Zijn er meiden die IUI hebben (gehad) in het Rijnstate in Arnhem? Volgende maand kunnen wij beginnen met IUI daar maar ik weet niet precies wat de bedoeling is. Moet je op de 1e dag van je menstruatie contact opnemen ofzo? Hopelijk kan iemand me dit vertellen. Alvast erg bedankt! Gr. Anouk
hoi anouk, ik heb iui in rijnstate gehad, ik moet alleen even denken hoor hoe het ook al weer ging, was namelijk in oktober. ja de eerste dag van je menstruatie moet je contact opnemen met de fertifiliteits afdeling, dan krijg je dag 10 een fm, ik moest ook ovulatie testen erbij doen, en als die positief is in de ochtend kun je nog bellen om een afspraak te maken voor de inseminatie de volgende dag in de ochtend, is hij s'avonds positief dan moet je de volgende ochtend voor half negen geloof ik met het beruchte gevulde plastic potje naar de fertifiliteits afdeling gaan om een afspraak te maken, en daarna het potje beneden afleveren route 41. en het tijdstip van de iui doorgeven en dan krijg je te horen wanneer je het potje weer af kunt halen. ik ben toen gewoon naar huis gegaan, en later weer op gehaald, en toen met potje in de wachtkamer gaan zitten, wel gek hoor. en toen kwam een verpleegkundige me halen en die deed de iui, het was zo gebeurd, ik kreeg ook het aantal zwemmers nog te horen, is ook altijd leuk om te horen. en toen naar huis de wachtweken in. lichte krampem die dag nog gehad, maar het valt reuze mee allemaal. heel veel succes en als je vragen hebt kun je ook altijd het ziekenhuis bellen. liefs lisa.