Wie zit er ook op de miskraam te wachten?

Discussie in 'Miskraam' gestart door saabenjelle, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. san1981

san1981 Actief lid

8 sep 2008
    218
    1
    18
    afgelopen nacht nog wel een beetje buikkrampen gehad. Nu een nog een zeurderig gevoel. Heb geen bloedverlies. af en toe nog een beetje bruine afscheiding.
    Dinsdag de echo Even afwachten dus. Moet ik naar da techo centrum. Zitten daar weer dikke buiken die met blije gezichten en echo foto's naar buiten komen. :(
    Morgen weer werken. Zie er wel tegenop. Zou eigenlijk dan vertellen dat ik zwanger zou zijn. Ik ga wel vertellen wat er is gebeurd denk ik. Als mensen vragen hoe de vakantie is geweest kan ik ook niet gaan liegen.

Hoe is het met jou tazzie? Heb je binnenkort een afspraak met je VK?

Mirri komt het bij jou nu ook meer op gang?

Laetitia ik had vorige week ook een kleintje met een oor- en keelontsteking. Pittig hoor. Hij moest alleen maar krijsen van de pijn en sliep nauwelijks.

2. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Hoi dames,

Afgelopen donderdag bij de eerste echo, hebben we te horen gekregen dat het hartje van onze uk niet klopte. Ik was 11+3 en vermoedelijk was het bij 8 weken gestopt. Nu heb ik besloten niet aftewachten en te gaan voor de pillen, cytotec.
    Vrijdag moet ik een pil (geen idee meer hoe die heette) oraal innemen en vandaag zou ik dan 4 cytotec tabletten inbregen.

Dit heb ik vanmorgen rond half 11 gedaan, de gyn raadde aan om even een halfuurtje een ob in te brengen zodat ze er niet uitzouden vallen. Ook dit heb ik gedaan, ik heb hem er een uur later weer uitgehaald. Nu ging ik net 10 min geleden plassen en zijn er 3 pillen uitgevallen. Ik heb echt geen idee wat ik nu moet doen. Mijn vk zei dat ik zh moest bellen maar de gyn die over mijn behandeling ging was er niet en een andere mocht niet zeggen wat ik doen moest ! Ze raadde aan om morgen gewoon weer opnieuw te beginnen, pffff.. De 3 die eruit zijn gevallen waren nog bijna helemaal intact. Baal echt ontzettend dat ze me er niet bij hebben verteld dat die cytotec zolang nodig heeft om op te lossen want dan had ik natuurlijk wel langer een ob laten zitten...

Verder wens ik iedereen ontzettend veel sterkte met het verlies en de verwerking!

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    charity dikke knuffel en wat raar dat die andere gyn je niet kan helpen..

4. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Wat een gedoe Charity, klinkt alsof t niet heel duidelijk uitgelegd is.
    Voel je wel wat effect, krampen of bloedverlies ?

San lastig hè werken. Ik ben gegaan omdat ik behoefte aan afleiding had. De eerste dag werkte dat en de 2e dag niet toen schoot ik een paar x vol. Pech hoor ti's nu eenmaal zo en k zal erdoorheen moeten.
    Chef & collega's waren wel begripvol, maar als ik t niet zag zitten was k thuisgebleven.
    Vloeien is minder geworden. Hoop wel dat mn bm morgen schoon is.

5. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Naar trouwens als je bij de gyn gezonde buiken ziet.
    Ik heb daar nu minder moeite mee gek genoeg.
    Na 4 x weet ik hoe een wonder het is dat t goed gaat en omdat ik er zo naar verlang kan ik oprecht blij zijn wanneer ik bij een ander zie dat t goed gaat ( vorige keren kon ik het niet zien zonder emotioneel te worden)
    Heb wel kraambezoek bij m'n collega afgezegt, zou t lullig vinden als ik dan volschiet.

6. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Thnx voor jullie reacties!

Vondt de uitleg indd niet erg duidelijk. Ze vertelden me alleen dat door de tabletten de miskraam op gang zou komen en hoe ik ze moest gebruiken maar meer ook niet. Had nog veel vragen maar gyn had geen tijd meer, was erg druk op zh. Vk had me er tussen gedrukt als spoedgeval maar gyn was er niet blij mee toen ik er was omdat het geen spoedgeval was..

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    en je vk kan je geen nieuw recept geven? of desnoods via huisartsen post??
    Ik denk dat die 3 niet veel zijn werk hebben kunnen doen..

8. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Nee vk mag dat niet doen. En die gyn zei morgen nog een keer proberen en dan krijg ik een nieuw recept als het niet geholpen heeft. Ik mog vandaag geen nieuwe meer inbrengen i.v.m overdossis maar die 3 waren echt nog zon beetje helemaal intact dus echt veel kunnen ze indd niet gedaan hebben.

Baal er ontzettend van dat ik niks meer mag doen vandaag. Mijn vriend is vandaag de hele dag thuis en we wouden beiden graag dat hij erbij zal zijn als het zou gebeuren. Morgen moet hij helaas van vroeg tot laat werken.

9. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Ja das balen Charity, er moet wel iemand bij je zijn morgen.
    Liefst heb je natuurlijk je eigen man.

10. san1981

san1981 Actief lid

8 sep 2008
    218
    1
    18
    Miri ik vind het knap dat je blij kunt zijn voor andere zwangeren. Door die emoties ben ik misschien wel heel egoistisch maar ik kan het niet. Heb met mijn man ook afgesproken niet te vroeg naar het echo centrum te gaan.
    Ik hoop dat je baarmoeder morgen schoon is. Ik ga voor je duimen.

Charity wat ontzettend balen zeg. Wat een reactie ook van het ziekenhuis. Ik zou toch kijken of er morgen niet iemand bij je kan zijn. Lijkt me heel moeilijk om dan alleen te zijn. Sterkte meid.

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    charity kan je mannetje morgen geen vrij krijgen? ik zou zeker niet alleen thuis zijn als je ze hebt ingebracht, zo wie zo moet je rekening houden met bloedverlies en niet lekker zijn tijdens mk

12. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    mijn mannetje kan helaas geen vrij krijgen morgen. Hij probeerd wel om zo vroeg mogelijk naar huis te gaan. Heb met hem afgesproken dat ik ze rond 10u inbreng en hij hoop rond 12u wel weer thuis te zijn. Volgends mij moeten we dat gaan redden. Ik heb geen idee hoelang die dingen nodig hebben om op te lossen maar vandaag waren ze na ruim 2u nog steeds niet opgelost..

13. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    charity wat balen zeg dat ze eruit gevallen zijn.. Zou inderdaad wel prettig zijn als je man morgen op tijd weer terug kan zijn

mirri ik duim voor je dat alles schoon is. en idd knap dat je blij kunt zijn.

ik kan dat nu echt even niet, vriendin van me plaatste gister 3d echofoto's op der hyves.. schoot gelijk weer helemaal vol :( (vooral omdat dit kindje voor haar totaal niet gepland was)

San succes morgen vast..

ik heb morgen weer contact met mn verlos.. ik heb trouwens hier helemaal de mogelijkheid van pillen inbrengen niet gekregen. Ze had t alleen over natuurlijk afstoten en curretage. morgen daar over praten. tot nu toe nog steeds niks behalve die stomme steken en lage rugpijn :(

14. Flavour

Flavour Niet meer actief

Charity, je hebt vrijdag Mifegyne ingebracht.

Je moet zeker geen tampon inbrengen, want zo'n ding neemt de werkzame stof op uit de Cytotec. Dus morgen zo diep mogelijk inbrengen (echt heeeel diep) en dan gewoon in je bed blijven liggen tot je voelt dat ze gaan werken. Als je het zo doet, dan wordt de werkzame stof door het lichaam opgenomen. Als je daarna nog pillen verliest, geeft het niet, dan is de werkzame stof er al uit

Dus: heel diep inbrengen, een paar uur echt in je bed blijven liggen, géén tampon. En dat je morgen een paar uur alleen bent vind ik heel onvertandig. Ik had ze niet eens meegekregen als ik dat in het ziekenhuis had verteld. Soms kun je zo beroerd worden en zo veel bloed verliezen dat je onwel wordt. En wie belt er dan het ziekenhuis? Wacht dus morgen tot 12 uur met inbrengen of zorg dat er iemand anders bij je is.

Veel sterkte.

Suus

15. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Ja goeie tip Suus.
    Ik heb makkelijk praten dat k blij kan zijn voor anderen, dat hed ik de vorige keren ook niet hoor ;)
    We hebben 2 lieve jongens van 12 & 13, dit kindje zou een Kado zijn en na 4 MK en realiseer ik me wat een groot Kado onze jongens zijn.
    Bovendien ben ik manisch positief en zie tot vervelens toe van alles de zonnige kant. ;P

16. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

@Tazzie: ik herken dat wel hoor... dat je geen zwangere vrouw/echo's of iets dergelijks kunt zien. Heb er deze keer nog steeds last van. Zelfs toen de kat van mijn ouders 2 weken geleden beviel... (zij wel en ik niet..)

Manlief heeft hier vanochtend ingesproken op de voicemail van mijn baas. Ik moest van de arbodienst vandaag weer gaan werken (deze week 9 uur en binnen 6 weken weer de volledige 20 uur) maar ben mentaal nog zo "niet op m'n plek" dat zowel de huisarts als manlief dat niet verantwoord vinden. Ben eens benieuwd of mijn baas zijn voicemail afluistert en wanneer hij zal reageren.... Pfff.. loop al te shaken bij het idee.... Naja, woensdag heb ik in ieder geval weer gesprek bij de huisarts.

17. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Hoop dat je snel wat duidelijheid krijgt Leatitia.

Charity, hoe gaat het met jou ? Hoop voor je dat t meevalt en je bm schoon wordt.

Tazzie, lage rugpijn duidt wel op ms, ben je al gaan vloeien ?

18. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    laetitia ik hoop ook dat je snel duidelijkheid hebt

mirri nee nog steeds helemaal niks. :( ik kan t er wel uit kijken bij wijze van bah..

19. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Ik kan het er ook wel uitkijken, net op de echo gezien dat t geen cm is verschoven. :(
    Wacht nu op de gyn

20. Flavour

Flavour Niet meer actief

Mir, vraag anders om Mifegyne én Cytotec! Met die combi 90 procent kans op geslaagde afdrijving.

Deel Deze Pagina