15-30 november 2013 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lies1988, 17 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Hallo,

Sinds afgelopen donderdag weet ik dat ik zwanger ben:D Volgens mijn berekening ben ik rond 21 november uitgerekend:) Ik voel me nog totaal niet zwanger, maar de testen liegen er niet om:)
    In het oktober/november 2013 mama's topic is het al erg druk zag ik, dus daarom ben ik een nieuw topic gestart. Zijn er dames die mee willen kletsen?

2. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    Ik kom gezellig meekletsen:)
    Vanmorgen een licht positieve test, dus als alles goed mag gaan ben ik 26 november uitgerekend.

3. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik wil graag meekletsen met jullie.. Weet sinds vorige week zondag dat we na 1,5 jaar en 6 Iui behandelingen eindelijk zwanger!!! Als het goed is ben ik 20 november uitgetekend.. We hebben op 28 maart de eerste echo door ons voortraject..

4. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    Gefeliciteerd Linda
    En lies natuurlijk ook, had ik nog niet gedaan sorry

5. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Wat leuk dat jullie komen mee kletsen:D Gefeliciteerd allebei en wat fijn dat je na 1,5 jaar zwanger linda! Succes met de eerste echo:)
    Hebben jullie al klachten/symptomen van jullie prille zwangerschap? Ik heb af en toe een wat zwaar gevoel in mijn buik, een iets opgezette buik en ik moet iets vaker plassen. Verder voel ik me eigenlijk totaal niet zwanger.
    Hebben jullie het al aan mensen in jullie omgeving verteld? Wij gaan het tweede paasdag vertellen aan onze ouders:)

6. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    Was al 2 dagen niet echt fit, vlagen misselijk en diarree. Dacht mss griepje. Maar vanmorgen weer misselijk toen ik wakker werd dus kon me niet beheersen en getest en een licht streepje. Had ik bij m'n zoon ook dus had wel een vermoeden maar dacht dat t de 1e ronde vast niet raak zou zijn, wel dus.
    Nog aan niemand verteld behalve manlief natuurlijk. Eerst vd week maar een cb test doen en als dat goed uitpakt gaan we de opa's en oma's weer blij maken;)

7. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Hoi dames, ik kom ook kletsen. Als het goed is ben ik rond 19 november uitgerekend, ik ben 4 wekend en 5 dagen zwanger. Ik heb niet echt kwaaltjes... Gevoelige buik, beetje menstruatie achtig en gevoelige borsten en af en toe een misselijkheidsvlaag... Wij hebben 5 april de eerste echo. Spannend allemaal hè?!

8. wynie

wynie Lid

20 jan 2013
    65
    0
    0
    #8 wynie, 17 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2013
    hoi,hoi! meiden gefeliciteerd!
    ik wil ook gezellig meeschrijven!
    vanmiddag een mooie oplopende test gedaan, op de eerste nod!
    dus volgens de berekeningen 24 nov. uitgerekend! precies 8 jaar na het uitgerekende weekend van de oudste ( was toen de 26e) grappig he! was bij ons de 1e ronde raak! wat een geluk he! ben zo blij! wij hebben het nog aan niemand verteld, en zoland het buikje niets verraadt, wachten we tot 3 maanden denk ik.
    kwaaltjes, ja hoor, vlagen van misselijkheid, spierpijn alsof ik fanatiek buikspieroefeningen heb gedaan, en met vlagen moe. ook was ik gloeiend warm vanmorgen, en me gevoel zei dat het raak zat!
    voor ons en derde wondertje, blijft toch heel spannend... hopelijk gaat alles goed, jongste is 4,5, 2 jongens.
    wanneer bellen jullie de vk?

9. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hai ladies!

Ik voeg me ook graag toe bij jullie!

Ik ben na een jaar gebruik van hormonen en veel ziekenhuisbezoekjes eindelijk zwanger!! Ben benieuwd of het er 1 of 2 zijn, ik had bij de laatste echo namelijk 2 eitjes zitten!

Als het goed is rond 21 nov uitgerekend!

Morgen moet ik naar het ziekenhuis voor een gesprek etc. Dan hoor ik ook wanneer ik de 1e echo heb.. Spannende tijden weer!

10. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    Meiden gefeliciteerd!!
    Hier vanmorgen een cb gedaan en die zegt zwanger:)
    Vandaag maar even de verloskundige bellen, ooooh ben hyper de pieper;)

11. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Gefeliciteerd allemaal en leuk dat jullie komen mee kletsen:D
    Het blijft echt een enorm wonder om zwanger te worden, vooral als het niet vanzelfsprekend gaat. Ik ging er eerlijk gezegd vanuit dat het bij ons erg lang zou gaan duren omdat ik jarenlang de Diane pil heb geslikt en mijn cyclus erg lang was na het stoppen met de pil.

Ik heb me afgelopen vrijdag online aangemeld bij de verloskundigepraktijk en de assistente zal deze week contact met me opnemen. Ben heel benieuwd!

Wat grappig trouwens dat de één zoveel klachtjes al heeft en de ander niet. Maak me soms wel zorgen omdat ik er bijna niets van merk, maar goed de testen liegen er niet om (foto-album).

Guusje, spannend of je zwanger bent van 1 of 2 kindjes:D

12. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allemaal gefeliciteerd!!! Super, zie ook een paar lotgenote die hulp nodig hebben gehad.. Hier weten al best veel mensen het omdat ook eigenlijk iedereen wist waar we mee bezig waren en als ze vragen of het gelukt is ga ik niet liegen.. Mijn tepels zijn gevoelig en af en toe soort menstruatie krampjes en heel erg moe maar verder niks.. Vrijdag de verloskundige ook al gebeld daar mogen we 24 april naartoe.. Moeders voor moeders zullen deze week wel contact opnemen.. Hebben jullie je daar ook voor aangemeld?

13. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    Wat ontzettend fijn voor jullie Linda!
    Geniet ervan en gefeliciteerd natuurlijk;)

14. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Nee snap ik linda dat je dan niet gaat liegen. Je omgeving was vast erg blij:D
    Ik zit een beetje te twijfelen over moeders voor moeders. Ik heb altijd gezegd dat ik daaraan mee wilde doen, mijn moeder heeft het zelf ook gedaan. Nu is het zo dat zo'n beetje ons hele huis vanaf 2 april een maand lang verbouwd wordt (badkamer boven, wc beneden, op zolder het dakterras, beneden een uitbouw en nieuwe vloer) en ik niet zo goed weet waar ik de flessen moet neerzetten.
    Verder werk ik 4 dagen in de week waardoor ik niet veel urine kan inzamelen thuis.... Wat zouden jullie doen?

Ik heb trouwens afgelopen zaterdag het Mijn 9 maanden dagboek van Pauline Oud gekocht en ik ben gisteren begonnen met erin te schrijven. Houden jullie ook zoiets bij? Ik ben aan de ene kant wel een beetje bang dat het straks misschien fout gaat en dat ik het boekje nooit kan afmaken.

15. wynie

wynie Lid

20 jan 2013
    65
    0
    0
    meiden, welkom ook he!
    ik doe niet aan moeders voor moeders, bewust.
    toen ik het bij de 1e deed, kwam er direct een buurvrouw mij meedelen dat ik degene was die zwanger was...weg geheimpje, bij ons in het dorp herkend iedereen de auto die het ophaald.
    daarbij heb ik horen zeggen dat er ook veel hcg hoormoon daarvan gebruikt wordt om in cosmetica en afvalproducten verwerkt worden, hmmm,. maar goed, ieder zijn keuze.
    vandaag voel ik me goed, vind het gewoon eng... vanacht wel heel levendig gedroomd, nare dromen ook.
    hebben jullie daar last van? het is ook zo pril nog...

16. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Jullie uiteraard ook allemaal gefeliciteerd ( had ik nog niet gezegd) :)
    Wij hebben het nog aan niemand vertelt, willen eerst de echo afwachten. Ik zat wel te twijfelen om het niet al aan mijn moeder te vertellen maar nog niet gedaan. Ik kan het eigenlijk nog niet geloven haha. De testen liegen er niet om en in het ziekenhuis bhebben ze ook het hgh gemeten en dat was ook heel goed. Ik kan niet wachten tot de eerste echo. Vandaag ben ik 4 weken en 6 dagen.. Ik zou bijna morgen ochtend weer willen testen haha.

Ik ga me ook aanmelden bij mvm.

Wel fijn om dit clubje te hebben, zitten allemaal in hetzelfde schuitje.:D

17. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    wynie, daar ben ik ook wel bang voor dat meteen de buren enzo het weten;) Ik zal me er vanavond toch nog even beter in verdiepen, misschien heb je wel gewoon een punt in de buurt waar je de flessen weg kan brengen.
    Ik voel me ook gewoon zoals altijd, ik vergeet soms gewoon even dat ik zwanger ben als ik het druk heb op mijn werk. Ik heb wel levendig gedroomd, afgelopen paar nachten slaap ik juist weer als een roos.

pepe, wanneer heb jij je eerste echo? Misschien heb ik het gemist, ik merk dat ik nu echt al vergeetachtig begin te worden:) Mijn eerste echo heb ik pas rond de 10 weken en ik kan echt niet zo lang mijn mond houden tegenover mijn (schoon)ouders!
    Ik kan ook nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben, ook gewoon omdat ik er nog niks of amper iets van voel!

18. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Volgens mij heb ik niet echt levendige dromen :(. Moet wel vaker eruit om te plassen.

Lies, ik heb 5 april de eerste echo, dan ben ik 7,3 weken. Omdat ik iui heb gehad doen ze eerst nog de 12 weken in het ziekenhuis. Daar heb ik dan 3 echo's incl. De 12 weken echo.

Ik vind het ook nog moeilijk te bevatten, heel onwerkelijk.

19. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Oh fijn, dat is al best snel:)

20. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

Hallo dames, allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik zou graag mee willen kletsen. Ik wist al een paar dagen dat ik zwanger was en het is gisteravond bevestigd door een positieve test! We waren nog maar net begonnen dus het is wel weer een hele verrassing. We zijn er super blij mee, nu hopen dat t goed blijft plakken. Ik ben uitgerekend op 24 november. Groetjes.

Deel Deze Pagina