weekend weg met 38 weken zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mamavan31984, 24 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavan31984

Mamavan31984 Actief lid

30 dec 2012
    109
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Hierbij even een vraagje. Wij hebben een voucher gekocht voor een weekend weg bij Landal. Dit wilden we doen op 8 februari wanneer ik 34 weken was, om mijn verlof in te luiden. Nu blijk ik die voucher niet te mogen gebruiken, omdat het in een vakantie periode valt volgens Landal.

Ik kan op 8 maart gaan maar ben dan 38 weken zwanger. Bij mijn vorige bevallingen beviel ik pas met 41 en 3 dagen en 41 en 5 dagen.
    Ik twijfel dus of ik met 38 weken zwangerschap zal gaan of dat we wachten totdat de baby is geboren en dan gewoon lekker gaan als de baby tussen de 8 en 10 weken oud is.

Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen.

Alvast bedankt.

2. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Haha...WACHTEN!!!

3. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik zou het ook niet gokken....straks kan je daar halsoverkop naar een ZH! Lekker gaan als de kleine geboren is, als afsluiter van je verlof ofzo!
    Overigens is het idd een vakantieweekend: carnaval!

4. Steph80

Steph80 Bekend lid

26 apr 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou ook wachten, vind het nu al spannend om ver van huis te zijn :p. Maar het is dan ook m'n eerste.

5. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Ik zou het persoonlijk ook niet doen, gwn erna gaan als dat kan...

6. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Als jij je goed voelt waarom niet? Landal is in NL, dus goede medise zorg mocht je onverhoopt daar gaan bevallen. En het is niet je eerste, dus waarschijnlijk weet je wel wat je moet voelen als het wel zo ver is. Toch?
    Jij weet zelf wel of je kind snel komt of dat je nog 'rustig' naar huis kan rijden.

Misschien evt dat je met je ouders/vrienden kan over hebben mocht het wel daar geboren worden zij kunnen komen om voor je andere kids te zorgen?

Daarna kan altijd nog

7. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ik zou erna gaan.

Deel Deze Pagina