Geef de moed niet op Kangaroo! ik had er namelijk nog nooit van gehoord ! en.. het is ook nog heel vroeg! begrijp dat het heel moeilijk is! maar denk toch dat je eventjes rustig moet afwachten!
Neee echt?? Wat balen meid!! Ik had zn goede hoop voor je. Zit hier nu ook met tranen in mn ogen je berichtje te lezen heel veel sterkte meid en een dikke knuffel!
Lief van je! Ik moet er njet aan denken want ik blijf huilen. Ik had zulke goede hoop dit keer en natuurlijk die onzekerheid. Stiekem nog hoop dat het geen miskraam is maar gewoon bloedingen maar ik moet realistisch blijven, heb ook buikpijn. Ik ging nog pendelen en die blijft aangeven dat ik nu zwanger ben en niet ongesteld wordt deze maand. Gek he. Ik zie erg op tegen het klusweekje. Het is gewoon niet zo leuk meer als eerst hebben of hadden jullie dat ook?
Heb je de huisarts gebeld? die kan bloedprikken om je hcg waarde te checken. Ik hoop voor je dat het niets is en dat het bij je blijft plakken.
Nee, ik denk dat ik m'n antwoord al heb met een streepje die ineens 2 keer minder goed te zien was....
oo Mgx niet leuk!! je had inderdaag zoveel hoop! sterkte! Ja ook ik zie behoorlijk op tegen het klussen.. niet echt romantisch dat verplichte klussen! mja we moeten iets over hebben voor het goede doel! Hier ben ik er vandaag echt even klaar mee! nog steeds minimaal bloeden.. (normaal al lang niet meer) en ook nog steeds misselijk en een wat hogere temperatuur (rond de 36.9) ook ben ik onwijs moe. De test vorige week wat negatief! dus het zal wel een virus zijn.. Maar dit virus ben ik dan nu echt zat!!! (sorry ladies.. even mopperen!!)
Lin, hoelaat ben je nou al ''ongesteld''? Al bijna 2 weken toch..?? Meis, ik zou echt even naar de dokter gaan!! Dat is echt niet goed!
ik heb geen idee. Hier thuis afgesproken dat als ik me volgende week nog zo voel dat ik dan de dokter ga bellen. we wachten het maar allemaal even af.. mgx..hoe is het met jou nu?
@Lin ja dat is misschien beter. Spannend hoor. Echt vervelend dat je lichaam je zo voor de gek kan houden he! Ik heb nu niet echt symptomen.. denk dat ik gewoon weer ongesteld word!
@ lin, wat vervelend dat het zo lang duurt Ik heb vandaag de verloskundige gesproken en mag 3 november al komen voor een echo.
Hey meiden, bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik ben net 'ziek' naar huis gegaan van mijn werk. Erge buikkrampen en ik kan elke 10 min naar de toilet door de bloedingen. @lin. Zou het niet een tussentijdse bloeding kunnen zijn gevolgd door een menstruatie? Heb ik wel eens gehad en was toen bijna 3 weken bezig... Vervelend voor je! En anders toch inderdaad even de HA bellen Wat fijn Dana dat je snel terecht kan! Ik duim voor je! Ik kwam net thuis en vond papieren voor de eerste afspraak bij de verloskundige, dit had 18 nov geweest en vreemd genoeg was dat de uitgerekende natum van mijn allereerste miskraam... Raar Hoe gaat het met jou @kangrootje? Al wat meer symptomen?
Hee Dana, wat goed, dat is al over 2 weken! Spannennnnnd.. Ik mag vrijdag EINDELIJK testen..! Ik word helemaal gek. Ik heb nu totaal geen symptomen, gisteren gevoelige borsten maar vandaag weer helemaal niet. Ik denk dat ik me toch alles heb ingebeeld, als ik ook maar iets voel denk ik gelijk dat het een symptoom is, haha! Ik reken maar gewoon nergens op, dan kan het alleen maar meevallen. Mijn beste vriendin die nu zwanger is, ligt in het ziekenhuis, helemaal uitgedroogd van de misselijkheid..! Zielig! Ik zou haar erg opvrolijken als ik haar volgende week een positieve test kan laten zien, denk ik... Hopen hopen hopen...
Ha meis, ik las je berichtje nadat ik mijn eigen berichtje postte. Wat afschuwelijk dat je zo'n pijn hebt.. En erge bloedingen.. Ik vind het zo rot voor je dat het weer niet is gelukt... Meis hou vol, ooit hou jij een kindje in je armen, en wat zul je dan gelukkig zijn!!
oo mgx dat komt dan ook best hard aan zo'n brief van de verloskundige! en dan ook nog eens dezelfde datum als je eerste miskraam! vervelend dat je zo veel pijn hebt.. is dat altijd zo bij jou? gelukkig is het weer om lekker met een kruik en een kop thee op de bank te kruipen en de hele dag niks te doen! Ik ben ook even 2 daagjes vrij om even een beetje op te knappen! dat is wel even fijn!! idd snel al snel zeg dana! spannend!
Kangerootje hoe is het nu en heb je al getest?? Ik heb vandaag weer een clear blue gedaan en die geeft nu aan dat ik tussen de 4 en 5 weken ben. Afgelopen zaterdag gaf de cb tussen de 3 en 4 weken aan dus gelukkig loopt het mooi op. Ben iets meer gerust gesteld dt het waarschijnlijk wel goed zit.