mooi dat het zo vanzelf kwam mirri hoop ook dat het de laatste keer is dat jullie dit moeten doorstaan vind persoonlijk volgende week vrijdag wel erg laat voor een controle echo.. maar als je er zelf een goed gevoel bij hebt is het vaak wel leeg sterkte aankomende tijd
Mirri wat goed dat het vanzelf is gelukt. Ik hoop dat het hier ook gebeurd. Heb telkens maar een beetje bloedverlies en dan weer bruin. pffff Vandaag vertelde een collega dat ze zwanger is en twee dagen voor dat ik eigenlijk uitgerekend zou zijn. Had ook bloedverlies gehad maar bij haar was het wel goed. Gelukkig natuurlijk maar het was wel even slikken.
Hoi Aloha, Vrijdag is de afspraak met de gyn maar in t zh hadden ze geen plek meer voor echo, dus die heb ik As woensdag bij de vk praktijk. Ik vind t wel best, kan m'n bm nog rustg genezen. Hoi San Ik vind t ook fijn zo, hoewel ik denk dat het emotioneel wel zwaarder is, maar ook directer, ik heb het deze keer zelf in m'n hand gehad. Ik heb ruim 1,5 week licht bloedverlies gehad, eerst bruin en daarna helderder. Je lijf heeft even de tijd nodig, hoelang vloei jij? Ineens was het er onverwacht vanmorgen, ik voelde het er zo uitfloepen......
Mijn collega kwam maandag z'n baby laten zien. Ik heb me goed gehouden hoor en konhet zelfs vasthouden, zucht..... Morgen oppassen op m'n buurmeisje, gezellig tutten en lekker afleiding.
Mijn mk is bevestigd door de gyn. WOrd straks nog gebeld over de hcg waarde. Mijn bm was gelukkig helemaal schoon, dus hoef geen curretage te ondergaan. Vind het wel gek dat iedere mk weer zo anders verloopt. Heb nu helemaal geen kramp of iets gehad en buiten een stolsel alleen wat verlies met afvegen. Vorige keer meerdere stolsels en echt meer verlies van bloed, maar goed ik ben al lang blij dat mijn bm schoon is. Ga nu wel even een cyclus af wachten, want emotioneel kan ik nu echt niet meteen weer verder.
Hoi Blue, Wat heftig zo achter elkaar. Toch fijn dat je bm schoon is. Neem maar Ff rust samen, ik merk dat t veel energie kost. Vk belde vandaag dat ze om tien voor 7 ruimte voor een echo hebben om te kijken of m'n bm schoon is. Ik hoop zo van wel. Das wel fijn, de jongste gaat op schoolkamp maandag, dan vraag ik m'n schoonouders of de oudste daar kan slapenen gaan wij 2 daagjes samen naar de boot.
Energie kost het zeker, maar daar weet je alles van gezien je onderschrift. Hoe oud zijn je kids?? Ik heb zelf een meisje van bijna 2,5 jaar. Die gelukig extra lief is nu (lijkt echt alsof ze het aanvoelt)
2 binken van 12&13, die zijn met heel andere dingen bezig. Maar als ik niet lekker ben dan helpen ze en kunnen ook heel lief zijn. Ben vandaag zoooo moe. Hoofdpijn en naweeën, m'n bm voel ik trekken. Lig nu voor jaffa op de bank, dat wordt patat vanavond. Wel leuke middag met t buurmeisje gehad maar batterijtje is op
Ben net gebeld door de gyn, hcg was nu 20 dus echt enorm gezakt. Maar hormoon is er nog dus verklaart ook wel mijn moeheid en gespannen borsten. Je hebt dus 2 pubers Wel fijn dat die ook lief zijn, maar die zijn logisch met andere dingen bezig.
pff. wordt een beetje gek van het wachten hier. Ik vloei nog niet echt. Heb bruine afscheiding en heb om de andere dag een keer een plasje bloed in de wc. Schiet niet echt op hier. we wachten toch nog maar even en anders toch maar aan de pillen. mirri ik hoop dat je schoon bent. blue wat knap dat je een cyclus wacht. Weet niet of ik dat zou kunnen.
Hoi dames, Wil even laten weten dat ik vanmorgen de controle echo heb gehad en dat gelukkig, alles schoon is! Vindt het wel een hele opluchting want was erg bang voor een curretage. Lees dat het bij jou Mirri vanzelf is gekomen? Vindt het echt goed dat je het spontaan hebt laten komen, ik kon het wachten echt niet aan.. Hoop dat het bij jou ook snel komt San. Nog veel sterkte en succes dames!
Fijn dat t schoonis Charity. Heb ook controle echo gehad, helemaal schoon. Gelukkig geen poespas verder, wel vrijdag naar de gyn maar daar verwacht ik niet veel van. San, ik hoop voor je dat het nog op gang komt anders zijn de pillen ook een goeie optie hoor. Hoe lang vloei je nu ?
Ja, dat was echt wel een hele opluchting! Ik hoef nu helemaal niet meer terug naar de gyn, kreeg een simpele brief mee met de uitlag en een grote stempel met ONTSLAG er op, hahah. Waarvoor moet jij terug? Wel fijn dat bij jou ook alles schoon is! Hoop dat er snel een plakbeeb voor jullie komt! Ga je gelijk door of wacht een cyclus af? Ik ga er niet vanuit dat ik nu gelijk weer zwanger zou raken, wil er gewoon na de eerste ongi weer voor gaan. San, ik zelf vondt die pillen wel erg fijn. Ik kon het niet aan om nog langer te wachten, vondt het verschrikkelijk dat ik me zoveel had voorgesteld al over ons kindje en dat bleek dat het kindje al 2 weken niet meer leefde, wou afscheid nemen zodat ik het 'n plekje kon geven.. Vondt het bloedverlies wel heel erg heftig want ik heb 2 dagen echt heel erg gevloeid maar toen 'het' er uit was was het ook gelijk minder! Ben er nu al bijna vanaf, enkel nog een beetje bij het afvegen.. Weet iemand misschien ook hoelang het kan duren voordat de zwangerschapstesten weer negatief zijn? Heb vandaag een testje gedaan, had wel verwacht dat die nog posi zou zijn maar had ook wel verwacht dat het streepje wel een klein beetje lichter zou zijn maar deze is bijna nog donkerder dan de controlestreep! Heb 2v5 gedaan. Volgende week nog maar 'ns testen..
@san, ik hoop dat het snel op gang komt zodat je verder kunt. @charity, bij mij duurde het een week, maar dat is bij iedereen natuurlijk anders. Mijn hcg neemt nu ook snel af dus denk dat ik ook volgende week wel weer negatieve testen heb. Heb het nu eigenlijk nog niet geprobeerd, maar mijn hcg is nog 20 dus test zal uiteraard nog positief zijn.
Mirri en Charity, goed nieuws! Char, positesten kunnen tot wel een maand positief blijven. Je kan tempen en nog eens testen als die weer laag is. Dan is het waarschijnlijk weg. Twee weken na tempverlaging ook vaak weer ei. Blue, 20, dat gaat ook heel erg de goeie kant op. En San, heel veel sterkte. Dat wachten is een hel, maar die pillen kunnen van de week altijd nog als het niet mee gaat. Lfs, Suus
Pff ben wel aan het twijfelen wat ik ga doen als het woensdag nog niet is gekomen. Pillen of een curretage? Kan iemand alle voordelen en nadelen voor mij benoemen die met beide ervaring heeft?
Hoi San, Ik heb helaas beide ervaringen, ik heb gedaan wat voor mij op dat moment het prettigst voelde. en wat mogelijk is uiteraard, je kan maar bep. tijd afwachten. Hier wat voors en tegens; Curretage voor;goed te plannen, pijn en bloeden redelijk te overzien. emotioneel staat het wat verder van je af. tegen; risico verkleving (zeggen dat het klein is maar het is er wel) risico verdoving/ ziekenhuisbacterie. Zelf doen; voor; geen gerotzooi van buitenaf in je bm, emorioneel meer betrokken, ook mijn man. tegen; risico bloeding, niet te plannen. Succes.
Helaas ook ik zit te wachten op een miskraam. Afgelopen dinsdag kregen wij het verschrikkelijke nieuws dat het hartje niet meer klopte. Dit is bij de eerste termijnecho geconstateerd. Na bijna 3 jaar proberen was ik eindelijk zwanger van ons eerste kindje. Ons geluk kon niet op. Maar helaas na 8 weken en 4 dagen is ons wondertje gestorven. Ik had nu 10 weken moeten zijn. Dit nieuws kwam echt totaal onverwacht. Ik heb tot op heden nog geen druppel bloedverlies gehad. Wel heb ik een aantal dagen verschrikkelijke darmkrampen en maagkrampen gehad. Maar volgens alle artsen die ik heb gezien, waren dit zwangerschapskwaaltjes die er nou eenmaal bij horen. Ik heb zelf een andere mening, mijn gevoel zegt dat het er wel mee te maken heeft. Inmiddels heb ik ook in het ziekenhuis nog een echo gehad. Wat een verschil met het echobureau. Nu werd mij wel uitgelegd wat er was te zien en wat we zouden moeten zien. Tevens hebben we van het ziekenhuis wel foto's gekregen. Het echobureau was zo verschrikkelijk zakelijk en kortaf. Maar de mensen in het ziekenhuis namen gelukkig wel alle tijd. Echt heel erg lief. Inmiddels heb ik besloten om de miskraam door middel van medicijnen op te wekken. Vanavond neem ik mijn eerste pil en dan wordt ik dinsdag de hele dag opgenomen in het ziekenhuis. Voor mij was curettage geen optie. Je gaat onder narcose en als je weer wakker wordt is het weg. Net alsof het er nooit is geweest. Dat gaat tegen mijn gevoel in. En om nog langer te wachten is voor mij geestelijk te pijnlijk. Ik zie echt verschrikkelijk op tegen dinsdag, maar ik zal er wel doorheen moeten. Maar wel met verschrikkelijke pijn in mijn hart...