Het wordt spannend! In het begin van de week had ik er iets meer moeite mee als nu! Voel me op zich goed, had gisteren wel een klein beetje last van krampen! Hoe is het verder met jou en gaan jullie eerder testen dan maandag? groeten mirjam
zo meiden het word hier spannend zeg ik hoop echt dat jullie positief gaan testen mijn duimpjes draaien voor jullie [-o< [-o< [-o< [-o<
Hoi Mirjam, We mogen zaterdag een thuistest doen van het zh, maar ik heb er net een gedaan .....En die was negatief, ik weet nu in ieder geval dat de pregnyl uit mijn lijf is, maar ook dat ik zelf nog geen hcg aanmaak Dus zaterdag maar weer testen......... Liefs Alice
je neemt me de woorden uit de mond (we lopen helemaal gelijk trouwens ) iedereen veel succes en hopelijk veel "afleidingsmomenten" Gr, Evita
lieselot en mirjam, veel succes van het weekend! Wat spannend hè die laatste dagen. mirjam, jij test ook zaterdag? ik hou jullie in ieder geval in de gaten komende dagen. Ik moet nog een goeie week wachten. Morgen bloedprikken om te checken of er een eisprong is geweest, en dan maar weer wachten.
Nee Wies, ik ga zondag testen mag eigenlijk pas maandag testen! Bedankt meiden dat jullie zo meeleven, doet goed Liefs mirjam
oh mirjam, ik ben er het weekend niet, balen, nu kan ik niet zien wat je hebt getest. probeer wel ff online te komen met mobiel van man. laat je het zondag ook weten?
hallo allemaal! ik zit nu ook in de wachtweken.. spannend! heb vandaag onze eerste iui behandeling ondergaan.. en warrempel er waren genoeg zwemmers, gelukkig maar. ik vind t nog allemaal erg raar allemaal.. t gaat nu ook ineens allemaal erg snel. meiden die t weekend mogen testen! ik hoop dat t positief word! dat gun je gewoon iedereen! groetjes visje83
spannend allemaal zeg, ik hoop voor jullie allen een vette positieve test! ( ik blijf me erover verbazen hoe je mee kunt leven met mensen die je niet eens kent op een forum zoals dit hahahah nog nooit op een forum geweest hiervoor) gr jose
Hallo allemaal, De hebben niet doorgezet....... Als ik maandag nog niet ongesteld ben geworden, ga ik toch maar ff naar het zh voor een bloedtest......... Ik ga er van uit dat het niet is gelukt, maar misschien zijn de wonderen de wereld nog niet uit : Dames, allemaal heeeeeeeeel veeeeeeeeeel sterkte met jullie weg naar een wonder! Liefs Alice