Hallo allemaal Ik had me stellig voorgenomen om 'er niet zo mee bezig te zijn' en dus ook niet weer aan een forum als deze mee te doen, maar ja, kon het echt niet laten... Ik heb een zoon van 2 jaar, we mochten aan een studie/onderzoek meedoen waardoor we direct 'ivf eigen cyclus' kregen en het was toen de eerste keer raak. Voor ons (hopelijk) tweede kindje 6 keer iui gehad, met pauze en poliep weggehaald, nu weer 'ivf eigen cyclus'. Ik had op ma twee weken geleden 10000 pregnyl gespoten, woensdag twee weken geleden de punctie en vrijdag twee weken geleden te terugplaatsing. De daaropvolgende ma, do en zondag pregnyl 1500 Normaal is mijn cyclus meestal 27 dagen. Nu nog niet ongesteld. Officieel mag ik zaterdag pas testen, maar ik herinner me van vorige keer dat ik een dag eerder mocht testen. Hoe zie dat bij jullie? En ja ik weet het, het scheelt maar 1 dag, maar een dag duurt zoooooo lang!!!! Ik vind trouwens dat ivf ook voordelen heeft ten op zichte van iui, namelijk meer kans dat het lukt dus het sloopt je psychisch/emotioneel minder. Lichamelijk misschien wel zwaarder als je gewone ivf zou doen, maar de kans dat je dan een paar keer een mooie terugplaatsing hebt is wel groter.
Gefeliciteerd MickyMuis!!! Fijn dat bloedtest ook goed was, dan weet je het echt zeker he! Lekker van genieten!!! Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook steeds het gevoel ongesteld te worden, zelfs meer dan anders, was dus ook zwanger. De kwaaltjes lijken zo op elkaar! Wat voor behandeling had je? En weet jij misschien toevallig of ik morgenochtend ook kan testen zonder kans op vals positief vanwege pregnyl?
Gefeliciteerd wat goed!!!! Ik had vanmorgen iets wat leek op oud bloed/roest dus dat weet ik dan ook weer niet. Heb nog steeds heel veel kramp maar nog steeds geen bloed. Wat blijven deze dage toch ellendig spannend he?
Ik ook en als het dan toch niet gelukt is dan laat die ongi maar gewoon heel snel komen. Liever vandaag dan morgen, want dan kunnen we tenminste verder. Succes met wachten
Jahoor alles rustig.. Met jou ook?! Voel op het moment totaal geen symptomen meer.. ben zo bang dat ik morgen of zondag gewoon ongesteld word Pfffff
Hier precies hetzelfde........ En alle gekleurde afscheiding is ook verdwenen, heel apart...... Gelukkig nog maar maximaal 2 dagen in spanning zitten, al zou ik heeeel graag al gewoon een testje doen eerlijk gezegd!
Denk eerlijk gezegd dat ik straks ff naar het Kruidvat ga hahaha kan een negatieve test wel aan, want ik denk toch nog steeds dat het niet is gelukt, dan kan het alleen maar meevallen toch?
dat is zeker kubbeltje!! Ik had woensdag ook al een negatieve test dus verwacht totaal niks van het weekend.. kan het me alleen maar verbazen! Nou ik ben heel benieuwd voor je.. laat ff weten he!! ik duim voor je xx
Nee, ben aan het werk dus kan op zn vroegst pas vanavond. Maar nu gaat mn vriend vanavond onverwachts weg, dus ja ik weet het ook niet meer nu hahahaha word er helemaal gestoord van eerlijk gezegd pfff hahahahaha
haha op die manier!! Nou, ik ben dus net ongesteld geworden denk ik.. beetje bloedverlies dus nu ff afwachten of het er door komt, maar denk het wel. Cyclus van 28 dagen dus dat is wel goed. Naja op naar de volgende IUI dan Snik
Aaaah nee wat ontzettend klote!!!! Ja, dan kan het idd wel kloppen. Bij mij is er nog steeds niks te zien in tegenstelling tot gisteren dus ik weet het niet....... Als ik mijn normale cyclus aanhoud dan zou ik morgen ongesteld moeten worden en zondag is het 16 dagen na IUI, dus het kan nog alle kanten op! Maar ik hou je op de hoogte!
Ja echt ontzettend balen! Maar niet getreurd.. op naar de volgende, wie weet is het dan raak! Het was ook een wonder geweest als de 1e IUI direct raak was geweest dus de teleurstelling valt op zich nog mee..
Ja dat scheelt wel idd, je verwacht van de 1e ronde niet meteen dat het raak is, maar ik kan je vertellen dat hoe verder je komt in je rondes hoe groter de teleurstelling wordt. Alhoewel ik na onze pauze best wel weer een teleurstelling aan kan, niet dat ik daarop zit te wachten begrijp me niet verkeerd, maar serieus zo'n pauze doet echt wonderen! Hopelijk ook voor het verloop van deze ronde..........