bijwerkingen ruim na clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Evamariah, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Beste allemaal,

Ik heb afgelopen maand me eerste provera en clomid kuur gehad!
    Ik heb een goede ei groei gehad en de 10de jan me eisprong....ik kan vrijdag dus testen.
    Nu heb ik alleen zoveel kwaaltjes dat ik bijna zeker weet dat ik zwanger ben.....maar ik ben bang dat het straks door die clomid komt of kan dat niet meer?

Mijn kwaaltjes:
    - opgezette buik
    - pijnlijke tepels en borsten
    - humeurig
    - janken om alles
    - af en aan hoofdpijn
    - erg moe steeds
    - heel moeilijk naar de toilet (bijna niet zonder pijn)

Ik ben eerder zwanger geweest en herken dit zeker wel....maar ik vraag me af of dit niet 3 weken na clomid kan verschijnen allemaal?

Groetjes en liefs Eva

2. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ik had het wel na de clomid, maar de ronde dat ik zwanger was had ik geen buikkramp en was ik niet zo emotioneel.

Hoop voor je dat het raak is!

3. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Dus jij had dit ook voor je ongi bij clomid?
    Had je dit normaal ook voor je ongi....zulke verschijnselen?

Ik herken dit allemaal van me vorige zwangerschap...en vind het heel vreemd dat je zulke verschijnselen krijg ruim 3 weken na clomid!

Ik snap dr nix van :S

4. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    de ongies die ik voor de clomid kreeg waren heèel licht en 1 keer in het jaar ofzo haha. Bovendien had ik dan geen eisprong gehad.

Ik denk dat het soort pms klachten zijn maar dan erger, helaas allemaal bijwerkingen van al die hormonen in je lijf.
    Maar je weet het gewoon niet, kan alle kanten op. Dus nog even duimen en dan hopelijk een posi test ;)

Deel Deze Pagina