bang dat ik aan het temperaturen niet zo veel heb met die redelijk hoge temperatuurs! wat denken jullie?
@Dana, wat leuk haha... Ik begrijp dat het dan heeeel moeilijk is om het nog stil te houden..! Maar wat een verrassing als je het eenmaal mag vertellen! @Lin: wat gek dat je zo lang ongesteld bent zeg... Misschien voor de zekerheid toch nog een testje doen? Of het heeft te maken met het feit dat je ziek bent geweest? (ik was 3 maanden geleden ook ziek, werd daarom heel laat ongesteld, en ook anders..) Hier een ovulatietest gedaan omdat ik er daar nog heeeel veel van had, en ik had gelezen dat je een ovulatietest als vroege zwangerschapstest kunt gebruiken. (Jullie ook wel eens van gehoord?) Maar het streepje was zeer licht, dus negatief... Ben toch bang dat ik dan niet zwanger ben...