Wie zit er ook in de wachtweken?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by lieselot, Mar 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    lieselot, hoop voor je dat het niet verder doorzet, en dat je gewoon zwanger bent. kan een innestelingsbloeding geweest zijn...

2. lieselot

lieselot Bekend lid

May 29, 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Nou ik zit weer in de wachtweken en het leek me wel weer leuk om met anderen te kletsen die er ook in zitten..........
    Hoe voelen jullie je?
    Ik ieder geval heel veel sterkte toegewenst en we hopen op een vette posi test!

Liefs Alice

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    mijn nOD is 8-9 mei...spannend ,want het is de eerste keer in anderhalf jaar dat ik een eisprong heb gehad!

4. lieselot

lieselot Bekend lid

May 29, 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Jeetje, das echt spannend! Ik duim met je mee!

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ja, helaas voel ik weinig tot niets....
    Had afgelopen week last van krampjes en nu zijn alleen mn borsten nog gevoelig en ben ik af en toe duizelig.
    Het liefst zou ik willen dat het als bliksem uit de lucht duidelijk word, zwanger of niet...

wahhhhhhh ik wil het weten!

6. lieselot

lieselot Bekend lid

May 29, 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    O, dat kan ik me zo goed voorstellen, dat ik namelijk vorige maand ook, ik voelde helaas wel van alles, maar dat kwam door de zwangerschapshormonen die ik moest spuiten, ik voelde me echt zwanger.......
    En dat is verwarrend :(
    Toen wilde ik ook alleen maar duidelijheid, ik werd echt langzaam gek :confused:
    Dus ik weet hoe je je voelt ;)
    Sterkte hoor!

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jij ook sterkte! En inderdaad denk ik dat het doord ePregnyl en Puregon injcties kwam...
    We zien het eind van de week wel.
    Tot nu toe nog geen seintje van een bloeding die er aan komt. Normaal begin ik altijd een paar dagen van te voren met bruin slijm. En dat hen ik nu nog niet!

8. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

Oct 2, 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    ik heb donderdag mijn tp gehad maar ik voel nog totaal niks hoor! ja nog steeds beetje napijn van de punctie.. en mijn buik is wel aardig dik maar dat komt natuurlijk van de progestran... :confused:

9. 6margaretha9

Nov 23, 2006
    63
    0
    0
    Langezwaag
    ben bezig met i.c.s.i in eigen cyclus in het u.m.c.g te groningen.
    dit is de 2e poging.
    de eerste keer had ik wel een ei maar geen terugplaatsing.
    afgelopen dinsdag heb ik een terugplaatsing gehad.
    vanochtend heb ik de 2e spuit pregnyl gezet.de dag na de 1e spuit was ik zo ziek als een hond.had gelukkig geen koorts maar zat er wel tegen aan.
    de temp schommelde van 37.0 en 37.8 en erge lage rugpijn, diaree, zweten en snot verkouden.ik hoop dat het allemaal goed gaat.en voor jullie ook.groetjes margaretha

10. schaapie

schaapie Actief lid

Feb 24, 2007
    427
    0
    0
    noord - holland
    He Dagmar1974 en alle andere,

Heb ook agelopen donderdag TP gehad en ben ook verschrikkelijk opgeblazen.....
    Kan me eigen broeken niet eens aan :confused:
    Maarja, we hebben nog even te gaan he :(

Liefs Schaapje ;)

11. lieselot

lieselot Bekend lid

May 29, 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    He Margaretha,

Ik ga ook naar het UMCG in Groningen!
    Misschien hebben we elkaar zelfs al eens gezien ;)

Dagmar en Schaapie, ik heb ook zo'n last van een opgeblazen gevoel en kan ook met pijn en moeite mijn broeken dicht krijgen, ik dacht eerst dat ik zo aangekomen was :oops: , maar "gelukkig" hebben jullie het ook...
    Hebben jullie ook zo'n moeite om naar de wc te gaan?

Veel succes met wachten!

Liefs Alice

12. 6margaretha9

Nov 23, 2006
    63
    0
    0
    Langezwaag
    Hoi Lieselot,
    hoe bedoel je dat moeite om naar de wc te gaan?.ben je bang voor de :evil: :evil: of dat het niet zo gemakkelijk gaat?.
    doe jij ook i.c.s.i of i.v.f in eigen cyclus?.
    ik denk er continu aan of het zich nu gaat innestelen of niet.ik probeer wel afleiding te zoeken.heb jij dat ook.groetjes margaretha

13. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

Oct 2, 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    dag dames

ja ik herken dat opgeblazen gevoel wel hoor.. heb een buik of ik al weken zwanger ben hihi.. ben bang voor mijn broeken hoor..
    ik heb geen moeite om naar wc te gaan. dat gaat goed.. wel beetje pijn af en toe qua steken enzo maar dat lijkt mij normaal...

ik moet zeggen dat t me aardig goed afgaat tot nu toe.. t enige wat ik wel heb is een vraag.. helaas heb ik het al op diverse topics gevraagd en het lijkt of niemand er echt antwoord op weet!?! ik krijg nooit reactie.. hihi

namelijk... ik vraag mij af stel dat het in de wachtweken misgaat verneem je dat altijd? of houd de progrestran een miskraam altijd tegen? dus ik bedoel dat je geen bloed krijgt? of gaat een miskraam daar wel doorheen? hoop dat iemand mijn vraag begrijpt. :( :confused:

14. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Hey Dagmar,

De progestan kan je menstruatie inderdaad tegenhouden. Maar van een miskraam is geen sprake in de wachtweken. Een miskraam is pas een miskraam als je positief hebt getest en het gaat alsnog fout. Als je ongesteld word tijdens ivf/icsi is de poging niet gelukt en wordt je gewoon ongesteld.

De een wordt ook na het stoppen met de progestan nog niet ongesteld, maar heeft wel negatief gestest bijvoorbeeld. Dan kan het wat langer duren voordat je menstruatie op gang komt omdat je lijf in de war is.

De ander kan bijvoorbeeld al op dag, 9 of 10 ongesteld worden. Het ligt er maar net aan.

En bij de ander weer is er geen bloeding en die test postief.

Je moet maar zo denken het is ja of nee.

Succes, met de wachtweken.

Groetjes,
    Elvira

15. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

Oct 2, 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    bedankt voor de duidelijke uitleg....

pfffffff tis dus echt afwachten op die 2 weken.. eerder kan je een het dus neit vernemen als t vruchtje eerder loslaat....

16. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Ja het is echt afwachten die 2 weken. Maar als je bijvoorbeeld in het midden of zeg dag 12 ongesteld word, kan je er vanuit gaan dat het niet gelukt is. Soms kan je alsnog positief testen, bij bijvoorbeeld terugplaatsing van 2 embryo's. Of het was een innestelingsbloeding, maar dat verschil heb je zo in de gaten.

17. 6margaretha9

Nov 23, 2006
    63
    0
    0
    Langezwaag
    ik heb nu al het gevoel dat de :evil: :evil: langs komen en mijn temp is 36.8.ik heb de laatste pregnyl spuit moet ik morgen zetten.ik ben bang dat het nu al game over is, of ben ik nu te negatief?.

18. esther 7

esther 7 Bekend lid

Jan 18, 2007
    628
    0
    0
    jeetje meiden succes allemaal.
    over een week of 6 is het voor ons hopelijk ook zover en dan meld ik me hier ook aan!

19. lieselot

lieselot Bekend lid

May 29, 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Hoi Margaretha,

Ja, wij doen ook ICSI in eigen cyclus, dit is onze 3e poging...
    De 1e keer hadden we geen terugplaatsing, de 2e keer wel, maar ongesteld geworden en nu weer een terugplaatsing en vanavond testen!
    Ik bedoelde inderdaad dat ik last van mijn darmen heb en slecht naar de wc kan, maar dit komt waarschijnlijk door de pregnyl...
    Ik probeer ook zoveel mogelijk afleiding te zoeken, maar de 2e keer gaat met veel makkelijk af dan de 1e keer, toen was ik er bijna 24 uur per dag mee bezig!

Succes met wachten!

Liefs Alice

20. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

Oct 2, 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    margretha hoe is het nu met je?

Share This Page