Geen idee.. Inmiddels ben ik in het ziekenhuis, krampen waren heel hevig, had ook veel bloedverlies en wat verhoging. De gyn heeft gekeken en mn bmm staat helemaal open. Maar helaas komt er niets anders dan stolsels uit. Inmiddels vrijwel geen krampen meer. Ik wacht tot ik opgehaald wordt, ze gaan curreteren. De gyn vreest dat er niets van het beebje overblijft en dat het onderzocht wordt..
Het moet echt veel minder worden als je alles kwijt bent. Als je dagen flink blijft bloeden, trek dan aan de bel en laat een echo maken. Dat is niet normaal.
MM ik heb nooit zelf een vruchtje verloren (2 keer curretage) en ik vloeide eigenlijk niet meer daarna, maar denk dat je na verlies van een vruchtje nog max 3 dagen mag vloeien, en dat het dan beter moet worden
@Suus: ja, bloedverlies is te veel. Samen met de lichte verhoging, pijn (komt nu weer terug), 2x gebruik van Cytotec en het feit dat het beebje bijna 3 weken geleden overleden is willen ze geen risico nemen. Ik ben al helemaal klaar en wacht tot ze me komen halen. Ik baal er zo van, eerst doet mijn lichaam zijn werk niet, dan ook niet met behulp van medicijnen..
@Kylie: Heel veel sterkte... al die rambam in en aan je lijf moet vast geen pretje zijn @suus en ricmar: bedankt voor jullie antwoorden. Ik wacht morgen nog even af, hopen dat het minder wordt en anders ga ik idd weer even bellen met de vk.
Och Kylie, je hebt er zo hard voor gewerkt, wat een tegenvaller. Een curretage gaat vrij vlot en je kan ook spoedig herstellen daarna. Al met al een zware tijd voor je, neem goed je rust daarna. Beterschap
Hoi lieve dames, ik ben alweer wakker.. Ik krijg zo een lekker bakkie koffie (peukie was lekker geweest maar dat vinden ze niet leuk) en dan ga ik lekker slapen
Hoi dames, Het is allemaal goed gegaan, narcose geen last van gehad. Geen napijn, redelijk geslapen. Gyn kwam om 8 uur al op zaal en 9 uur was ik weer thuis. Ik neem even mijn tijd, ben sowieso deze hele week al ziekgemeld en wil dinsdag weer beginnen.. Ik vloei nog wel, maar het is te doen. Verder natuurlijk een beetje moe van de narcose maar ik red me wel. Het besef moet nog komen, heb nog steeds het gevoel alsof mijn lichaam me in de steek gelaten heeft. En jammer dat ik niet echt iets van de beeb heb kunnen zien. Ze gaan de beeb onderzoeken op genetische afwijkingen. Normaal doen ze dat pas na meerdere miskramen, maar ze hebben nu toch weefsel dus ze willen het voor zijn. Nog bedankt voor het meeleven en de talloze tips!
Ha Kylie, Fijn dat je weer thuis bent en dat het bloedverlies meevalt. Houden zo. Doe inderdaad maar heel rustig aan, het is niet alelen fysiek zwaar geweest... Wel heel fijn dat ze het kindje op chromosomen nakijken. Dat deden ze bij mij pas na 5 miskramen, na veel bidden en smeken! Sterkte. Suus
Lekker weer thuis Kylie. Je lichaam heeft wel z'n best gedaan denk ik, je hebt best gevloeid maar had toch wat hulp nodig. Voordeel is dat er nu wel onderzoek gedaan wordt. Neem het er Ff van meid samen met je man, die zal ook wel geschrokken zijn.
Ik vloei nog steeds druppel voor druppel. Gister vk gebeld, die zei dat t zo ook kan gaan, ik had een vruchtje wat al aan t verweken was, dus niet veel van over. Ti's meer vruchtzak en bm slijmvlies. Wijntje hielp gisteravond wel, dan vloeit t iets meer, neem ook PCM al denk ik dat ik daar hoofdpijn van krijg. As maandag naar een spoed gyn, weet niet welke ik krijg maar ik ga t m lastig maken
Kylie heel fijn dat je weer thuis bent. En ook dat ze het kindje gaan testen met de chromosomen! Net wat Suus zegt, normaal doen ze daar heel moeilijk over! Ik geef je een dikke knuffs, ik had destijd ook het gevoel dat mijn lichaam mij in de steek liet big time! vooral met elke mk weer. Geef het tijd meid, komt wel weer goed. Dat vertrouwen moet weer groeien, knuffs!
Dank jullie wel! Ik denk dat mijn man de klap later gaat voelen. Maandag is hij na 1,5 maand werkeloosheid weer begonnen met een nieuwe baan. Dinsdag middag is hij mee geweest naar de gyn en gisteren heeft ie alleen 's ochtends gewerkt. Vandaag is hij gaan werken, hij kan op dit moment toch niets voor mij doen.
hallo, ik kom hier ook even aanschuiven!! Ik heb op moederdag 8 mei een positieve test in handen gehad. 10 mei met clear blue 1-2 weken op de test. 11 mei bloed geprikt bleek de hcg waarde maar 8 en dus twijfelachtig. vandaag is er wat bloedverlies begonnen maar tot nu toe zonder pijn en nog geen maandverband vol... ik was dus ook nog maar vier weken dus volgens de ha is geen buikpijn wel normaal rond die weken... maja het blijft balen. en bij mijn eerste zwangerschap was het bij de eerste echo ook mis. alleen kreeg ik toen nog wel een echo om te checken of ik schoon was en wat bleek er zat een rupsje met kloppend hartje!! En ik ga er heus wel vanuit dat dit nu de mk is maar toch heb ik het vorig verhaal wel in mijn achterhoofd!! Sorry dames heb hier niet alles zitten lezen maar veel sterkte voor de dames die ook in de onzekere of klote tijd zitten!!