Nee eigenlijk niet, soms wat krampjes en de borsten zijn gevoelig maar voor de rest.... voel me niet zwanger ☺️☺️
Grappig zeg, ik voel echt nu al vanalles.. Maagzuur, soms misselijk, gevoelige grotere borsten met al wat dikke adertjes, m'n smaak verandert en m'n geur is ook al sterker. Had vandaag na m'n werk een verplichte borrel. Waren ook wat hapjes, oa toastjes met vis. DIE LUCHT! Sjeusus... haha
Met m'n eerste zwangerschap heb ik me ook niet echt zwanger gevoeld..... wij vrouwen zijn rare wezens 🤣🤣
Nou dat is ook kekker eigenlijk toch! Ik voel me vandaag ook niet zo heftig als gisteren. Zullen de hormonen wel zijn
Met mij gaat het goed! Vind het nu toch wel spannend of het ook goed blijft gaan.. Heb nog best regelmatig wat krampjes in mijn buik. Weet nou niet of dat mn baarmoeder is (van het groeien) of dat het mn darmen zijn omdat alles een beetje plaats moet gaan maken. Verder af en toe een vleugje misselijkheid en maagzuur en mn borsten worden gevoeliger. Het voelt echt allemaal heel goed, maar qua verstand denk ik steeds aan hoe pril het nog is. Dus probeer maar veel op mijn gevoel te vertrouwen en te fantaseren over een klein hummeltje in huis. Over twee weken de eerste echo, dat schiet al best op! We gaan ook meedoen aan een wetenschappelijk onderzoek van het Erasmus MC om in een vroeg stadium aangeboren afwijkingen op te sporen. We krijgen dan allebei aanvullend bloedonderzoek en met 7/9/11 weken een 3D echo waar je ook fotootje van krijgt. Hoe is het met jou??
Spannend dames! Hier donderdag de pipelle en volgende cyclus de laatste cryo tp... Dat zal ergens rond Pasen zijn, een paasei
Ja ik vind het ook erg spannend allemaal..... ik hoop zo dat het goed blijft gaan! Maar heb vandaag wel mega last van krampen en steken en dan gaat m'n koppie weer malen he 😔 kan niet wachten tot volgende week woensdag! Wat spannend weer saskia, ga voor je duimen!!!!!!
Nimo en Nina; misschien is dit topic voor jullie ook wel leuk? http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/650811-november-2017-moeders-de-mmm.html
Leuntje heel veel sterkte met het wachten, spannend weer! Wij hebben vandaag de 1ste echo gehad en een mooi kloppend ❤ gezien.... gun jullie meiden dat ook!!!!
Ja de traantjes waren er vanochtend wel en de man moet er nog ff aan wennen dat het nu echt zo ver is dat spruit 2 eraan gaat komen ☺☺