Wie zit er ook op de miskraam te wachten?

Discussie in 'Miskraam' gestart door saabenjelle, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    dali het is niet in elk ziekenhuis zo dat je onder narcose gaat hoor ;) ik had alleen plaatselijke verdoving en wel een pjstillend en iets zweverig middel via infuus.

Maar goed je meot inderdaad doen waar je je zelf het prettigste bij voelt. Als dat in jouw geval de pillen is moet je dat gewoon doen. Heel veel sterkte in ieder geval!!

2. san1981

san1981 Actief lid

8 sep 2008
    218
    1
    18
    Tazzie hoe is de curretage gegaan? Heb je er vaal last van gehad? Ik vindt het knap dat je deze beslidding hebt genoemen.
    Naast het feit dat ik het liefst zelf wil doen moet ik zeggen dat ik een curretage ook best eng vindt met narcose en verdoving. Ik heb het niet zo op ziekenhuizen.

Dali wat een verdrietig nieuws. Heel veel sterkte dinsdag. Dat van het echobureau en de gyn dat herken ik. Precies hetzelfde hier. Bij de controle echo moest nog even gezegd worden: "ja het is toch echt dood" Ja doos dat wisten we al lekker ongevoelig.

Hioer vloei ik niets meer. Gisteren en vandaag geen druppel. Alleen een heel klein beetje licht bruin in mijn broek. Moed dat het vanzlef gaat komen zakt me wel een beetje in mijn schoenen.

Bedankt Miri voor je voors en tegens. Helaas heb je ze allebei meegemaakt maar je helpt wel mij met het nemen van beslissingen. Ik denk dat ik volgende week woensdag toch voor de pillen ga. Heb dan weer een afspraak met de gyn. Ben alleen heel bang voor de heftige bloedingen. Maar goed dan heb ik hemelvaart en die vrijdag vrij en het weekend dus kan ik even bijkomen.

Dali waarom moet jij voor die pillen een dag in het ziekenhuis blijven?

3. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Zegt nix hoor San, het kan er zomaar uitfloepen, is nog heel klein.
    Maar anders zijn pillen ook een goeie optie.
    Die had ik de derde keer genomen, was toen zelf niet helemaal leeg mn bm dus moest alsnog een curr, maar ik had het wel geprobeerd.
    En een vriendin van me was wel helemaal leeg door de pillen, dus t kan ook goed gaan. Zij vond de krampen en t bloed wel meevallen. Ik had best wel last van de krampen maar met pcm viel ik in slaap, dus t was goed te doen.
    Bloeden was niet heftig, dat komt zelden voor maar ze moeten ervoor waarschuwen.
    Ik kon de pillen thuis doen, dat is wel prettig.

4. san1981

san1981 Actief lid

8 sep 2008
    218
    1
    18
    Dank je Miri. Ben voor jou erg blij dat je schoon bent. Hoop echt dat je snel zwanger bent en blijft. Ik ga voor je duimen!

5. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterkte dali!!

6. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    San Ik vond het wel aardig meevallen. Tuurlijk je voelt wel iets, maar de verdovingsspuiten in mn baarmoederhals(mond) heb ik weer totaal niet gevoeld. Werd op dat moment ook afgeleid door de assistente plus dat zweverige spul had ik net toegediend gekregen, waardoor ik ook wat zweverig was in mn hoofd. En mn vriend mocht bij de ingreep aanwezig zijn dat was ook erg prettig.Ik ben dus niet onder narcose geweest verder, en ik had mn vaste gyneacoloog dat was ook prettig. Heb een beetje napijn gehad in mn onderbuik, en het bloeden viel me erg mee.

Ik vond het een moeilijke beslissing, maar het afwachten tot het spontaan zou komen vond ik ook erg moeilijk. Heb ook veel gepraat met mn vriend erover wat ik moest doen. Wat betreft het verder van je af staan dan zelf laten komen of pillen. Ik had het er erg moeilijk mee op t moment va nde curretage, dus voor mij was het niet verder van me af.

wat je ook besluit heel veel sterkte in ieder geval!

7. dali1976

dali1976 Lid

14 mei 2011
    41
    0
    0
    Hallo dames, bedankt voor jullie medeleven. Ik merk dat ik daar veel steun aan heb.

Het is niet zo dat ik in het ziekenhuis moet blijven voor die pillen, maar ze willen wel zeker weten dat alles eruit komt, ik ook trouwens. De eerste 4 pillen, die vaginaal moeten worden ingebracht, doen ze hier altijd in het ziekenhuis.

Ik kies er zelf voor in het ziekenhuis te blijven totdat het zover is, dat geeft mij een stukje rust en vertrouwen. Mijn man mag er de hele dag bij zijn en heb een kamer voor mij alleen. Als ik thuis zou zijn zou ik de hele tijd twijfelen of het wel goed gaat. Zo zit ik in elkaar. Als ik ooit wel mag bevallen wil ik dat ook in het ziekenhuis.

8. Flavour

Flavour Niet meer actief

Fijn, Dali, dat je in het ziekenhuis mag blijven. Dat heb ik nog nooit gehoord, dat doen ze alleen in België. Veel sterkte, en ik hoop dat het je meevalt, voor zover mogelijk bij zoiets emotioneels en heftigs.

Suus

9. san1981

san1981 Actief lid

8 sep 2008
    218
    1
    18
    Hey Dali hoe is het nu met je?

Gisteren telefonisch contact met de gyn gehad. Heb dinsdag een afspraak om nogmaals met echo te kijken. Dan krijg ik cytotec mee. Na drie weken wachten ga ik toch aan de pillen. Ik krijg geen mifegyne. Dit doen ze alleen als er echt een vruchtje heeft gezeten waar het hartje van heeft geklopt. Heeft voor mij geen meerwaarde zei ze. Krijg dinsdag dus de pillen en moet zaterdag terug op controle. Als het dan niet goed is toch curretage. Ik hoop eigenlijk dat het nog voor dinsdag komt maar anders heb ik in ioedergeval mijn lichaam de kans gegeven om het zelf te doen maar na drie weken vind ik het genoeg en mijn gyn ook. STa er ook wel achter.

Deel Deze Pagina