Ja vreselijk zeg. Zit me op te vreten niet normaal. Kan de rust niet vinden. Mag pas as zondag testen. Dit is wd7
Het bloeden is meer geworden. Het is mislukt. Ziekenhuis gebeld en die zeggen dat tussentijdse bloedingen veel voorkomen. Ik moet doorgaan met de ustro en de progynova en morgen bellen hoe de aard van de bloeding is. Maar heb zelf zoiets van waarom doorgaan? Het is gewoon niet gelukt. Maar ja neem hun raad maar aan. Geloof niet dat het een tussentijdse bloeding is. Het is gewoon mislukt. De bloeding is niet zo ernstig maar wel aanwezig. Vermoed dat het in de loop van de dag erger word
Hoi dames, Ik heb mijn eerste iui gehad deze maand. En mag donderdag testen dan is het 14 dagen geleden. Ben nu steeds bang dat ik ongesteld word. Dus controleer af en toe en net zat er wat rood bruin onder nagel pfff denk dat het game over is😢
Oo ja dat is echt zenuwslopend.. ze zeggen zolang de menstruatie nog niet is doorgebroken kan het nog goed zitten. Maar ik begrijp je wel. 1 druppel bloed maakt mij ook altijd gelijk heel onzeker. Succes nog sascha!! Hou me op de hoogte ik hoop voor je dat t gwn gelukt is!
Liekje die krampen zijn normaal hoor, heeft te maken met je baarmoeder! Heb er zelf ook somsast van, maar ga van het goede uit. Moet jij ook gewoon doen ☺️☺️☺️
Jaa idd je hebt gelijk haha.. is soms best moeilijk😩 Maar we moeten er idd gwn vanuit gaan dat het goed zit want die kans is groter dan dat het mis gaat.😌
Hmmmmm game over!!😢 Helaas toch meer bloedverlies. Zal straks wel doorbreken. Straks maar even de gyn bellen. Succes dames!! Hopelijk worden jullie niet ongesteld
Hier wil het maar niet doorbreken. Had wel helderrood bloedverlies. Dat is meestal niet goed. Dus zal wel mis zijn gegaan. Zo het ziekenhuis bellen.
Op wd 9 al omowit getest. Vandaag is me officiële testdag, helaas ook negatief. Ben voor het eerst niet door de ustro ongesteld geworden.
StrayCat: Oohh ik hoop zo voor je dat het gewoon goed is Sascha; Is het bij jou nog doorgezet? Vandaag is het mijn officiële testdag en waaaaahh positief!! Had al eerder wat testjes gedaan, was achteraf echt DOM. Zo veel stress door gekregen. Maandag was hij positief (dun streepje), maar gisterochtend was het streepje lichter. Nou ik heb zo'n mega mega rotdag gehad. Zo onzeker en prikkelbaar. Gisteren zou ik 'eigenlijk' ongesteld moeten worden, dus was er even helemaal van overtuigd dat het vast door zou zetten. Kon helemaal niet meer vertrouwen op het positieve gevoel wat ik vanaf het begin had. Dus vanochtend was een súper spannende test. Heb van twee merken een test gedaan voor de zekerheid haha. Het gekke is dat ik nu meteen weer een soort 'oervertrouwen' over me heen heb gekregen. Heb ook echt hartstikke last van mn borsten. En maagzuur. Vanochtend misselijk. Zó dankbaar voor. Dat ons hummeltje maar lekker blijft zitten! ❤
Meiden wat shit om te lezen dat het niet is gelukt, gun het jullie zo!!! Buko GEFELICITEERD en wens jou ook een goede zwangerschap toe!