vraag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door skay, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skay

skay Niet meer actief

Hoi hoi

Even een vraagje ik heb in September een kindje gekregen via een keizersnede. En ben in December voor het eerst goed ongesteld geweest wel 6 dagen heel erg bloeden. Nu moest ik ook weer ongesteld worden maar dat werd ik niet vanmiddag stiekem testje gedaan bij me ouders op de wc en die leek positief. Nu heb ik al twee kindjes de eerste kwam binnen 2 maanden de tweede is na 6 jaar gekomen via de medische weg in september. Kan dit of is er ook een kans dat hij vals positief is. Zal straks even foto bijvoegen zit nu nog bij me ouders. Wie o wie kan me helpen.

2. niseje84

niseje84 Lid

21 mrt 2013
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat je hormonen je lichaam wel uit zijn, aangezien je menstrueert. Je hebt nog wel 9 maanden zwangerschapshormonen in je lichaam maar dat is naar mijn idee anders dan je hormonen ivm menstruatie! Mijn antwoord is puur gebaseerd op mijn idee hoor. Ik denk dat je zwanger bent! Trouwens, ben in maart bevallen en toen na het uitblijven van mijn menstruatie in juli, een test gedaan en deze was toen negatief... Dus ja, ik denk zwanger!

3. skay

skay Niet meer actief

Dit was de test binnen een minuut met middag urine.

Bijgevoegde bestanden:

4. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.971
    3.976
    113
    Uh lijkt me vrij duidelijk...

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    die test geen twijfel over mogenlijk!!zwanger!

6. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Die is heel duidelijk!

7. skay

skay Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties. We zijn er onderste boven van en ook heel blij hoor maar nooit verwacht dat het al zo snel zou gaan nadat we voor de tweede ruim zes jaar zijn bezig geweest. En nu is me uitgerekende datum de dag dat me tweede kindje 1 word.

8. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Gefeliciteerd! Leuk!

9. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Oh jeetje dat zal pittig worden! Kan me voorstellen dat je dit even moet laten bezinken. Maar het is denk ook wel weer leuk dat ze samen op kunnen groeien. Gefeliciteerd meis!

10. niseje84

niseje84 Lid

21 mrt 2013
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Proficiat!

11. Didi5

Didi5 Actief lid

17 nov 2012
    297
    44
    28
    Rotterdam
    Het zal wel eerst eventjes schrikken zijn, maar het is tevens ook geweldig nieuws!!! Gefeliciteerd meid! Nu lekker van genieten

12. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113
    Omdat het dubbel plaatsen van berichten niet is toegestaan doen we dit topic dicht.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina