Niets. Ik heb mezelf gewoon opgemaakt. Draag normaal sowieso geen make up dus wilde niets opvallends. Gewoon mijn eigen make up gebruikt en natuurlijke kleuren aangehouden.
115,- voor proefmake-up/bruiloft zelf/nagels en proefkapsel/kapsel. Ik weet nog dat mijn zus 65,- moest betalen voor proefkapsel en dag zelf!
ik dacht dat ik 50 euro moest betalen en ze had toch lelijke proef make up gedaan (was helemaal niet ik omdat ik normaal weinig draag) dus heb besloten om zelf gewoon te doen zo was ik 200% mezelf alleen dan wat opgepoetst hihi bleek een goede beslissing te zijn en helemaal niet veel werk..
Misschien een tip? Ik ben zelf naar de Ici Paris gegaan met een goeie vriendin en heb me daar mooi op laten maken en verschillende dingen geprobeerd. Mijn vriendin heeft meegekeken zodat zij het op de dag zelf kon doen. Ik heb daar de spullen gekocht die ze gebruikte tijdens de proef make-up en dat waren mijn enige kosten voor de make-up, plus dat ik de materialen zelf had en moet zeggen dat het nu na een jaar nog niet allemaal op is. ( sommige dingen gebruik ik nog als ik uit ga bijv.)
65 voor proef en dag zelf in een. kreeg zelfs de lipstick mee om bij te werken overdag. was erg tevreden. als je het niet bent moet je het ook zeggen natuurlijk want jij moet je goed voelen die dag
Niks ik heb mezelf opgemaakt omdat ik vond dat dat het beste bij mij paste en er weleens andere mij hadden opgemaakt en het totaal niet was zoals ik ben en dat wou ik niet op mijn bruiloft dus lekker neutrale kleuren zoals ik gewent
Kostte mij niets. Iemand heeft mij wel opgemaakt, maar met make up van mijn moeder / zusje / haarzelf. Vond het mooi naturel, zou het zelf ook zo kunnen doen, aangezien ik zelf nooit iets draag.