Wie zit er ook in de wachtweken?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door babycomp, 13 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babycomp

babycomp Actief lid

10 aug 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    en suzanne hoe is het??:(

2. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    De test was licht positief, maar durf na de vorige 2 miskramen en deze lichte test niet echt meer blij te zijn. Vind het verschrikkelijk spannend en ga morgen of zaterdag ook nog bloed prikken. Maandag 2 september hebben we de eerste echo, als de bloeduitslag goed is, dan worden het zeer spannende weken! Gelukkig zit er een week vakantie tussen, hopelijk kan ik het dan een beetje loslaten. Ga het denk ik wel heel lastig vinden om het verborgen te houden voor mn schoonouders, maar wil het eerst aan mn eigen moeder vertellen en we willen na de vorige 2 keer ook eigenlijk eerst een goed echo voordat we het durven te vertellen.

3. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Suzanne, gefeliciteerd meid. Hoe onzeker ook, probeer er van te genieten. Het blijft altijd onzeker..
    Geniet lekker van je vakantie..

4. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Taatje: dankje meis en dat genieten komt wel als de bloeduitslag van morgen en de echo van 2 september goed is.

5. babycomp

babycomp Actief lid

10 aug 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    o spannend!!! probeer te genieten joh gefeliciteerd hoor.
    na hoeveel weken heb je vorige twee keren een miskraam gehad dan? kan me voorstellen dat dat inderdaad nog meer spanning mee brengt.

nou ben benieuwd zaterdag dan. het is je gegund hoor!

6. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ik ga morgen al bloed prikken, mn lief gaat mee voor het vervoer en de steun! :D Krijg dan ook morgen gelijk de uitslag!

De eerste keer was mn hcg steeds al aan de lage kant en was er bij de echo's ook geen hartje te zien en bij de tweede heb ik steeds bloedverlies gehad, toen is het niet eens tot een eerste echo gekomen. Bij de eerste had ik volgens mij trouwens ook bloedverlies bedenk ik me nu. Het ging in ieder geval bij beide snel mis. :(

7. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik ga voor je duimen maar heb er een goed gevoel over dat dit het wordt!

8. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @poppetje: hoop echt heel erg dat je gelijk hebt! En daarna ga ik voor jou duimen! ;)

9. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ik heb steeds het gevoel dat ik ongesteld aan het worden ben, worden 2,5 zware weken...

10. babycomp

babycomp Actief lid

10 aug 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    nou fijn dat je morgen al terecht kan en niet nog meer dagen moet wachten. duim voor je en kom morgen weer kijken.

11. babycomp

babycomp Actief lid

10 aug 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    hey poppetje

hoe is het met jou?? o ik voel me zo onzeker ben echt bang dat het niet lukt. sommige klachtje denk ik ja die horen erbij maar er zijn er ook genoeg die ik niet heb.

voelt u al wat anders dan normaal.
    echt verschrikkelijk dat wachten en die hoop maja nog een week te gaan.

12. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Hier helaas niet zulk goed nieuws, mn hcg was maar 51 en volgens de gyn is dat twijfelachtig.

Het kan nog alle kanten op, maar ik geloof er niet meer in en heb ook het gevoel dat ik ieder moment ongesteld kan worden. Heb onwijs last van mn buik en ook wel van mn rug...

Ben zo verdrietig en moet nu tot 2 september in onzekerheid zitten als ik niet voor die tijd al ongesteld word, dan pas heb ik de eerste echo. Eerder weer bloed prikken levert volgens hun mogelijk alleen maar meer onzekerheid op als het weer twijfelachtig is.

13. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Suzannelillian wat rot! Duim voor je dat het ineens omhoog schiet!!!

Babycomb voelt nu anders maar bang dat mijn lijf me voor de gek houdt! Nu niet door de utro want die gebruik ik natuurlijk niet!

14. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @poppetje: dankje, geloof er zelf niet meer in...

Hoop voor jou dat het bij jou raak is!

15. babycomp

babycomp Actief lid

10 aug 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    suzanne kun je niet eerder over twee dagen ofzo nog een gewone zwangerschaptest doen als deze dan duidelijk of helemaal niks is kun je er misschien al wat mee want tot 2 sep:( duurt heel lang.
    wat een gezeur toch allemaal. waarom krijgt ook niet gewoon iedereen normaal een kind:x

poppetje waar heeft u last van dan? en ja ik ben ook bang dat men lichaam me voor de gek houdt zou zeker niet de eerste keer zijn namelijk:)

16. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @babycomp: dat ga ik sowieso nog doen, twijfel alleen tussen morgen en zondag... Alleen zegt dat ook weer niks, want bij de eerste miskraam ging de CB gewoon van 1-2 naar 2-3 naar 3+ weken en toen was het ook niet goed, hebben niet eens een kloppend hartje gezien. Tot 2 september wachten duurt inderdaad nog heel lang, maar zonder bloedverlies vrees ik dat we alleen dan zekerheid krijgen. Het is inderdaad heel oneerlijk, wij zijn al 4,5 jaar bezig en bij anderen gaat het zomaar vanzelf... Ben vaak bang dat onze wens nooit uit zal komen, word hier zo moedeloos en verdrietig van!

17. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Babycomp, u ook ;) ben 35 maar nog geen u ;)

Heb de dag van steken gehad, de dag erna één, woensdag een paar, gisteren een paar naaldensteken, verder soms lichte menstruatiekrampjes! Verder mooie en lichte koppijn.

En jij?!

18. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Susanne, rot zeg.. Pff hoop dat het nog verbeterd.

Ik ben zelf ook heel onzeker op het moment. Vind het zo lastig, voel van alles maar eigenlijk ook helemaal niks. Bah

19. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Taatje: dankje, dat hoop ik ook! Lastig hè dat afwachten en die onzekerheid, konden we maar in de toekomst kijken... Sterkte!

20. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Idd was er maar garantie dat het ooit zou lukken, dan zou ik makkelijker met geduld omgaan... Het niet zeker weten of het ooit lukt is slopend!!!

Iedereen zou gewoon één kind minimaal gegund moeten worden vind ik!!!

Deel Deze Pagina