hoi ik ben op zoek naar lot genoten die ook in de wachtweken zit. zelf zit ik in het beging van de wachtweken. zondag de terug plaatsing gedaan. zou erg fijn vinden om met iemand te ervaringen te delen. ik hoop dat ik reactie krijg
Ik heb gisteren een tp gehad van mijn eerste cryo, blasto aa, ingevroren op dag vijf en nu dag zes terug geplaatst! Dus lopen echt gelijk op. Wanneer mag je testen? Ik 22 augustus een bloedtest!
Ik zit in het laatste gedeelte van mijn wachtweken, donderdag ga ik testen. Is dan 14 dagen na mijn eigen eisprong en 10 dagen na de terugplaatsing. Denk alleen niet dat het raak is... Doe jij IVF of ICSI? Is dit je eerste poging? Hoe oud ben je? En hoe lang ben je al bezig met zwanger worden? Als je iets niet wilt vertellen is dat goed hoor, maar zou graag wat meer over je willen weten.
hoi wat fijn dat ik eens reactie krijg. en poppetje wat leuk dat we zo samen op lopen kunnen we echt ervaringen delen. want die onzekerheid breekt soms echt op. ik mag ook 22 bloed test dus afwachten maar denk wel dat ik 1 of twee dagen eerder een gewone test ga proberen hoor. zijn jullie ook in uz in gent? ik wel suzanne ik ben bijna 26 mama van een zoon (hoop niet dat ik jullie er pijn mee doe of want snap alle gevoelens van wat zeur je je heb er 1) zie het als dat het kan hou moed!!! jullie allebei. onze zoon is een groot wondertje want artsen hadden opgegeven maar voor psychische redenen toch nog laatste icsi kans en jawel. na drie jaar wachten is het gelukt en na drie pogingen icsi. waarvan er 1 is afgebroken. ik ben nu aan de eerste icsi poging bezig voor nummer twee en hoe oud zijn jullie? suzanne waarom denk je dat het niet gelukt is? 10 dagen na tp is toch wel vroeg om te testen of niet? nou ik duim voor jullie hoor.
@babycomp: ik zit in Voorburg in het ziekenhuis. Gun het je ook echt wel, maar vind het inderdaad wel moeilijk als mensen het hebben over een tweede kindje, ik wil al zo graag dat ene kindje... Jij weet zeker dat je mama bent, ik moet nog maar afwachten of ik het ooit ga worden. Wel fijn zeg voor jou dat het toch gelukt is, je zoon is dan inderdaad een wonderkind! Ik ben 32 en heb vorige week maandag de laatste cryo van IVF 1 teruggeplaats gekregen. Denk dat het niet gelukt is door de signalen die mijn lichaam me geeft en ken mn lichaam inmiddels goed genoeg. Ook ben ik ziek en heb ik zondagavond een heel klein sliertje roze slijmverlies gehad, is bij mij nog nooit een goed teken geweest. De terugplaatsing was bij mij in eigen cyclus en had dus ook een eigen ei, zit donderdag 2 weken na mijn eisprong, dus zou dan positief moeten kunnen testen ALS ik wel zwanger zou zijn. Maar moet dan begin volgende week ook nog bloed laten prikken om er 100% zeker van te zijn of ik wel of niet zwanger ben.
Babycomp wij lopen ook in Gent bij prof Gerris! manlief is 33 en ik bijna 36. En nee je zeurt niet, een drang voor een tweede zal net zo sterk zijn als mijn dwang voor de eerste! En ja dat je geluk hebt met één ok maar je wens is daardoor niet minder sterk, lijkt me. Gent is fijn hè! Behalve dat ik gisteren 2,5 uur moest wachten op mijn tp, maar voor een blasto aa met je wat over hebben. Waar kom jij zelf vandaan? Wij de drechtsteden.
suzan ik ken en begrijp daarom je gevoelens helemaal!!!! ik heb ooit hetzelfde gelopen als jou!!! hou moed echt begrijp het nu moet gebeuren maar bedenk zolang er nog pogingen over zijn kan het nog!!!. maar snap het helemaal het wachten, weer opnieuw beginnen elke keer weer die hoop is zwaar erg zwaar. ik hoop zo dat het lukt voor je!!! het is je gegund!!! hoi poppetje wat leuk ik ben ook bij gerris leuke man vinden wij. ja er zit natuurlijk ergens verschil al is dat helaas moeilijk uit leggen aan iemand die nog geen kindje heeft. al vind ik je reactie erg fijn. kijk iedereen zegt en ik weet dat het waar is dat er tussen 1 of geen groot verschil is. en echt iedereen hoort het mee te maken. maar inderdaad de drang is erg groot ik weet nu hoe het was en voelt en zou zo graag nog een keer meemaken en nog belangrijker hem een broertje of zusje geven. maar ik ben natuurlijk erg dankbaar met 1. en ja dat is gent die belgen kunnen je gerust een klein uur laten wachten maar 2.5 uur heb ik nog nooit meegemaakt gelukkig verschrikkelijk zeg. en dat met een volle blaas!! wij komen 's gravenpolder. nog nooit gehoord van drechtsteden waar ligt dat dan? nou ik hoop zo dat het mag lukken voor je hoelang zijn jullie al bezig of kan ik dat ergens lezen?? voel jij jezelf nu anders sinds tp? kan natuurlijk ook van utrogestan komen. echt hoop zo dat het mag lukken bij je.
o poppetje sorry zie het al sinds 2009 ja is allang. grr dat wachten ej o daar alleen werd ik altijd al zo boos van zeker wanneer er steeds meer mensen rondom heen zwanger worden. echt hou moed hoor bij mij had gerris ook gezegd kunnen beter stoppen. bij ons ligt het ook aan zeer weinig en erg slecht zaad. bij jullie ook begreep ik. nou bij ons zijn er tot nu toe nog steeds geen ingevroren. terwijl ik stees rond 12 embryo's zit. dus kom op bij jullie moet er echt wel 1 goede tussen zitten of anders komt ie nog!!!
Prof gerris is heel fijn. Wij hadden poging één geen tp. Nu dus een verse topper gehad op dag drie, nu mijn eerste cryo en nog één in de vriezer. De prof ziet gelukkig nog wel hoop.. Manlief is vorig jaar opgenomen geweest om af te kicken, daarna pas de mmm in gegaan. Ik woon een kwartier vanaf Rotterdam. Dordrecht ligt tussen Rotterdam en Breda in! Voel me hetzelfde, af en toe een steekje, maar ik heb nu met cryo geen hormonen of utro hè! Jij wel al gekke tekenen?
@poppetje: geen utro? Waarom niet? Ik gebruik altijd utro na een terugplaatsing, zelfs 3 keer per dag, ben er 2 dagen voor de terugplaatsing al mee begonnen...
ja waarom geen utro? wist niet dat dat niet moest bij een cryo. mare dordrecht weet ik wel te vinden je schreef iets anders geloof ik nou zie je als gerris nog hoop heeft moet het goed komen. we hebben nog een poosje te gaan helaas voor we het weten afwachten maar. ik voel me ook hetzelfde hoor. denk wel dat te vroeg is om iets te voelen. slaap alleen slecht en dat had ik bij men zoon ook maar zal wel aan de utro liggen. moet toch even kwijt heb net een sms gehad van gent dat er 1embryo is in gevroren nou dat is voor ons toch echt apart. kan het zaad beter worden met de tijd? lijkt mij niet toch? het is nu nog steeds erg weinig maar vorige keer was ook erg slecht en niet beweeglijk. en nu was het 100 procent beweeglijk wat zh toch ook wel beetje raar vond. begrijp het ook niet.
@babycomp: wanneer kan jij testen dan? Helaas kan de utro inderdaad klachtjes geven, is afwachten inderdaad... Het produceren van het zaad is natuurlijk een momentopname, maar zoveel verschil is wel vreemd ja. Hopelijk is die ene cryo niet eens nodig en lukt het nu gewoon!
Dordrecht eo noemen ze de drechtsteden Wat fijn toch een cryo! En ja zaad kan variëren, die van manlief schommelt tussen de 500000 een 2000000. Gent doet dat vaker bij een cryo, to in eigen cyclus bij een regelmatige eigen cyclus! Maar lukt dit niet, vraag ik bij de volgende cryo wel utro vraag!
suzanne ik moet 22 aug bloed test maar denk dat ik 1 a 2 dagen van te voren een gewone test probeer. en jij donderdag toch heb je dan een bloed test? ik heb bij mijn zoon 2 dagen van te voren een gewone test gedaan en die gaf toen al heel licht aan. want dat terug bellen kan na de bloedtest ook weer even duren ik kon niet meer wachten toen. poppetje haha vandaar!! en ja dat zaad ik begrijp er nog steeds niks van ook niet van al die uitslagen hoor. ik heb nu al zovaak met z'n potje onder men arm na zon zh gemoeten. en nog steeds weet ik niet hoe het zit. ja ik heb natuurlijk nog nooit een cryo gehad dus ben daar (nog) niet zo in thuis. nou hopen dat het niet nodig is om volgende keer de utro te vragen!! weer een dag voorbij nog 10 te gaan.
Ik zit ook in het uiterste begin. Heb gister een tp gehad.. Dit is onze tweede ivf poging. Spannend is het allemaal he. Ik duim voor een hoop plak baby`s. Heel veel succes meiden, toi toi toi..
hoi taatje nou zeker duimen we voor plak baby's hoop dat het ook voor jullie niet allemaal voor niets is want als ik zo lees heb je er ook al wat voor moeten doen. moed houden!!!
Babycomp is ook pas mijn eerste cryo en pas tweede tp hoor Maar gerris zei dit al bij onze evaluatie na de eerste tp, manlief loost zaad in het ziekenhuis tegenwoordig.
ja mijn man ook in zh want we moeten een dik uur rijden. vind hij altijd verschrikkelijk in die vieze kamertjes maar ik bedoelde met men potje: we zijn in goes geweest voor onderzoeken, wel 4 a5 keer in moeten leveren in vlissingen en daarna nog eens paar keer in gent. en nog voor invriezen natuurlijk hebben jullie dat ook moeten doen? wel knap trouwens van je man dat afkicken geen moeite meer mee?
Wij hebben geen zaad ingevroren in Gent. Jullie rijden duidelijk korter naar Gent, wij rijden minimaal 1,5 uur.. En is knap van manlief, hij is 8 weken opgenomen geweest maar gaat nu al sinds begin 2012 goed. Soms moeilijke momenten maar sinds mei vorig jaar geen terugval gehad.
@poppetje: zou ik maar doen, dan weet je tenminste zeker dat het in ieder geval niet aan je slijmvlies ligt als het niet lukt. @babycomp: morgen is de urinetest, heb nog geen afspraak voor de bloedtest, maar ga denk ik morgen of vrijdag bellen om te vragen of dat zaterdagochtend kan. Krijg dan maandag de uitslag. Maar ga zaterdag wel weer een test doen als deze morgen niet positief is, als ie dan zaterdag nog niet positief is, dan is het gewoon inderdaad weer niet gelukt. @Taatje: ook hier welkom en hoop dat je mooie cryo jullie een prachtig kindje op gaat leveren! @all: denk trouwens nu helemaal dat het niet gelukt is, ben nog steeds ziek, heb weer last van de exceem op mn hoofd, mn borsten zijn nauwelijk gevoelig meer en mn buik wordt (door de griep) eerder platter dan dikker.