Shally gefeliciteerd!!!! Gaat goed hier.... Hopelijk hebben alle meiden hier snel een positieve test in handen!!
Nu een week na terugplaatsing cryo lichtbruin bloedverlies en al een paar dagen krampen in onderbuik. Denk dat ik toch echt ongesteld ga worden.
Weer even een berichtje van mij. Gisteravond had ik opeens heel veel bloedverlies. Ik schrok me rot!!!! Het was echt veel en ik was ervan overtuigd dat ik een miskraam kreeg. Hele nacht liggen woelen... Had ook direct geen pijn meer aan mijn borsten enzo. Vanmorgen maar meteen ziekenhuis gebeld en ik mocht vanmiddag gelukkig komen. Ze waarschuwden wel met nadruk dat er waarschijnlijk nog niets te zien zou zijn omdat het gewoon te vroeg is. (Vandaag 6w1d) Vanmiddag echo gemaakt en daar was meteen het vruchtzakje te zien... Met vruchtje... En kloppend hartje!!!! Wat waren we blij!!!!! Naast het embryo zit wel bloed in de baarmoeder. Waarschijnlijk ga ik dus nog meer bloed verliezen maar hopelijk blijft de baby goed zitten. Blijft afwachten. Volgende week controle. Ik probeer positief te blijven maar dat is soms zo verdomd moeilijk.......
oh dat is schrikken zeg!! hopelijk blijft het daarbij en is er een adertje gesprongen of net wat....Succes!!
Zijn er al dames die hebben getest? En al echo's gehad voor diegene die positieve testen hadden? Ben super benieuwd!!! Sterkte iedereen.
hier wachtweken net voorbij. Vanmorgen mocht ik testen... negatief... ook wat licht bloed verlies sinds gisteravond.