Hoi allemaal. Ik was te nieuwsgierig en ben al met testen in de weer geweest...... Afgelopen zaterdag getest (8 dgn na tp) en die was negatief. Was meer om te kijken of de pregnyl al uit mijn lichaam was. Zojuist opnieuw getest (14 dgn na punctie) en nu krijg ik een heeeeeel vaag blauw streepje naast de controlestreep. Het is bijna niet te zien maar het is er toch echt wel........ Straks maar wat meer testen kopen en morgen opnieuw. Jeetje wat een spanning!!!!! Mag eigenlijk zondag pas officieel testen
Fee, spannend!! Ik hoop het voor je mn duimem draaien! Ook al symptomen? Cindy, hoe gaat het met jou?? Vandaag heb ik het ziekenhuis gebeld en op 17-10 krijgen we de echo. Vanmiddag kreeg ik ineens spierpijn en mn huid deed zeer en savonds kreeg ik koorts! Paracetamol genomen en nu gaat t goed. Maar maak me echt zorgen.... het is zo heftig allemaal, mn vader is ook vorige week overleden. Heb hem gevraagd mn beschermengeltje te zijn, hoop dat t niet teveel invloed zal hebben.
Inmiddels al een aantal testen gedaan en ze zijn allemaal positief!!!! Officieel durf ik pas echt te denken dat ik zwanger ben na een positieve test as zondag (officiele testdag). Ik voel wel al een paar dingen. Maar kan ook komen door utrogestan of stress/zenuwen. Ik ben moe, soms erg misselijk (mn snachts) en ik ruik bepaalde geurtjes heel sterk. Nog een paar dagen..... Hoe gaat het met jullie? Voelen jullie al iets?
Hoi hoi hier gaat het wel goed morgaine gecondoleerd...wij hebben 10 oktober eerste echo hier ook sinds gisteren koorts en griep
Morgaine, gecondoleerd. Hopelijk kan hij jullie beschermen en zet je over een aantal maanden een prachtige baby op de wereld. Sterkte!
Bedankt Fee en Cindy, lief. Het is best zwaar ik kan gewoon ook nog niet geloven dat ik zwanger ben, ik krijg het vertrouwen er nog niet in ofzo. Hebben jullie dat ook? Fee, heb je nog getest??
Ik kan het ook nog niet geloven. Ik blijf testen en ze blijven positief. Alleen best wel een vaag streepje steeds. Het is wel steeds een duidelijk gekleurd streepje maar de controlestreep is altijd een stuk dikker. Vind ik een beetje raar..... Hebben jullie dat ook? As zondag ga ik een CB met indicator doen. Dan vind ik het echt officieel, ik moet het echt zwart op wit zien, geen vaag streepje Hebben jullie ook nog bloedtest gehad voor bevestiging?
Mag ik aansluiten? Vandaag tp van 2 embryo's gehad!! Kan op 12/10 testen. Owww die wachtweken zucht...
Ik heb afgelopen maandag de pregnyl gezet en vermoedelijk woensdag de eisprong gehad. Dus de wachtweken zijn begonnen. Tot nu toe denk ik er weinig aan maar dat zal volgende week wel veranderen denk ik. Voor de meiden die positief getest hebben,heel erg proficiat! Hopelijk kan ik en de andere in de wachtweken jullie snel volgen!
Hoi meiden, Sluit me even aan bij jullie, ik heb vorige week vrijdag TP gehad voor onze 2e icsi behandeling. Vorige keer had ik erg last van de bijwerkingen van de utrogestan, nu niet zoveel. Gelukkig... Ik heb wel vanaf zondag veel steken gehad rond me eierstokken/baarmoeder. Gisteren ook weer. Maar mij voor gevoel zegt dat het niet gelukt is, dat had ik de vorige keer, en werd een paar dag erna ongesteld. Maar door die steken krijg ik af en toe me twijfels. Afwachten...........
Is hier nog een plekje op de bank? Nu 2 weken wachten op de uitslag. Cryo was goed ontdooit en alweer een stukje verder gegroeit. Spannend.
Fee ik ben zo nieuwsgierig, je had een dun lijntje....en nu???? En de anderen, aan het wachten, net als ik kwalen analyseren, weer wachten.....nog 10 dagen!!!
Zwanger! Over 2 weken eerste echo om te zien of het hartje ook klopt. Erg spannend allemaal!!!! Heel veel sterkte voor de dames op het bankje.
Ik word echt gek. Nog 1 week wachten maar weet gewoon niet meer waar ik het zoeken moet. Ik begon de wachtweken heel positief en had er best een goed gevoel over maar nu weet ik het niet meer. Ik heb ontzettende steken in m'n buik, rugpijn net als ik ongesteld ga worden en duizelig. Maar dat ben ik vaker zonder verklaarbare reden. Hierdoor ga ik wel denken dat het best wel eens raak kan zijn. Maar kan je al last van klachtjes hebben een week na eisprong? Volgens mij niet hè? Iedereen wordt zwanger in m'n omgeving en het wordt steeds moeilijk om blij te zijn voor die gene. Ik wil alleen maar slapen want dat is het enige moment dat ik er niet aan denk.
Vandaag 15 dagen na de pregnyl en zou woensdag testen. Ik ben alleen sinds afgelopen week best beroerd. Duizelig en misselijk maar dacht dat er een griepje in de weg zat. Ik voelde van het weekend ook allemaal steken in mijn buik en rug dus dacht dat er een menstruatie aan zat te komen. Maar vanmiddag dacht ik, laat ik eens testen, wist bijna 100% zeker dat ik niet zwanger zou zijn. Maar wat denk je..zwanger. Daarna digitale test gaan kopen en die gaf ook zwanger aan. Heb net even het ziekenhuis gebeld of het wel zou kunnen of dat het door de pregnyl komt maar dat kan niet, dus ik ben echt zwanger. Ik wil het nog niet geloven. Over 3 weken een echo.