als je tijdens de pil aan de diarree raakt, hoeveel kans heb je dan dat je zwanger raakt? Ik ben al een week of 2 enorm misselijk, gevoelige borsten, moe, gevoelig.... van alles dus... Ik heb afgelopen vrijdag mijn laatste pil geslikt en moet morgen ongeveer dus ongesteld worden. Maar ik vraag me af, zou ik misschien doordat ik behoorlijk aan de diarree ben geweest, toch zwanger zijn geraakt? Het lijkt mij onwaarschijnlijk, maar waardoor zou ik al die gekke dingen hebben? Iemand een idee?
Wanneer je diarree hebt kan de pil minder goed worden opgenomen en dit kan de betrouwbaarheid van de pil beinvloeden. Nu ligt het er natuurlijk wel aan in welke week van je pilstrip je last hebt gehad van diarree en of het eenmalig was of meerdere dagen. Maar ik begrijp dat je gestopt bent met de pil? Groetjes, Josien
volgens mij staat er wel iets in de bijsluiter over de werking van de pil in combinatie met diarree/ braken Dus het zou wel kunnen, alleen is het een kleine kans... als je zekerheid wilt zal je een test moeten doen
Het was halverwege de pil en ook meerdere keren... tja, niet echt bij stil gestaan en zeker niet omdat ik toch wilde stoppen met de pil. Ik heb de strip daarvoor ook doorgeslikt, ivm vakantie. Als ik denk wanneer ik zwanger geraakt ben, kan ik nog niet positief testen. Maar ik kijk komende week wel. Maar ik voel me gewoon zo misselijk en die borsten zijn soms gewoon pijnlijk. Ook heb ik dezelfde tijd ineens last van bultjes op mijn kin. Dus het zijn allemaal van die tekens, maar aan de andere kant denk ik, tja wat is nou de kans dat het door de pil heen komt... Maar ik vraag me af wat die tekens dan kunnen zijn.
oh ja.... ik ben inmiddels gestopt met de pil. Dit was vrijdag de laatste... Dus als het zo is, zou het natuurlijk super mooi zijn
Die tekens zouden ook heel goed kunnen duiden op het ontpillen. Veel vrouwen hebben er de eerste maanden na het stoppen last van. Maar ik hoop natuurlijk van harte voor je dat je gewoon lekker al zwanger bent ! Groetjes, Josien
Nou het kan dus eigenlijk niet van het ontpillen zijn. dit omdat ik vrijdag gestopt ben met de pil en ik al zo'n 2 weken last heb van deze tekens. Maar ik wil ook gewoon realistisch blijven en ik ga er gewoon vanuit dat ik morgen ongesteld word, of dinsdag.... Maar ik denk misschien weten jullie wat dit nog meer kan zijn.