Wie zit er nog meer in ronde 3?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Djam, 17 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djam

    Djam Actief lid

    2 aug 2007
    284
    0
    0
    Maasdijk
    Hoi meiden,
    Wie zit er net als ik ook in ronde 3 om zwanger te worden?
    Vorige maand en de maand ervoor had ik onwijze ""zwangerschapsverschijnselen" zoals misselijk,moe, zere en grote borsten. Ik ging testen op de derde dag na mijn NOD en ik kreeg twee streepjes te zien vanwaar 1 heeeel vaag. Ruim een week later werd ik gewoon ongi en verloor ik meer bloed dan normaal en had daarbij ook veel bloed stolseltjes, ik denk dat ik een vroege miskraam heb gehad :cry: Maar deze maand gaan we er weer voor, ik heb normaal een cyclus van zo'n 34 dagen :( mijn NOD zal 7 september zijn. Wie van jullie herkend deze dingen?

    Liefs Mariska
     
  2. diaantje17

    diaantje17 VIP lid

    21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Hai, zit ook in ronde 3...en we wachten en wachten hahah
    Deze keer geen symptomen, althans niet noemenswaardig..geen buikpijn, geen zere borsten, af en toe..meer af dan toe...misselijke vlagen...
    wel veel afscheiding..that's it...

    hoop voor je dat het deze keer wel raak is en dat je niet ongi word!
     
  3. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    Hoihoi,
    ik zit ook in ronde 3, was er vorige keer bijna van overtuigd dat ik ook zwanger was. Maar helaas, een paar dagen overtijd werd ik ook ongi. Nu minder als voorgaande keren.
    Ik zit nu weer bijna op mijn vruchtbare periode. Alleen is manlief weg hihihi! Komt het weekend wel thuis gelukkig!
    Ik hoop dat ik de volgende keer een positieve test in handen heb!
    Groetjes
     
  4. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    @Djam, wat naar. Ben je nog naar je huisarts geweest om te vragen wat hij ervan dacht? Hopelijk deze ronde meer succes!

    Ik zit ook in ronde drie. Ik ben nog niet eens aan testen toegekomen, werd telkens vóór mijn (berekende) NOD ongie. Voordat ik aan de pil was had ik een cyclus van ong. 45 dagen. Daar ga ik dus ook van uit bij het berekenen van mijn ongie, hoewel ik afgelopen maanden op 28 & 27 dagen zat. Maar als ik dan na 45 dagen een positieve test zou hebben, weet ik haast zeker dat -ie klopt en dat ik mezelf niet blij maak met niets.

    De eerste maand had ik ook allerlei klachtjes, maar kwam van 't ontpillen, denk ik. Vorige week was ik echt heeeeel moe, zeer laag energielevel. Toen dacht ik op een gegeven moment: zou ik misschien.... Maar nee, helaas, ik werd ongie! Buuhuu!

    Nu maar afwachten tot volgende testdatum. En hopen dat we deze ronde allemaal zwanger worden! :D
     
  5. Djam

    Djam Actief lid

    2 aug 2007
    284
    0
    0
    Maasdijk
    Ik ben er niet mee naar de huisarts gegaan, die kan op dat moment ook alleen maar gissen naar het antwoord. Ik zeg maar zo: het vruchtje zal wel niet goed geweest zijn en daarom heeft mijn lichaam het afgestoten. Ik moet wel zeggen dat de teleurstelling op dat moment enorm groot was, maar toen ik teste wilde ik eerst twee dikke vette strepen zien voordat ik het zou geloven, ik ben nu blij dat ik niet helemaal stond te juichen met mijn test, misschien had ik er onbewust wel niet zo'n goed gevoel over.

    Maar ja meiden, we gaan er gewoon weer lekker voor met z'n allen en hopelijk hebben we allemaal heel snel goed nieuws :D

    Liefs Mariska
     
  6. Yaya1

    Yaya1 Lid

    17 jul 2007
    94
    0
    0
    Ik zit ook in de derde ronde.
    De afgelopen 2 maanden dacht ik toch elke keer wel een beetje dat het misschien wel gelukt was. Ik ben nu veel meer op mijn lichaam aan het letten voor mijn NOD, dan voordat we zwanger probeerde te raken.
    Dus nu voel ik weer andere dingen als de andere 2 maanden, maar het zal wel niets zijn.

    Volgens mijn langste cyclus is maandag 27 aug mijn NOD, maar 8 aug had ik een positieve ovulatietest, (en dond wrs mijn ei gevoeld) en dan zou ik donderdag 23aug kunnen testen.
    Wanneer zouden jullie testen (als de :evil: :evil: ) niet eerder komen?
     
  7. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ik zou mijn lichaam even de tijd geven en dan dus pas 28 augustus ofzo testen. Dan zit je ruim voorbij je langste cyclus en kun je, naar mijn mening, met iets meer zekerheid testen.

    Succes, groetjes FreeWilly
     
  8. Nikkie80

    Nikkie80 Fanatiek lid

    9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Dat zou ik ook doen. Anders maak je jezelf heel blij, wat vervolgens kan leiden tot een nega uitslag.....Kijk maar naar Djam.

    @ Djam, wel flink k*t zeg! Misschein heb je toch onbewust aangevoeld at er iets niet goed was. Maar evengoed kl*te! Ik hoop dat je in ronde 4 meer geluk hebt. Ik duim voor je ;)

    Ik zit ook in ronde 3. Mijn NOD is ws op 29 augustus......Maar ik weet dit niet zeker. Heb nl een cyclus gehad van:29-20-30 dagen.

    Ik heb zo'n gevoel dat het deze maand ook niks wordt... :cry:
    Toch maar weer afwachten. Ik durf ook nooit te vroeg te testen (heb ok nog nooit getest). Ik doe pas een test wanneer ik echt een week ofzo over tijd ben. Zeg ik nu wel heel stoer....maar ik probeer het in elk geval... :(

    Suc6 allemaal!
     
  9. Nikkie80

    Nikkie80 Fanatiek lid

    9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    ik moet even uitrekenen hiero! Ben eventjes van de wap....
     

Deel Deze Pagina