Jeetje, wat heb ik last van mijn lenzen zeg.... sprak de opticien net en die vertelde mij dat het best door mijn hormonen zou kunnen komen. Meer mensen last van ?
Komt inderdaad door je hormonen. In mijn eerste zwangerschap werden mijn ogen zo droog dat ik toen maar een bril ben gaan dragen. In laatste zwangerschap kon ik wel gewoon lenzen dragen maar ben ik er wel in sterkte op achteruit gegaan
Ik heb er zelf geen last van maar de opticien vertelde wel dat het kan gebeuren. Wel heb ik 's avonds erg veel last van vermoeide ogen. Dus heb ik veel meer een bril op dan anders. groetjes, mayke
Mij is ook verteld dat ik er last van zou kunnen krijgen... Ook na de bevalling... Ik heb nog nergens last van gelukkig!
Nou mijn ogen zijn ook idd droger en sneller geirriteerd. Ik druppel ze vaker met vloeistof dan gaat het wel wat beter. Liefs
Sinds een week of 2 ook last van. Mijn ogen zijn ook achteruit gegaan. Super naar. Hebben jullie zachte of harde lenzen? Ik heb nl. harde en neig ernaar om tijdelijk over te stappen op zachte, zodat de sterkte makkelijker aangepast kan worden. Mijn moeder zei echter, dat je met zachte lenzen meer last hebt.
Hoi Lizab Ik heb zachte maandlenzen en heb er ook last van. Het maakt volgens mij niet welk soort lenzen je neemt. Liefs
Hallo, Bij mijn eerste zwangerschap nergens last van gehad, maar bij deze wel! Het verschilt heel erg van dag tot dag, soms voel ik 's ochtends al dat ik het niet hoef te proberen, de dag erna kan ik ze zomaar de hele dag inhouden. Gelukkig heb ik een leuke bril
Ik heb harde lenzen maar ga volgende maand ff kijken voor een leuke bril. Toch wel handig als de kleine er zo is