Wie zit er momenteel ook in de wachtweken na ivf of icsi

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Butterfly36, 9 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dionne1982

Dionne1982 Actief lid

28 dec 2017
    216
    123
    43
    Vrouw
    @Liekje23 vandaag 15 dagen na TP. 17 december punctie 20 december een 8-cellige embryo teruggeplaatst gekregen. En 22-12 is er een cryo opgeslagen. Die hebben ze langer in de stoof laten ontwikkelen. Uitslag doorgebeld vanochtend en afspraak voor 26 januari

2. Zonnebloem6

Zonnebloem6 Actief lid

12 aug 2015
    206
    12
    18
    Noord Brabant
    Ik heb vandaag bloedtest gehad en m'n hcg waarde is 6.2. Ik moet dus doorgaan met die bolletjes en maandag weer testen. Dit is toch veelste laag om een zwangerschap te zijn?? Zit ik nu alsnog in de zenuwen. Snap echt niets van m'n lichaam.

@Liekje23 voorzichtig al gefeliciteerd!! Ik hoop met je mee dat het blijft zitten!

3. Zonnebloem6

Zonnebloem6 Actief lid

12 aug 2015
    206
    12
    18
    Noord Brabant
    Laat maar. Ben net ongesteld geworden. Maandag maar even bellen of het bloedprikken nog nut heeft.

4. Dionne1982

Dionne1982 Actief lid

28 dec 2017
    216
    123
    43
    Vrouw
    @Zonnebloem6 Jammer dat het ziekenhuis geen verdere info heeft gegeven over de waarde en ze je in onzekerheid hebben gelaten. Ontzettend balen dat je ongi bent geworden. Snap de teleurstelling heel goed. Blijf wel vertrouwen hebben in jouw lichaam! Slik jij trouwens iets van vitamines? Neem aan dat je foliumzuur al even slikt.
    Ik slik ook vitamines van a tot z en omega 3. Diëtiste zei dat omega 3 goed is voor de hormonen. Dacht baadt het niet dan schaadt het niet.

5. Zonnebloem6

Zonnebloem6 Actief lid

12 aug 2015
    206
    12
    18
    Noord Brabant
    Ik slik alleen foliumzuur. Ik was ook beetje overdonderd van die uitslag. Had namelijk negatief verwacht. Dus heb zelf ook niet veel gevraagd. Die vertrouwen is momenteel ver te zoeken. Wordt hier zo onzeker van.

6. Dionne1982

Dionne1982 Actief lid

28 dec 2017
    216
    123
    43
    Vrouw
    @Zonnebloem6 snap dat je teleurgesteld bent in jouw lichaam, maar probeer positief te blijven.

Wellicht ideetje om omega 3 te gaan slikken. Mss helpt het voor de hormonen en follikels.

7. Liekje23

Liekje23 Actief lid

18 sep 2016
    335
    12
    18
    @Zonnebloem6 jeetje wat vervelend:( je krijgt toch nog een beetje hoop als ze zeggen dat je verder moet met de bolletjes! Maar inderdaad door blijven gaan! Gewoon vertrouwen blijven hebben komt zeker goed!

@Dionne1982 voel jij er wat van? Ik voel
    Namelijk best veel krampen en steekjes.. ik weet niet of dat goede tekens zijn..

8. Dionne1982

Dionne1982 Actief lid

28 dec 2017
    216
    123
    43
    Vrouw
    @Liekje23 Het enige wat ik merk is soms een opgezette baarmoeder alsof de broek te strak zit. En als ik uit rek dan soms een steek. Verder helemaal niets, maar had ook geen kwaaltjes tijdens mijn eerste zwangerschap. Hopelijk blijft dat nu ook zo.
    Steken kunnen betekenen dat de baarmoeder uit rekt volgens mij. Krampen heeft weer een andere betekenis geloof ik

Deel Deze Pagina