Wie zit er nog meer in de wachtweken??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lenie25, 5 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindykuhh1988

cindykuhh1988 Actief lid

11 mei 2011
    262
    0
    16
    Kinderopvang
    Kaatsheuvel
    Heb gisteren getest...twee keer licht positief maar geen tuurstreepjes wel echt te zien heb er alleen weinig vertrouwen in aangezien dit testen van de action waren en ik sinds gisteravond ontzettend veel last heb van krampen :(

2. cindykuhh1988

cindykuhh1988 Actief lid

11 mei 2011
    262
    0
    16
    Kinderopvang
    Kaatsheuvel
    Heb gisteren en vanmorgen getest en dit zijn de resultaten!!! Onderste is van mijn man omdat ie niet geloofde dat de testen klopte hij dacht er komt altijd een streepje....niet dus ;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,9 KB
      Weergaven:
      42
  3. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

17 feb 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat goed zeg!! Dat ziet er veelbelovend uit!
    Ik had tot nu toe precies zulke testen alleen iets lichter.
    Vandaag heb ik nog niet getest...ik voel ook krampen! En mn borsten.

4. sassie75

sassie75 Nieuw lid

28 jan 2013
    2
    0
    0
    bussum
    ik heb mn 5e iui gehad bij de andere kere voelde ik erna weinig bij de 4e x ook gonal gespoten en bij deze weer deze x deed het tijdens inspuiting al zeer heel kramperig gevoel en nu ben ik bijna twee weken verder en nog steeds een kramperig gevoel soms zijn er meer mensen die dit herkennen??

5. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

17 feb 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cindy, we gaan gelijk op!!
    :) de bovenste is van twee dagen terug en onderste van vandaag 13 dagen na pregnyl, spannennnnd ik hoop morgen duidelijker...

Bijgevoegde bestanden:

• 4hpy.jpg
      4hpy.jpg
      Bestandsgrootte:
      10,7 KB
      Weergaven:
      13
  6. cindykuhh1988

cindykuhh1988 Actief lid

11 mei 2011
    262
    0
    16
    Kinderopvang
    Kaatsheuvel
    Wat leuk joh :D gisterenavond nog een test gedaan van de kruidvat en vanmorgen wederom beide weer positief alhoewel de streepjes wel erg licht zijn die van vanmorgen is lichter als die van gisteravond terwijl die met ochtendurine was en die van gisteren gewoon met een plasje tussendoor....weet jij hoe dit kan?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,4 KB
      Weergaven:
      11
  7. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

17 feb 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D
    Ik vind 'm niet echt lichter hoor als ik het zo zie. Maar hcg verdubbelt ook om de 48 uur geloof ik. Dus dan zou je morgen echt verschil zien.
    Mijn laatste test was echt duidelijker dan die van twee dagen ervoor en ertussen bleven ze een beetje hetzelfde. In ieder geval zijn ze duidelijk genoeg voor zo lang na pregnyl.
    Trouwens mijn vriend zei precies hetzelde als jouw man. Hij kon ook wel even zo'n streepje plassen... zucht... heeft er nog geen vertrouwen in.

8. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

17 feb 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil julie in ieder geval toch alvast feliciteren!

9. cindykuhh1988

cindykuhh1988 Actief lid

11 mei 2011
    262
    0
    16
    Kinderopvang
    Kaatsheuvel
    Haha ja die mannen....nu moet ik zeggen dat mijn vertrouwen ook niet erg groot is maar aan de andere kant heb nu 6 positieve testen ti's gewoon zo gek om na vier jaar een positieve test in handen te hebben

10. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

17 feb 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat je er al in mag geloven hoor!! Maar ik kan me voorstellen na 4 jaar. Heb jij ook nog nooit een positieve test gehad? Ik nog noooit in 3,5 jaar.
    Dus ik ben er voor mezelf nognniet helemaal van overtuigd, ik heb natuurlijk meer pregnyl gespoten en het is nog heeel vroeg.

11. Blackmore

Blackmore Lid

10 sep 2013
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ziet er goed uit dames,ik zal voor jullie duimen.
    Zelf heb ik zondag 8 sept de tp gehad en gisteren 19 sept met zo'n dure clearblue getest en die gaf niet zwanger aan.
    Eigenlijk mag ik zondag pas echt testen, vandaag had ik ietwat bruin bloedverlies, geen idee wat ik ervan moet denken maar de hoop zakt me nu al wel wat in de schoenen.
    Belachelijk trouwens 13 euro voor 1 test!!

12. cindykuhh1988

cindykuhh1988 Actief lid

11 mei 2011
    262
    0
    16
    Kinderopvang
    Kaatsheuvel
    Nee heb ook nog nooit positieve testen gehad nu inmiddels 8!!!!

13. cindykuhh1988

cindykuhh1988 Actief lid

11 mei 2011
    262
    0
    16
    Kinderopvang
    Kaatsheuvel
    Idd die zijn belachelijk duur ik haal pas zon test als ik zeker weet dat ik zwanger ben want is natuurlijk wel super als er staat; zwanger. Tot die tijd gewoon kv of action :)

14. Fee86

Fee86 Actief lid

20 sep 2013
    185
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal. Het wachten wordt me even te veel op dit moment dus ik wilde mijn verhaal even delen hier. In het kort.....: Mijn man en ik zitten midden in ons 1ste icsi traject. Op dinsdag 10 sept had ik de punctie: 20 follikels waarin 17 eicellen. Op vrijdag de 13e (!) gebeld dat we 12 embryos hadden waarvan 5 toppers. Er is er toen 1tje van 8-cellen terug geplaatst. De andere 4 gaan de vriezer in :) Nu moet ik officieel wachten tot zondag 29 sept voordat ik mag testen. Vind dit zelf erg lang duren en ben van plan om alvast iets eerder te testen. Ik lees overal dat 14 dgn na de punctie al iets te zien zou moeten zijn. Dus ik houd as dinsdag of woensdag maar aan..... Wel zwaar hoor!!! Ik wissel constant van de gedachte 'het komt wel goed' naar 'deze is niet blijven zitten'. De laatste dagen heb ik sterk het gevoel dat het niet zo mag zijn en dat de test negatief gaat zijn. Ook als hij toch positief is, gaan de komende weken spannend zijn, ik lees zoveel over miskramen na iui/ivf/icsi.......
    Duimen maar..!!

15. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Hoi meiden!
    Mag ik mij hier aan sluiten?
    Ik zit vanaf afgelopen donderdag in mijn wachtweken na een cryo tp. (4e tp in de 2e ICSI poging waarvan de verse tp mislukte en cryo nr 1 een VMK met 6.4 wk werd en de 2e cryo tp een MA met 11.3 week)
    Zit vanaf december 2009 in de MMM en heb al diverse dingen mee gemaakt (zie handtekening)...

Erg spannend allemaal!!!

16. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

17 feb 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kon niet wachten en heb met clearbleu getest en deze gaf zwanger aan! Nu nog maar hopen dat het blijft zitten... ik moet eerlijk zeggen dat ik momenteel niks bijzonders voel, geen krampje pijntje of moeheid. Af en toe wel hoor maar niet heel erg ofzo. Het is dat de test het zegt anders zou ik het niet geloven.
    Cindy, jij loopt voor dus ik denk dattie bij jou helemaal zwanger aangeeft.

@blackmore, ik heb eerst met sensitest of kruidvat getest. Zijn veel goedkoper en hebben minder hcg nodig. Ik hoop voor je. Ga je morgen weer testen?

@fee, spannend! Ik heb al heel vroeg getest en gekeken wanneer de pregnyl weg was. Daarna werd het streepje weer donkerder. Nog een paar dagen!

@mmmmeisje, je hebt echt heel wat verdrietigs meegemaakt. Nu weer die spanning. Knap hoor

17. Fee86

Fee86 Actief lid

20 sep 2013
    185
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik kon niet langer wachten en heb toch al stiekem een test gedaan vanmorgen omdat ik had gelezen dat het best positief kon zijn. Hij was helaas negatief. Ik ben denk ik veel te vroeg geweest dus ik hoop dat ik over een paar dagen toch positief test. Maar ik vrees het ergste.....

@morgaine. Gefeliciteerd!! Vanaf welke dag na tp werd jouw test weer positief? Ben ik te vroeg geweest?

18. cindykuhh1988

cindykuhh1988 Actief lid

11 mei 2011
    262
    0
    16
    Kinderopvang
    Kaatsheuvel
    Hoi morgaine! Wij hebben vanmorgen idd ook een clear bleu gedaan en deze gaf ook zwanger aan!!! 2-3 weken ;) :) eindelijk is ons lange wachten beloond!!!!

19. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

17 feb 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    @fee, ik denk trouwens wel dat het heel erg kan verschillen wanneer je positief test. Afwachten tussen hoop en vrees is het allermoeilijkste.

Cindy, ik had 1-2 staan. Nu heb ik die test ook niet helemaal goed gedaan, heb m maar 5 sec gedipt. Dit moest 20 zijn, en voordat het resultaat kwam duurde ook lang. Jij bent iets verder he?

20. cindykuhh1988

cindykuhh1988 Actief lid

11 mei 2011
    262
    0
    16
    Kinderopvang
    Kaatsheuvel
    Ja er zit 1 dag verschil tussen de tp bij ons toch?

Deel Deze Pagina