vraagje ik heb nu sinds 4 dagen een raar gevoel in mijn buik hij is ook bol en mijn kleding zit al wat strakker mede omdat ik al 1 mat groter ben van borsten (heb deze vraag al eerder gevraagd maar denkelijk in het verkeerde topic).. heb ook een heel onbestendig gevoel in mijn buik is dit normaal.. het is geen pijn maar iets wat niet te omschrijven is niet echt prettig vind ik
Um, tjah, je bent zwanger, dan gaan er dingen gebeuren met je lijf. Bereid je maar voor hoor, je gaat nog heel veel dingen voelen die je nog nooit gevoeld hebt! In het begin kun je idd wat last hebben van opgezette darmen, wat ongikrampen...
ik weet niet precies wat je voelt maar ik denk dat het wel normaal is. Heb dat ook...ongi gevoel, opgezet en vol gevoel...de ene keer weg...de andere keer heel erg...en soms een beetje... heb jij dat ook zo?
ja nou wel dat opgezwolle gevoel niet zo zeer dat ongi (als je menstruatie gevoel bedoeld) dat heb ik niet het is als iemand in je navel zit te drukken een heel vreemd gevoel.. maar dat van je darmen dat heb ik ook en veel plassen .. moet vanvond naar een concert zo min mogelijk drinken vanaf 5u anders blijf ik aan de gang.. misschien moet ik het toch aan mijn moeder vertellen die heeft vast wel overal en antwoord op maar dan is de surprise weg .. what to do?/ hoelang hebben jullie gewacht met het vertellen?