Hier vind je meer over het standaaronderzoek in NL na een aantal mk's: NVOG Maar lees ook mijn onderzoeksverhaal: Herhaalde miskramen - over de weg naar een effectieve zwangerschap » Suus, 5 miskramen En misschien kun je meelezen bij Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad. Er is nog iemand die daar op het moment vragen stelt over onderzoek. Suus
Ja, maar 7 en 6 is ook niet supervroeg. Hoor het wel als je nog vragen hebt. Nu eerst vrijdag afwachten toch?
aha op die manier. Over de 1e werd ik niet echt serieus genomen en dat moest ik maar zien als een late menstruatie....dus het ziekenhuis zal dan maar uitgaan van 2 keer een mk, omdat het bij hun 2 keer bevestigd is.
Ja, met 4 weken spreek je over een 'biochemische zwangerschap', dat tellen ze niet mee als mk. Maar eerst even afwachten nu. Ik hoop zo dat het toch nog goed zit.
blue wat balen zeg. Jij hebt het ook al flink voor je kiezen gehad. Sterkte! Ben net terug van de gyn. Gyn geeft me nog een maand om het zelf te doen mits ik niet heftig ga bloeden of ik koorts krijg. Heb met haar afgesproken nog twee weken aan te kijken en dan met de pillen te starten. Ze vindt het belangrijk dat ik mag bepalen maar stelt wel een grens met een maand. Ik kan me hier wel in vinden. Tenminste eindelijk iemand die face to face met je gaat zitten en de mogelijkheden voorlegd. Beter dan een vk die tussen de bedrijven door even belt en je de curretage hoek in duwt. Pff wat een frustratie komt er toch uit.
Dat klinkt een stuk beter, San. Natuurlijk is het jouw keuze!! En je kan niet eindeloos wachten, maar een maand is een redelijke termijn. Je frustratie kan ik me heel goed voorstellen. Iedereen weet het zo goed voor je, maar naar jou wordt niet geluisterd. Terwijl het om jouw lijf gaat! Dat is ook gewoon rete-irritant. Stond ze ook open voor de Mifegyne?
Hoi suus ik las je berichtje te laat dus heb het niet meer kunnen vragen. Ze had het wel over tabletjes in eerste instantie is dat mifegyne?
Meestal schrijven ze alleen misoprostol/cytotec voor. Die tabletten breng je in. Als je erom vraagt, kun je soms ook mifegyne krijgen, die neem je twee dagen voor de cytotec in. Daarmee wordt de kans van slagen vergroot van 70 maar 90 procent. Ik zou daar dus heel erg op aandringen, mocht het zo ver komen.
Het is gebeurd meiden, verloor net een compact stuk weefsel dus neem aan dat het compleet is. 7cm langwerpig, leek wel n visje. Vk gebeld wil t niet onderzoeken. Heb het in een paar babysokjes onder de berkenboom begraven samen met Mirriman. Triest maar mooi dat ik het zelf in m'n hand heb gehad..... Heb foto gemaakt zet ik misschien in m'n profiel als iemand behoefte heeft te zien wat je kan verwachten
Wat raar dat ze niet even wil kijken, hoe weet je nou of dat de vruchtzak was? Wanneer heb je controle-echo? Ik hoop dat alles weg is!
Volgende week vrijdag controle echo. Ik ga ervanuit dat het schoon is, het was heel compact, nergens gescheurd ofzo en vlgnd mij de goeie maat. Ik vind t emotioneel "fijn" dat zo is gelukt, klinkt Miss gek. Maar ik geloof dat m'n lijf nu ook sneller geneest en de verwerking ook.
Mij ook maar 1 x, hopen dat t hierbij blijft. M'n man was vanmorgen de tel kwijt die dacht dat dit de 5 e MK is. Ik;" nee hoor schat, pas de 4e x " ;P
Mirri wat fijn dat het vanzelf is gekomen. En nu hopen dat je mooi schoon bent. San, tja heb het niet makkelijk gehad, maar wens jou ook sterkte en hoop dat het voor jou ook vanzelf komt. Morgen naar de gyn voor de controle echo en zodat ook de gyn een mk kan bevestigen.