Wie zit er ook in de wachtweken?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lieselot, 28 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieselot

lieselot Bekend lid

29 mei 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Het leek me wel fijn om met anderen te "kletsen"over alle dingen die je tegenkomt in je wachtweken....
    Ik voel namelijk van alles, maar word heen en weer geslingerd tussen, zal het zo zijn? en het zal de pregnyl wel zijn... :(
    Hebben jullie dit ook?
    En ik ben wel benieuwd wat jullie allemaal voelen en hoe het jullie vergaat tijdens dat "killing" wachten!

In ieder geval wil ik jullie heeeeeeeel veeeeeeeel sterkte en succes wensen met wachten en testen!

Liefs Alice

2. mirjam1970

mirjam1970 Bekend lid

5 jan 2007
    631
    0
    0
    's Gravenzande
    Hoi Alice,
    Wat toevallig wij hebben ICSI gedaan en mogen ook testen op maandag 7 april. Vervelend he die wachtweken, heb me dit keer wel voorgenomen om er niet teveel mee bezig te zijn!
    Sterkte ermee!
    groeten Mirjam

3. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    hey meiden, ik zit ook in de wachtweken, heb dan wel geen icsi gehad maar wel iui. mijn test datum is 6 april. heb veel last gehad (en nog) van de pregnyl, hoe is dat bij jullie?

4. lieselot

lieselot Bekend lid

29 mei 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    He wat leuk dat we zo dicht bij elkaar zitten!
    Ik had me ook voorgenomen om er niet teveel mee bezig te zijn, maar ik kan het echt niet laten hoor, ik heb namelijk vanaf dag 3 al buikpijn en heb hele erg steken gehad, dus dat kon ik niet negeren...
    Verder ben ik vreselijk vergeetachtig en kom heel vaak niet uit mijn woorden en heb het niet meer koud (terwijl ik een vreselijke koukleum ben) en loop de hele dag rond met een warm gezict, maar dit alles kan ook door de pregnyl komen natuurlijk!
    Spannend dat we (bijna) op dezelfde dag mogen testen!
    Houden jullie je daar ook aan, of gaan jullie het eerder proberen?

Liefs Alice

5. illuminate

illuminate Actief lid

20 apr 2007
    416
    0
    0
    hoi meiden,

spannend he? ik zit ook in mijn wachtweken, en ik heb volgende week donderdag een bloedtest. mijn tp was 6 dagen geleden. de tijd gaat zo traaaaaaggg... met de snelheid van een slak die een schuine helling op moet waar olie op heeft gelegen.

6. lieselot

lieselot Bekend lid

29 mei 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    :) :) :) je omschrijft het precies goed!

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik zit niet op de wachtbank
    maar wil iedereen heel veel succes wensen
    weet hoe frustrerend de wachtweken zijn :rolleyes:
    hou vol meiden
    en hopelijk testen jullie straks allemaal positief ;)

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik duim dat het jullie laatste wachtweken zijn!
    Dan zijn ze echt prachtig om op terug te kijken ;)
    Succes meiden!

9. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hoi, ik kom ook op het wachtbankje, vandaag de 2e IUI gehad op cd 25(pppff). geen pregnyl deze keer, het was nog een spontane eisprong, we hadden hem niet meer verwacht maar had ineens een positieve ovutest. ik moet dus nog 2 weekjes. Voor jullie komt het al iets dichtbij. wat is het toch slopend hè. En idd, dan dan wil je er niet teveel aan denken, maar dat lukt toch niet. onbewust denk ik er constant aan.

10. anna26

anna26 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.008
    0
    0
    zelfstandige
    test datum 7 april
    en dan 8 april bellen voor de uitslag

moet eerlijk zeggen......ik voel helemaal niets....!
    heb er ook helemaal geen gevoel bij
    niet goed niet slecht
    ik weet het gewoon niet!

11. schaapie

schaapie Actief lid

24 feb 2007
    427
    0
    0
    noord - holland
    Hoi meiden,

de wachtweken zijn echt "killing" ......

Heel veel succes met alle dingen die je niet voelt, we voelt of juist wilt voelen........

Op naar de positieve testen,

Liefs Schaapje

12. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Ik zit ook in de wachtweken. ik heb een week geleden de 2e iui gehad en mijn testdag is 7 april.
    De eerste paar dagen na de pregnyl voelde ik mij vreselijk onrustig en prikkelbaar.
    Daarna ging het beter. Waar ik erg mee zit is dat ik bij alles wat ik doe bang ben dat het een innesteling in de weg staat. En dan doe ik geen eens veel, maar gewoon dingen als opruimen enzo. Ik werk op een kinderdagverblijf. Ik weet dat het niks uit maakt, maar ik ben er toch bang voor en dat maken mijn wachtweken erg stressvol.
    Daarbij voel ik van alles in mijn buik zoals altijd.

Sterkte allemaal meiden in deze lange dagen!

13. lieselot

lieselot Bekend lid

29 mei 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Lieve meiden,

Ik weet wat jullie doormaken, daarom wil ik jullie (en mezelf ;) ) heel veel sterkte wensen met wachten....
    Heb vandaag erg veel last van de pregnyl, maar gelukkig was dit de laatse spuit in deze ronde, misschien wel de allerlaatste :(:

Liefs Alice

14. dreamingPris

30 mrt 2008
    90
    0
    0
    horeca, bediende
    moet nog 3daagjes wachten en dan afwachten hoop dat het dit keer raak is

ben wel heel erg moe slaap bekant de hele dag en ben 3 dagen flink ziek geweest veel over geven en buik pijn, weet nou niet of dit een griepje is geweest of dit Symptomen zijn want de buikpijn zit niet in me onder buik
    maar meer midden in me buik

Groetjes Pris :idea:

15. illuminate

illuminate Actief lid

20 apr 2007
    416
    0
    0
    het is vandaag mijn NOD. ik heb sinds gisteren een ONGI gevoel, en ik ben bij elke toiletbezoek bang dat de rode duivel is gearriveerd. bleh.

16. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Dat had ik ook....ik mocht maandag testen en zaterdagnacht had ik een
    nachtdienst en kreeg toen ook ongikrampen en diarree :(

Maar...check m'n banner :p
    Hoop dat jij er ook één neer mag zetten!

17. lieselot

lieselot Bekend lid

29 mei 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Oh dames, wat spannend allemaal :)

Ginny, van harte gefeliciteerd!

Ik heb net nog de verpleging van het zh aan de lijn gehad en je mag gewoon (bijna) alles doen hoor, ik wilde graag weten of ik in bad mocht en dat mocht gelukkig!
    Ook vrijen mocht gewoon...
    Ik voel me zo zwanger en ook dat kon helemaal van de pregnyl spuiten komen :(
    Ik voel me misselijk en heb pijn in mijn onderbuik, rugpijn, zere borsten, vergeetachtig, warrig, heeeel erg moe, gloeiend gezicht, rommelende darmen... Dus erg verwarrend, die kl*ten hormonen ook :(
    Hebben jullie hier ook last van?

Liefs Alice

18. mirjam1970

mirjam1970 Bekend lid

5 jan 2007
    631
    0
    0
    's Gravenzande
    Hoi Lieselot,
    Spannend he, dat wachten ben ook erg blij als het volgende week maandag is. Toch ben ik soms ook best wel een beetje onzeker of het allemaal gelukt is!
    Ik gebruik progestan dus ik kan je geen antwoord geven op de vraag van de pregnyl. Wel vervelend dat je er zoveel bijwerkingen van hebt!
    succes ermee! groeten Mirjam

19. lieselot

lieselot Bekend lid

29 mei 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Hoi Mirjam,

Ja, het is inderdaad erg spannend, ik ben ook blij dat ik gewoon in bad mag, daar kan ik lekker in ontspannen namelijk..... alhoewel ik het nog wel een eng idee vind hoor, maar volgens het zh mag het dus gewoon..........

Jij ook heel veel sterkte met wachten.......

Liefs Alice

20. lieselot

lieselot Bekend lid

29 mei 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Dames, hoe gaat het met jullie :(:

Deel Deze Pagina