Gefeliciteerd bouwjaar! Geniet ervan! Gisteren is om 11:17 onze dochter geboren! Ze doet het goed voel me zelf ook goed ondanks dat ik veel bloed heb verloren. Dames zet m op, hopelijk allemaal snel jullie kleine wonder vast!
Gefeliciteerd Bouwjaar en Elvina! Nu herstellen van de zwangerschap en bevalling. Hoop dat jullie je snel weer goed voelen. Heerlijk dat de baby er is he? Aan de dames die nog niet bevallen zijn, Dat zal niet mee vallen. Sommige lopen nu flink over tijd. Ik heb met mijn zoontje die nu nu 2,5 is tot 41.6 gelopen. Pff wat was dat zwaar. Op het laats geloofde ik niet dat hij ooit nog geboren ging worden. Schreef toen op een ander forum en de een na de ander beviel behalve ik. Maar jullie gaan ook bevallen.Dus heel veel sterkte met die kei zware laatste loodjes!!!
ja begin het ook zat te worden, geloof er ook al bijna niet meer in...haha. Bouwjaar, hoe is je bevalling gegaan? En een dochter dus, van harte gefeliciteerd!! missmara, we lopen gelijk op!
Hoi, Ik ben op 7 januari bevallen van mijn superlieve zoontje! De bevalling ging erg snel. s' Ochtends vroeg rond 8 uur begonnen met infuus en net na 13 uur bevallen. Nu flink aan het bijkomen en druk in de weer met borstvoeding goed krijgen. Gefeliciteerd Bouwjaar en Elvina! De rest nog even doorzetten. Veel aanstaamde mama's overtijd in dit clubje wel!
Gefeliciteerd woensdag! Ik ben vandaag niet gestript, geen ontsluiting, en mijn baarmoedermond nog niet verweekt had me voorgesteld om lekker thuis te bevallen, maar moet toch rekening gaan houden met een inleiding in het ziekenhuis.. tja.. maar gewoon doorgaan dan he..
oh wat balen zeg missmara! Is het je eerste kind? Ik ben woensdag bij vk geweest, had 1 cm ontsluiting en half verweekt. Had gestript kunnen worden maar ervoor gekozen om het nog even niet te doen omdat ik uit ervaring weet dat het dan bij mij toch niet werkt. Nu ga ik morgen opnieuw en dan word ik wel echt gestript. Hopelijk zet het dan van het weekend door..... heb wel veel krampen en pijnen maar niet regelmatig... Gefeliciteerd met je zoontje Woensdag!
@ woensdag gefeliciteerd!! @ loeka ik vond t wel heftig maar is goed gegaan. Laatste 2 cm ontsluiting vorderde niet echt. Vk had voorgesteld toch naar t zh te gaan om daar de vliezen te breken, en toen ze dat daar deden bleek ze in het vruchtwater gepoept te hebben. Gelukkig lag ik er al anders moesten we alsnog heen. Verder had ik niet echt krachtige persweeën dus zelf flink aan de bak. Redelijk gescheurd maar gelukkig net geen totaal ruptuur. Ze was 3 kwartier aan t hechten. Heb daar nu weinig last van overigens. Sterkte voor iedereen die nog wacht.
Gefeliciteerd woensdag! Sterkte dames, ik weet er alles van om te moeten wachten. Eerste dochter 11 dagen overtijd en nu waren het er 8.. Bouwjaar, ik heb weinig last gehad van het bloedverlies. Ze waren ook verbaasd dat ik zo snel weer vrolijk rond liep. Hechtingen zijn niet leuk, vorige keer veel last van gehad. Nu heb ik 2 kleintjes en ook geen last eigenlijk. Ik ben poliklinisch bevallen omdat ik drager ben van gbs was dat nodig, daarna 24 uur blijven voor observatie. Vk was wel beetje gemeen, ik smeekte om pijnstilling dus eerst ctg gemaakt worden. Lukte niet uiteraard. Ze hadden het net zo lang gerekt tot ik persdrang had dat ging gelukkig erg vlot. Achteraf wel blij, heb het nu bewuster meegemaakt en minder last daarna. En vanwege het bloedverlies maar goed ook dat ik al in het zh was. Nu lekker thuis en aan het genieten van mn 2 dames!
Voor alle dames die inmiddels bevallen zijn; van harte gefeliciteerd!! Ik moet helaas nog geduld hebben. Vanmorgen zijn we naar het ziekenhuis geweest om een ctg, echo en een afspraak te maken voor de inleiding (iets waar ik heel erg tegen op zie ) Ik wil zo graag op de natuurlijke wijze bevallen onder begeleiding van mijn reguliere vk. Maar dat zal er waarschijnlijk niet in zitten Maandag moeten we weer terug naar het zh voor ctg en een inwendig onderzoek. Is mijn bmm rijp genoeg breken ze dinsdagochtend de vliezen en anders moet ik woensdagavond gaan en dan brengen ze een ballonnetje in en moet ik gelijk daar blijven. Dus onze zoon is er volgende week sowieso. Gelukkig is alles in orde met de kleine man en schatten ze hem (met een marge van een pond) op 3600gram.
We zitten echt in hetzelfde schuitje Sasjuh, had me ook een natuurlijke thuisbevalling voorgesteld. Is je bmm al wel wat verstreken en rijp? Bij mij nog niet ik ga ook maandag naar het ziekenhuis voor controle. Wel fijn dat alles goed gaat in de buikjes
Maandag controleren ze mijn bmm. Tenzij nu de vliezen natuurlijk. *waar ik stiekem heel hard op hoop*
Ik ben om 5u gestript en sindsdien om de 8 a 10 minuten weeenachtige krampen....hoop dat het doorzet! Anders morgen consult ih ziekenhuis en ma of di inleiden... En voel jij al wat?