Saskia ja klopt zaten we samen in! En inderdaad is het niet goed gegaan jij ook succes! hopelijk gaat het nu wel goed ook bij jou.
Heb een testje gedaan, helaas negatief. Had wel een licht streepje gehoopt. Zit 6 dagen na terugplaatsing. Vorige keer testte ik 7 dagen na terugplaatsing licht positief. Ik denk niet dat het gelukt is
Hier 8 dagen na tp, 14dpo ook niet gelukt helaas. Test in de verste verte vaag lijntje maar dat kan nooit goed komen
Welkom Buko! Tammie hoe oud was de cryo op de tp? Volgens mij ben je idd aan de vroege kant. Het kan zomaar nog, al snap ik dat je heel graag al een streepje gezien had! Andere dames wanneer zijn jullie van plan te gaan testen? Ik wil proberen uit te stellen, maar krijg het zo rond 10/11 dpo wel lastig. En ik test alleen nog maar op mijn vrije dag. Dat zou inhouden dat ik woensdag 12 dpo eventueel kan testen...de dag dat we naar Gent gaan voor een second opinion.
Welkom Buko! Ja het is ook nog wel vroeg dis het kan ook nog wel..maar ik mijn gevoel zegt dat het niet goed komt. Saskia toch een streepje? Dame geen idee hoe oud hij was, hebben ze niet gezegt. Ik kreeg m 5 dagen na positieve ovulatietest teruggeplaatst. Op je vrije dag testen is inderdaad wel fijn hé.
Ja maar zo vaag dat ik hem niet eens op de foto krijg. Geen goede ervaring mee. 5 dagen na ovulatietest dan is je cryo 4 dagen oud. Zit je op 10 dpo en dat is wel erg vroeg.
Oh zie jouw berichtje nu pas Saskia! Wat ontzettend jammer... voor 14 dpo had je idd wel een duidelijker streepje verwacht! Gebruik je ook medicatie die je ongi tegenhoudt?
Meiden wat is de reden dat jullie vooral praten in "dagen dpo"? Vast een domme vraag hoor, maar voor mij dus eerste keer..
Hoi dames, Nimo: Dan liggen onze testdata toch wel heel dicht bij elkaar. Bij mij bloedtest de 10e of urinetest de 12e, heb natuurlijk voor de bloedtest gekozen, gaat toch ietsje sneller. Liekje: Grappig dat wel op dezelfde dag de terugplaatsing hadden. Wanneer mag jij testen? Cindy: Wij hadden 2 cryo's in de vriezer waarvan er maandag ook maar ééntje is ontdooid, en die was na de ontdooiing nog verder geëvolueerd, dus het kan zeker. De dokter vertelde ons dat de kans op goed ontdooien 85% is, dus da's toch behoorlijk wat. Dame: Ik voel eigenlijk nog maar heel erg weinig. Enkel af en toe wat lichte steken. Maar ik gebruik nu ook niets van extra hormonen of zo. Bij de vorige terugplaatsing (verse) voelde ik ook van alles, maar dat was van de utro denk ik. Ging toen ook fout, dus ik denk dat dat heel weinig zegt. Ons lijf kan ons behoorlijk in de maling nemen op deze momenten Tammie: Lijkt me toch ook wel heel erg vroeg om te testen. Hoi Buko, samen op het wachtbankje, spannend he.
Ja het is ook eigenlijk best vroeg, geeft me weer een beetje hoop nu jullie dat allemaal zeggen. Ik ben ook zo enorm ongeduldig. Buko dpo is days past ovulation. Saskia ik zie inderdaad heel licht wat. Wie weet wordt hij nog donkerder. Je bent nog niet ongesteld toch? Biepje wat fijn dat ze bij jou zoveel info geven. In t erasmus zeggen ze niks over de embryo.
Oh zit je ook in het Erasmus Tammie? Wij dus ook. Ze zeiden alleen dat het een gemiddelde 8 cellige embryo was. Maar hoe verhoudt dpo zich dan tot een kunstmatige cyclus?
Oohh wat toevallig! Bij een kunstmatige cyclus spuiten je pregnyl of ovitrelle. Volgens mij is dat je kunstmatige ovulatie. Ik heb deze cryo in een natuurlijke cyclus teruggekregen. Zonder medicatie
Hoi, Ja bij ons geven ze behoorlijk wat informatie. We kregen ook al telkens een foto van de embryo mee. Wij lopen in Gent.
Verdorie toch. Het blijft toch altijd hopen tot die regels er helemaal door komen. Hopelijk hebben jullie nog cryo's? Dikke knuffel, ...