Wie zit er nog meer rond uitgerekende datum?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door AuroraM, 29 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Oh jeetje, daar had ik nog nooit van gehoord, kalk op de placenta.. Goed van je dat je ter bevestiging een echo hebt gevraagd hoor, goed op jezelf passen! En zo'n infectie hebben terwijl je niks mag is ook zo rot! Maar zo bevallen lijkt me ook niet ideaal, lig je straks ziek in je kraam bed. Lekker rustig aan doen! Hoop dat de oliebollen wat geholpen hebben ;)

2. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Jeetje Aurora, jammer dat jullie kleine zo op zich laat wachten. Mss inmiddels wel geboren, dat hoop ik voor je!

Verder geen o&n baby's dus! Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar! Dat we maar snel onze kleintjes in onze armen mogen houden!

Hier verder geen nieuws. Vannacht wel rare ervaring. Wel een kwartier liggen shaken/rillen van de kou. Alles is m'n lijf bewoog. Vanochtend warm badje genomen, want alles deed er pijn van! Vandaag lekker rustig dagje, maar man wat wordt je daar lui van!

Alvast een fijne avond, kom straks even spieken of er al nieuws van aurora is!

3. AuroraM

AuroraM Actief lid

15 mei 2013
    167
    1
    18
    Gooi
    Vandaag om half drie, twee uur na aansluiten infuus, na 5 minuten persen is onze dochter Lola May geboren. Bevalling ging razend snel. Zo snel dat ik terwijl ik net aangeprikt was voor ruggenprik bij anestesie de eerste pers drang voelde aankomen.
    Gehaald naar de afdeling terug naar boven. Zoals ik vreesde was het persen weer best vreselijk. Maar duurde kort. Lola is helemaal gezond en prachtig. Wel erg onrustig geweest. Is voor haar ook pittig geweest. Nu zit ik van haar te genieten en ben in verwondering over dit nieuwe mensje. Dames die nodig moeten, succes!!!

4. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Aurora!! Klinkt inderdaad erg snel, maar je kunt nu lekker gaan genieten!

@hier ik heb nu sinds 2 uur heel veel harde buiken. Zou dit het begin zijn?? Is het herkenbaar voor iemand? Ik ben de tijdstippen aan het bijhouden om te kijken hoeveel minuten er tussen zitten, heb toch niks te doen :D
    Tot nu toe 3 tijden genoteerd en er zit 12 minuten tussen.

5. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Gefeliciteerd Aurora! Nu lekker genieten!

Spannend Foofer, hopelijk zet het door!

6. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Aurora, gefeliciteerd! Wat fijn dat alles in orde is! Ja Hysterisch, de oliebollen waren zeker lekker :D
    Ik heb zelf ook sinds een paar dagen harde buiken, maar bij mij zegt dat niet zoveel blijkbaar :p Ook heb ik wel echt last van fellere steken door mijn buik, maar kan ze nou niet echt krampen noemen, dus zal ook wel niet zoveel betekenen. Nou ja, fijne avond en we wachten het allemaal nog maar even af..

7. mappel

mappel Niet meer actief

Gefeliciteerd AuroraM:):)
    zo leuk:)

8. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Gefeliciteerd met jullie dochtertje Aurora!

9. Woensdag

Woensdag Lid

3 dec 2013
    59
    0
    0
    Gefeliciteerd! Fijn dat ze gezond is en dat het goed is gegaan!

10. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

gefeliciteerd Aurora! Geniet van jullie nieuwe wonder!

11. Slagroomsoesje

Slagroomsoesje Niet meer actief

aurora gefeliciteerd!! Geniet ervan.

Ik ben vandaag 39 weken. Nog 7 dagen te gaan. Wil zo graag bevallen heb er genoeg van haha. Ben ban dat ik over tijd gaat lopen, we gaan het zien.
    Morgen naar de verloskundige misschien dat ze iets voor me kan betekenen :p

12. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Gefeliciteerd Aurora!! Lekker van elkaar genieten! :D

Ik moet morgen naar de VK en dan kijkt ze of ze me kan strippen. Dan ben ik 40+5 weken. Ben benieuwd!

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @aurora gefeliciteerd!!

@foofer hopelijk zette t goed door en ben je aan t bevallen of hwb he je kind al in handen

@hys ik hoop dat ze uwts vooe je kunnen betekenen morgen. Je loopt alweer tegen de 41 wk, yuk.

@slagroom ik twijfel of ze nu al iets voor je doen. Ik ga iig even informeren morgen wat t beleid is bij de praktijk

14. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    Aurora gefeliciteerd wat fijn dat het zo snel is verlopen

hier heeel slechte nacht gehad zoveel pijn ik dacht dat de weeen begonnen waren kan niet meer liggen in bed kan wel janken mijn heupen en liezen doen zoveel pijn sorry voor het geklaag ik hoop gewoon dat ze snel komt want als het zo blijft hou ik het niet vol

15. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Het heeft helaas niet doorgezet hier :( Denk dat ik het strippen morgenochtend echt nodig heb, even dat extra zetje.
    Ik slaap in ieder geval nog wel goed dus ik ben goed uitgerust ;)

@Hysterisch veel succes bij de vk!

@slagroomsoesje Ik hoop dat de vk iets voor je kan betekenen, maar niet iedere vk doet iets voor de 40 weken.

@Aurora hoe gaat het met je? Alles een beetje kunnen laten bezinken en lekker aan het genieten van je kleine meid?

@nedjla tja het is even doorbijten meid. Misschien was het even 1 nachtje zo en is het vanavond weer normaal. Positief blijven :)

16. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Jaloers!
    Ik heb zulke kl*te nachten. Dit ga ik geen 2 wk volhouden.

Wel jammer dat t niet heeft doorgezet. Hopelijk icm t strippen en nog 1 nachtje dat t tot resultaat komt

17. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113

18. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @missmara Sowieso is iedereen er nu zo op gespitst of er al iets gaande is. Als je niet snel genoeg een reactie geeft op whatsapp berichten ofzo wordt er meteen vanalles gedacht.

Mn buuf (oudje, wel aardig hoor) maar die lijkt er wel op gefocussed. Vl had haar gisteren had lijn, dan wordt er altijd naar mij gevraagd en zei vl dat ik pijn had gehad die nacht. Maar voor dat hij kan zeggen dat t bij mn ribbenkast zit, is t meteen owh...bla weeën..?
    Dan ook aanbieden als ze nog iets kan doen als t begint we maar moeten bellen. Aardig hoor maar alsof ik mn buuf ga bellen als de weeën beginnen...Ik bel helemaal niemand. Ja vl mag de vk bellen. En als er echt extra steun nodig is heb een moeder.
    Die buuf als ze een onbekende vrouw ons pad op ziet lopen denkt ze wsl dat de de vk is. Aardig bedoeld allemaal maar ik vind t rete-irritant.

19. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Hier rommelt het nog steeds maar er is niks....
    Straks naar de vk en dan gaat ze strippen.
    Gisteren nog even gedacht dat het fout ging.
    Inene flinke hoofdpijn en duizelig bij elke voorwee en harde buik, heb me even goed miserabel gevoeld.
    Dit ook aan de vk voorgelegd en ze zei dat ik het even moest proberen met 2 paramolletjes en goed eten.
    Daarna belde ze toch ietwat bezorgd terug of ik geen andere klachten had en dat als het niet beter werd ik aan de bel moest trekken.
    Gelukkig ging het over toen we thuis waren (waren nog even bij schoonouders geweest), maar ja, toen kwam die explosie bij ons in de straat en werden de voorweeën weer behoorlijk door de schrik en zat ik (dankzij die horrormonen) even een flink potje te janken....pfffff ben er klaar mee!!!

20. Slagroomsoesje

Slagroomsoesje Niet meer actief

MIjn oude vk had mij wel gestript voor de 40 weken. Dus ff vragen vanmiddag wanneer hun het doen. Hoop het wel hihi.

Ik heb al weken gebroken nachten door mijn jongens :(.
    Ben echt op en wil gewoon bevallen.

@Bouwjaar ik heb ook al een aantal mensen gehad die vragen of het al geboren is of dat het al rommelt.
    Zet ik op fb neer dat ik 39 weken zwanger ben krijg ik een pb of het al geboren is.. uuhhh nee dat zie je toch.

Deel Deze Pagina