Nog niks dames.... Jammer foofer! Hoop dat ze je snel wat helpen, wat lijkt me dat erg zeg zo overtijd lopen! Weer een hoop voorwerk dus hier bij de dames. Irritant dat je gewoon niet weet waar je aan toe bent! De telefoontje enz vallen hier wel mee, maar lijkt me idd irritant! Zeker van je oude buufje bouwjaar.... Hoop gewoon dat het snachts gaat gebeuren, dan checkt nieman je!
Het lijkt alsof de harde buiken wel wat toenemen, maar om het nou echt voorweeen te noemen.... Straks in ieder geval naar de verloskundige, ik ben benieuwd of ze iets doen. Ben nu 40+4, maar heb zo het idee dat ze pas iets doen vanaf 41. Spannend allemaal!
Hey hier nog niet beter waar die pijn vandaan komt zo in eens kan haast niet lopen verschikkelijk nu eerst maar is proberen om te gaan slapen
Hallo dames, Ik kom er even tussen vallen. Ik ben zaterdag 38 weken dus niet echt rond uitgerekende datum. Maar ben benieuwd naar iets. Afgelopen zondag avond in ziekenhuis geweest vanwege veel pijnlijke harde buiken. Alles goed met de beeb. Gyn kwam even kijken en ik heb dus 2cm ontsluiting. En toen voor gekozen om naar huis te gaan. Vanochtend controle gehad. Gyn verteld nog steeds heel veel harde buiken, niet constant pijnlijk. Sinds gister ook last van benen, liezen en onderrug. Ze zag staan over de ontsluiting en zei van ik kijken of je al meer ontsluiting heb en gelijk strippen. Nu lees ik dus dat ze strippen meestal pas na 40 weken doen. Is iemand van jullie al zo vroeg gestript??
Wachten duurt lang he zo.. Helemaal als je al wat voorweeen hebt. Word wel heel moe van iedereen die vraagt "en en en en?" Ugh, hou je mond, jullie horen het vanzelf wel Sterkte iedereen!
Ik ben ook jaloers op de dames die goed slapen vanacht helemaal niet geslapen, heb zo vlak voor de bevalling ineens last van aambeien. Zo erg nog nooit gehad, pijn is ondraaglijk dus ook flink zitten janken zit er compleet doorheen. En vanwege de pijn heb ik voor het eerst sinds weken van hoop dat die baby even blijft zitten Hopelijk werken de strippogingen bij jullie! Hier doen ze dat niet helaas. Sterkte dames!
Nou, ik ben gestript hoor. Heb de hele dag al harde buiken bij alles wat ik doe en niet doe. Moet morgenochtend de VK bellen hoe het gaat en als er niks is gebeurt komt ze me van het weekend nog een keer strippen. We hebben vast een afspraak gemaakt voor dinsdag maar ze denkt dat die al niet meer nodig zal zijn, dus ben heel benieuwd
Mij heeft de vk vanmiddag ook proberen te strippen. Mijn bmm was nog niet helemaal verstreken maar er was wel al 1cm ruimte. Nu veel gelopen (we moesten nog een brilletje zoeken voor onze dochter) en dus ook weer harde buiken en voorweeën. We zullen zien waar het schip strand @Miesje25 Ze doen het inderdaad meestal rond de 40 weken, dan hebben ze de beste kans dat het ook wat doet. Strippen geeft geen zekerheid dat het aanslaat en dan zit je dus met veel weeën en harde buiken die niks doen. In jouw geval zou het kunnen werken omdat je al ontsluiting hebt.
Dag iedereen, Mag ik meekletsen? Ben vandaag 39 weken en zo onwijs ongeduldig! Dinsdag pas weer naar de vk, al wel veel harde buiken en gerommel in mijn buik! Ik wil zo graag dat het komt! Zou de vk dinsdag met bijna 40 wkn al iets kunnen doen, zoals strippen? Of wachten ze tegenwoordig tot 41 of zelfs 42 weken? Het is mijn eerste kindje, dus ik heb eigenlijk geen idee hoe dit normaal gaat! Iedereen succes met nog geduld opbrengen! Ik hoop dat jullie kleintjes snel komen!!!
Bij mij konden ze de baarmoedermond niet goed vinden, omdat hij nog te ver naar achter gekanteld is, dus konden ze ook niets strippen. Meestal schijnt het ook een teken te zijn dat het nog niet zo ver is. Maar morgen willen ze nog wel keer kijken, dus dat is fijn!
Bedankt voor je reactie Missmara! Ik heb ook zo'n gevoel dat ze nog niks gaan doen, behalve als mijn bloeddruk wellicht is gestegen weer. We zullen zien! Hebben ze je wel gezegd wanneer er evt wel iets wordt gedaan in jouw geval?
Dat is spannend woensdag! Jammer dat er joh niks gedaan kon worden! Hopelijk morgen wel! Succes!!! Ps. hoeveel weken ben je zwanger nu? Ik heb trouwens nu in een half uur al 4 harde buiken gehad... Pfff! Gelukkig niet echt pijnlijk! Maar je gaat direct hopen hè!
@elvina hier ook een aambei. Ik had er vooral veel jeuk van. Sperti helpt bij mij tegen de jeuk Waarom strippen ze bij jullie niet? Vaag. Ik heb een afspraak voor volgende week woe, als t er dan nog zit gaan ze me indien mogelijk strippen. Maarja dan moet er wel iets van ontsluiting zijn. Ook wordt 42 de max heeft ze gezegd, met 41 + wordt je dan langs de gyn gestuurd @Miesje25 en sally vanaf 40 wk strippen ze dus bij ons, als t kan @woensdag ik heb bijna meelij met je. Sterkte
@sasje ja ik dacht zelf ook al dat het was doordat ik al ontsluiting heb. @bouwjaar1979 ik had ook niet verwacht dat ze me zou strippen omdat ik inderdaad altijd lees dat dames meestal al minimaal 40 weken zijn als ze gaan strippen. Ik wacht rustig af of er iets gaat gebeuren. Maar ik verwacht er eigenlijk niet veel van als ik eerlijk ben, al hoop ik het natuurlijk wel.
@bouwjaar ik heb ook Sperti maar dat hielp deze keer niet, heb het dan ook nog nooit zo extreem gehad! Gister zalf bij de huisarts gehaald, dat verdoofd het iets. En ik neem paracetemol met slapen anders kan ik niet liggen. Geen idee waarom ze niet strippen, misschien volgende week dan ben ik ruim over tijd. Vanacht droomde ik dat de baby werd geboren, helaas maar een droom haha verlang wel naar ons meisje hoor, ben nu wel erg nieuwsgierig en jullie? Sterkte allemaal vandaag! Ik ga maar bij mn ouders zitten vandaag zodat ze beetje kunnen helpen met mn dochter, ik ben nu helemaal niet meer mobiel.