Hoi meiden, ik moet me helaas bij jullie voegen.. Ik zal mijn verhaal van elders op het forum even kopieëren: We zijn net terug van vakantie in de Ardennen. Zondagmiddag heb ik een schok gekregen van schrikdraad, niet eens direct aangeraakt. Natuurlijk kapot geschrokken. Ik voelde me al een weekje niet echt zwanger, maar had al niet veel klachten dus zocht er niet te veel achter. Zondagmiddag/avond begon licht bloedverlies. Maandag met mijn verloskundige gebelt en op haar advies een echo laten maken in Maastricht. Dinsdag de echo in Maastricht gehad, bij inwendig onderzoek was te voelen dat de bbm gesloten was. Op de echo was ons mooie kindje te zien, maar helaas geen hartactie meer. Aan de metingen was te zien dat het kindje rond de 9 weken is overleden, die dag was ik precies 11 weken zwanger. De avond en dag na het ziekenhuisbezoek wat stolsels gehad, maar nu niet meer. Vandaag thuis gekomen vanuit België, de verloskundige kwam vanmiddag op huisbezoek. Ze hebben een afspraak gemaakt voor a.s. dinsdag in het ziekenhuis hier. Eerder kon niet. Dat vind ik zo balen, we weten het vanaf dinsdag en waarschijnlijk was het kindje toen al 2 weken overleden, zo lang wil ik er niet mee blijven lopen. Dan heb ik eerst een gesprek, en dan gaan ze bekijken hoe het aangepakt gaat worden. Ze kon me niet met zekerheid vertellen of ze gebruik maken van vaginale tabletten, waar ik voor kies.
Hallo, Hier ook op t wachtbankje nu voor de 4e x vanmiddag de echo was 7,3 wk maar was gestopt met groeien rond 6,3 wk de vorige keren ook Baal enorm en das een understatement teleurgesteld ed En nu weer wachten....... Maandag afspraak bij de gyn maken. Ik wil trouwens eerst acupunctuur bellen of die kan helpen om een spontane MK op te wekken. Heeft iemand daar ervaring mee?
Goedemorgen Het geeft zo'n rust om weer thuis te zijn. Wie weet komt het vanzelf op gang nu we weer thuis zijn, maar voorlopig zit er nog geen schot in. Heb gisteren een mooi zakje voor de beeb gemaakt. Bekijk bijlage 149057 Ik ga vandaag nog een mooie knoop halen. We schrijven beide een klein briefje om de kleine mee te geven en ook de laatste echo gaat erin. We hebben een mooie steen uit de Ardennen mee genomen en gaan nog een mooi plantje kopen voor op het grafje, dan begraven we het in een natuurpark hier in Lelystad
Pffft, wat een gedoe he Kylie, Mooi zakje heb je gemaakt, jullie zijn heel bewust met afscheid bezig. Wij eten t pas sinds gister, ben nog een beetje verdooft, het lijkt wel routine te worden. Ben nu al bezig of ik dit risico nog een keer wil lopen maar weet wel dat we naar dit kindje verlangen. En nu maar wachten tot t eruit komt. Onze was met 6,5 wk gestopt das een ruime week terug. Zag op de echo niet veel meer
Pff, jij hebt al meerdere mk gehad, vreselijk! Onze beeb is waarschijnlijk met 9 weken gestopt met groeien en ik ben nu 11w 4d zwanger.. Als we dinsdag naar de gyn gaan, ben ik al 3w zwanger van een dood kindje..
Ja wat een rotidee hè, als we nou gaan vloeien dan ist maar gebeurd en kunnen we verder. Heb wel 2 gezonde kids al dat is mijn houvast. Miss. Een open deur Kylie maar het kan nog steeds goed gaan een volgende x, we weten zowiezo dat het werkt. Zwanger worden lukt wel Hou je taai
Oh ik weet dat we zwanger kunnen worden, deze keer was de eerste keer meteen raak. Maar voor nu wil ik het gewoon achter de rug hebben zodat we verder kunnen
Ik ook. Ik voel me heel strijdbaar, ben er klaar mee en wil verder Ik voel wat ms achtige rugpijn, hoop dat t vanzelf op gang komt. Zit nu aan de wijn, dat kan ook weer, zo heeft ieder nadeel z'n voordeel Zet 'm op Kylie
Ik mis wel het geklets van andere delen van het forum. Maar dit is denk ik ook niet de plek om gezellig te babbelen. Vloeien wil nog niet opschieten, alleen als ik naar de wc ga verlies ik een straaltje helder bloed. Heb nu af en toe wat steekjes, maar verwacht niet dat het doorzet voor ik dinsdag begint. Hoop zo dat ik dinsdag de tabletten mee krijg. M'n man begint morgen bij zijn nieuwe baas, in nood kan hij gelukkig thuis komen maar met een beetje pech kan dat een uur duren. Gelukkig heeft mijn moeder vrij genomen deze week, zodat ze meteen kan komen wanneer het begint. Wil ook even kwijt dat dit een klote dag is geweest. Kreeg nog wel een lief berichtje van de tante van mijn man: --------------------------------------- Van: [hyver=dancor78]Els[/hyver] Datum: 2011-05-08 11:12:54 --------------------------------------- moederdag Lieve Kylie, Het is niet de moederdag die jij je mogelijk had voorgesteld. Maar meisje het is en blijft wel jouw moederdag. Je bent moeder vanaf de allereerste seconde waarin je weet dat je in verwachting bent. Jullie kind, al is het nog zo klein dat de medische wetenschap het nog niet zo wil noemen, in jullie dromen was het levensecht en had het 't mooiste, liefste en schattigste gezichtje van alle baby's in de wereld. Dat beeld dat draag je voor altijd met je mee, dit kindje blijft voor altijd in je hart. Het is jullie eerste... En daarom lieve Kylie is dit ook jouw moederdag. Niet de dag waar jij van droomde maar meisje het is en blijft wel jouw moederdag.
he bah dames ik heb even vluchtig de laatste pagina over gelezen en weet precies wat jullie doormaken. morgen zal ik een wat uitgebreidere reactie schrijven heb er nu geen puf meer voor. maar let erop dat je goed naar je lichaam luistert , als het bloeden als begonnen is kan het ineens snel gaan. sterkte vannacht!
Jammer genoeg niet bij iedereen, ik vloei nu al 8 dagen.. Vandaag voor het eerst alleen thuis, maar ik heb nog genoeg te doen, dus ik stort me daar wel op
Het bloeden komt langzaam op gang, een lichte ms. Wel met ministolsels. Neem aspirine omdat t bloedverdunt, hoop dat k daardoor beter vloei. Kylie, ik fa ook maar actief doen, sta fanatiek te strijken, hoop dat t helpt
Ben vanavond een stukje weefsel verloren van 1,5 a 2 cm. De vlk is wezen kijken maar vond het veel te klein voor de termijn. Vloeien is wel wat meer geworden, dus er is een kans dat het zelf op gang komt.
Ik heb gisteren na een week vloeien een miskraam gehad. Het begon met een klein beetje en werd steeds erger... Gisteren was het vloeien op zijn hoogtepunt en voelde ik een enorme druk op mijn blaas, darmen en borsten. Ik praatte mezelf nog moed in, omdat ik geen stolsels zag. In de vooravond viel uiteindelijk een prop ter grootte van een kiwi eruit. Hoe gek het ook klinkt, lichamelijk voelde het als een enorme opluchting. Ook de buikpijn was weg. Deze is vanochtend weer teruggekomen en heb heel erge (spier?)pijn in mijn bovenbenen. Daar maak ik me nog wel wat zorgen om. Iemand nog tips?
Sterkte.. Heb je de vlk gebeld? Ik denk dat er iig een controle echo gemaakt moet worden. Wij gaan vandaag naar de gyn en dan voorgoed afscheid van ins beebje nemen. Ik heb nog een hoop te doen, maar kan me er niet toe zetten..
Sterkte bij de gyn vandaag Kylie. Mm1981, nu ik het zo lees van jou heb ik een beetje een idee van wat mij te wachten staat. Je moet wel via een echo controleren of je bm schoon is. Sterkte Ik vloei nog heel licht, hoop dat t doorzet.
Het is bij mij toch niet op gang gekomen. Na verlies van weefdel gisteren is het vloeien minimaal.. Ga zo ff naar de fysio, een beetje ontspannen.